• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ثروت از راه طبیعی با چرم طبیعی

  • 10 آذر 1401 - 15:16
ثروت از راه طبیعی با چرم طبیعی

کی از بهترین راه ها برای ثروتمند شدن بازاریابی اینترنتی  است. اگر افراد از من بپرسند که بهترین راه چیست، همین روش را به آن ها معرفی می کنم. میلیون ها نفر در سراسر جهان با بازاریابی اینترنتی در طول ۱۵ سال گذشته ثروتمند شده اند. نمی‌ توان هیچ راهی را هوشمندانه تر و بهتر از این روش معرفی کرد.چرم طبیعی برای این روش بسیار مناسب است.

چرم طبیعی گاو

از دیرباز تا کنون در ایران دامپروی در مناطق مختلفی از ایران رونق زیادی داشته است و با توجه به آب و هوای هر منطقه دام خاصی را در آن منطقه پرورش می دهند، مثلاً در شهر های شمالی و البته سردسیری کشور مانند تبریز پرورش گاو مرسوم است و در مناطق گرم خشک مانند شهر مشهد و خراسان رضوی بیشتر حیواناتی مانند گوسفند و بز در دامداری ها پرورش داده می شود.چرم طبیعی گاو را در بازار داخلی و خارجی با قیمتهای عالی به فروش می رسانند و از آنجا که چرم یک محصول لاکچری و گران است سود خوبی هم از فروش محصولات چرمی خود بدست می آوردند.ویژگی مهم این نوع کارخانه ها این است که با تبدیل چرم خام تولیدی خود به محصولات چرمی باعث ایجاد ارزش افزوده زیادی شده است و بعد از صادرات محصولات چرمی ارز آوری خوبی برای کشور دارند.

چرم طبیعی گاوی خام

اولین معیار در خرید چرم  طبیعی گاوی خام اصالت آن است به دلیل محبوبیت چرم گاوی و قیمت نسبتا بالای آن، امکان دارد از چرم های تقلبی برای فروش استفاده شود و به همین دلیل باید در خرید این محصول دقت کنید.اصالت چرم ثبت شده باشد و این اصالت باعث می شود تا اطمینان شما از انجام خرید این نوع چرم ها افزایش یابد و به همین دلیل این نکته اهمیت زیادی دارد و خریدار باید به آن توجه کند. در مرحله بعدی بوی چرم است، چرم های مصنوعی و تقلبی بوی پلاستیک یا پلیمر ها را دارند و با توجه به بوی چرم می توان به راحتی آن ها را تشخیص داد.بوی چرم طبیعی بویی خاص داشته که اگر یک بار چرم اصل گاوی را بوییده باشید تا آخر عمر می توانید تفاوت چرم گاوی اصل و چرم های تقلبی را بر اساس بویی که دارند تشخیص دهید چرا که این یکی از آسان ترین روش های تشخیص چرم گاوی طبیعی است.

چرم طبیعی عمده

البته در سالهای اخیر چرم شترمرغ هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما این سوال پیش می آید که آیا همه افراد می توانند با کارخانه تولید چرم طبیعی ارتباط بگیرند و چرم طبیعی عمده را از کارخانه تهیه کنند؟ جواب این سؤال مسلما خیر است.چرا که کارخانجات تولید چرم طبیعی این محصول را به صورت انبوه به شرکتهای بازرگانی معتبر می فروشند و عمده فروشان بازار و تولید کنندگان محصولات می توانند چرم طبیعی خود را به صورت عمده به این شرکتها سفارش دهند و خرید عالی با نازلترین قیمت را از این شرکتها داشته باشند.خرید چرم طبیعی مستقیم از کارخانه یکی از بهترین راه ها برای تولید کنندگان محصولات و عمده فروشان است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.