• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تیم ملی کوراش عازم رقابتهای قهرمانی آسیا شد

  • 05 اردیبهشت 1402 - 19:10
تیم ملی کوراش عازم رقابتهای قهرمانی آسیا شد

گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو و کوراش، کاروان کوراش ایران به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که حکم رویداد آزمایشی برای بازی‌های آسیایی هانگژو را دارد، عازم این شهر در کشور چین شد. تیم مردان ایران با عنوان مدافع عنوان قهرمانی و بانوان کوراش‌کار کشورمان نیز با عنوان تیم سوم آسیا در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
مسابقات کوراش قهرمانی آسیا به عنوان رویداد آزمایشی برای بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود که در رنکینگ بازی‌های آسیایی و قرعه‌کشی تأثیر زیادی دارد. همچنین امیر صدیقی، رئیس فدراسیون و عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون کوراش آسیا به منظور حضور در نشست هیئت رئیسه، همراه با اعضای این دو تیم راهی هانگژو شد.
تیم مردان ایران با ترکیب مجید وحید بریمانلو، الیاس پاکدل، محمد محمدی بریمانلو، صادق آذرنگ، فرزین شهباز و با هدایت الیاس علی‌اکبری و تیم بانوان با ترکیب طاهره آذرپیوند، هدیه یزدانی، دنیا آقایی، ملیکا امیدوندی، سمانه خجسته و فاطمه برمکی، با مربیگری محبوبه خورشیدی در این مسابقات حضور خواهند داشت.
رضا مهنان به عنوان مدیر فنی تیم را همراهی می‌کند. همچنین محمدرضا نصیری‌نژاد رئیس انجمن کوراش ایران به عنوان دبیرکل فدراسیون جهانی و مسئول فنی بازی‌های آسیایی هانگژو به همراه کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش و عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون کوراش آسیا در محل برگزاری مسابقات حضور دارند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.