• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا

  • 20 اردیبهشت 1403 - 1:01
رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، شهر «دانانگ» در کشور ویتنام طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت میزبان مسابقات قهرمانی تکواندو قاره کهن در سه بخش پومسه، کیورگی و پاراتکواندو خواهد بود. در این دوره از مسابقات ۵۷۲ تکواندوکار از ۳۶ کشور به مصاف هم خواهند رفت.
در حاشیه این رقابت‌ها دوشنبه ۲۴ اردیبهشت جلسه هیأت اجرایی و مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا در هتل «مرکور» و با حضور رییس و دبیر کل فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد. ضمن اینکه ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در هتل «تین سان» کلاس هماهنگی داوران، جلسه فنی و قرعه کشی مسابقات پومسه نیز در سالن برگزاری مسابقات انجام خواهد شد.
این دوره از مسابقات سه شنبه ۲۵ اردیبهشت با برگزاری رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود. ۲۱۶ تکواندوکار در هشتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا و به مدت ۲ روز به رقابت خواهند پرداخت. بیست و ششمین دوره مسابقات کیورگی قهرمانی آسیا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات اوزان ۵۴-و ۶۳- کیلوگرم آقایان، ۴۶- و ۵۳- کیلوگرم بانوان آغاز می‌شود. ۲۴۴ تکواندوکار در این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.
طبق برنامه تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم بخش آقایان همراه با اوزان ۴۹-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم بخش بانوان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت به دیدار حریفان خود می‌روند. شنبه ۲۹ اردیبهشت هم مبارزات اوزان ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم بخش آقایان و ۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم بخش بانوان انجام خواهد شد.
نهمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا نیز با حضور ۱۱۲ تکواندوکار به مدت یک روز، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=57339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.