• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ثروتم را از راه حلال و در حوزه ی سرکه بدست آوردم

  • 30 آذر 1401 - 10:25
ثروتم را از راه حلال و در حوزه ی سرکه بدست آوردم

اول نادیده ات می‌گیرند، بعد به تو می‌خندند، بعد با تو می‌جنگند و در نهایت تو پیروز می‌شوی. این جمله ای است که گاندی رهبر هند گفته است و در زندگی خیلی از افراد تأثیرگذار می باشد، برای رسیدن به ثروت نیز باید این نکات بسیار توجه کرد. در ابتدای مسیر رسیدن به ثروت سختی های این چنینی وجود دارد اما زمانی که شما موفق بشوید به دنبالتان خواهند آمد تا رمز میلیاردر شدنتان را بپرسند. من امروز می خواهم راز و رمز ثروتمند شدنم را در حوزه ی سرکه برایتان بازگو کنم تا بتوانم در مسیر ثروتسازی به شما عزیزان کمک کنم.

سرکه سفید وردا

اگر برای خرید به دنبال سرکه سفید وردا باکیفیت و قیمت مناسب می گردید در هنگام خرید حتما به برند و تاریخ انقضا این محصول دقت کنید.امروزه خرید کردن سهولت بیشتری پیدا کرده است کافی است تا شما فروشگاه معتبری را در خصوص محصولی که قصد خرید آن را دارید پیدا کنید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

 توجه داشته باشید که از خرید سرکه های فله و بدون برند خودداری نمایید زیرا سرکه از آن دسته محصولاتی است که از روی ظاهر نمی توانید به کیفیت آن پی ببرید.این محصولات با سلامتی افراد تماس مستقیمی دارند که استفاده از محصولات نامرغوب می تواند سلامت افراد را به خطر بیاندازد.

سرکه بالزامیک فله

همینطور می توان از آن به عنوان یک لعب بر روی توت فرنگی استفاده کرد که یک نوع سرکه بالزامیک فله است.از فرآیند تشکیل نوعی سرکه ایتالیایی به دست می اید که پیشینه آن به قرون وسطی و گذشته برمیگردد.

در این مقاله قصد داریم شما را با طرز تهیه سرکه بالزامیک غلیظ در خانه آشنا کنیم و طرز نگهداری آن را به شما اموزش دهیم.تا بتوانید از این چاشنی خوشمزه بر روی غذاهای خود استفاده کنید.به طور کلی دو نوع از این چاشنی داریم که هر کدام خواص و طعم خاص خود را دارند که اولین نوع سرکه بالزامیک سرکه بالزامیک سنتی است.از تخمیر انگور و اب انگور به دست امده از ان به دست می آید.

سرکه سیب طبیعی خانگی

شما می توانید با قرقره دادن یک چهارم لیوان از سرکه سیب طبیعی خانگی، یک فضای اسیدی را به وجود بیاورید و باکتریهایی که علت اصلی سرماخوردگی هستند را نابود بسازید.

همانگونه که مستحضر هستید یکی از عارضه هایی که بسیار سخت و ناراحت کننده است، گرفتگی بینی بوده که با خوردن مخلوط سرکه ی سیب و آب می توانید سینوسهای خود را از ویروس تمیز کنید و به آسانی نفس بکشید. یکی از از مزیتهای دیگر در سرکه ی سیب وجود پتاسیم در آن است که موجب می شود بلغمهای موجود در بینی خود را کوچک کنند و در نتیجه سینوزیت درمان می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.