• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تور نوروز ۱۴۰۲ بانکوک؛ سفر به سرزمین سامورایی ها!

  • 08 بهمن 1401 - 12:11
تور نوروز ۱۴۰۲ بانکوک؛ سفر به سرزمین سامورایی ها!

اگر به فکر سفر به کشوری در اروپا هستید، انتخاب تور فرانسه انتخابی عالی و رمانتیک است. اگر هم برای تور نوروز ۱۴۰۲ اقدام می کنید، می توانید به سرزمین شکوفه ها، ژاپن، سفر کنید. در نهایت هم می توانید با تور بانکوک به این شهر پر جنب و جوش بروید.. اکثر کسانی که برای اولین بار می آیند، این شهر را شهری بین گذشته و حال می بینند. معابد باستانی و مراکز خرید مدرن پایتخت تایلند را تشکیل می‌دهند و راهبان بودایی و ساکنان همیشگی پاتپونگ (منطقه چراغ قرمز بانکوک) در خیابان‌های این شهر مشترک هستند. کنتراست می تواند به یک محیط هیجان انگیز و در عین حال آشفته منجر شود.

با این اوصاف، محیط پویای بانکوک به انرژی زیادی نیاز دارد. هوای دائمی گرم و ازدحام جمعیت، ضرر بازدیدکنندگان ناآماده را به همراه دارد. بله، به نظر می رسد شهر با همه چیز از رطوبت گرفته تا انسانیت می جوشد، اما این فراوانی عجیب و غریب است که مسافران را مجذوب خود می کند. در اینجا، بزرگترین بازار روباز جهان، یک آکواریوم در کلاس جهانی که در یک مرکز خرید هشت طبقه قرار دارد، یک مجسمه طلایی بودای ۱۵۰ فوتی و موارد دیگر را خواهید دید. این شهر با شگفتی‌های بزرگ است، بنابراین از ناهماهنگی لذت‌بخش آن لذت ببرید.

تور فرانسه

تور پاریس به عنوان بی نظیرترین سفرهای اروپایی به شمار می رود که اغلب افراد زیادی یک بار حداقل آن را در زندگی خود تجربه می کند. متأسفانه، تعداد زیادی کلاهبرداری وجود دارد که باید در پاریس مراقب آنها باشید. ما این را نمی گوییم تا شما را از بازدید منصرف کنیم، فقط برای اینکه مراقب خود باشید. یکی از محبوب‌ترین کلاهبرداری‌های پاریس «کلاهبرداری دادخواست خیریه» است. این کلاهبرداری معمولاً شامل گروهی از زنان جوان (گاهی اوقات مردان) با کلیپ‌بورد می‌شود که درخواست کمک‌های خیریه می‌کنند. اجازه ندهید قلب های مهربان شما فریب بخورد، بهتر است حتی درگیر این سناریوهای عریضه نشوید، به خصوص به این دلیل که اگر برای مدت کافی توقف کنید، ممکن است جیب بر شما بگیرند.

همچنین باید مراقب دستگاه‌های خودپرداز باشید، جایی که گروه‌هایی از کودکان یا جوانان به انبوهی از دستگاه‌های خودپرداز و ربودن پول نقد مردم معروف هستند. “بازی پوسته” در پاریس، به ویژه در نزدیکی برج ایفل، محبوب است.

یکی دیگر از محبوب ترین کلاهبرداری ها در پاریس «کلاهبرداری با دستبند زهی» است. این معمولاً در اطراف سکره کور اتفاق می افتد. آقایان با یک دستبند دوستی به سراغ شما می آیند و آن را روی مچ شما می گذارند، چه بخواهید چه نخواهید، فوراً حداقل ۵ یورو را طلب می کنند! همیشه بهتر است در این مواقع قاطعانه کنار بروید.

در ایستگاه‌های قطار یا مترو، ممکن است افرادی را بیابید که در حمل چمدان‌های شما در تمام مسیر قطار کمک زیادی می‌کنند، فقط در پایان درخواست پرداخت پول می‌کنند. یا کسی که سعی می‌کند به شما کمک کند تا از ماشین‌های خودکار بلیط تهیه کنید تا فقط شما را فریب دهد.

آیا پاریس در شب امن است؟

پاریس در شب خطرناکتر از هر شهر توریستی دیگری نیست. اما مطمئناً باید در خیابان و وسایل نقلیه عمومی، مخصوصاً در شب، مانند تمام شهرهای بزرگ، مراقب خود باشید. از عقل سلیم خود استفاده کنید: از مناطق ذکر شده در زیر و به طور کلی خیابان های خلوت و کم نور دوری کنید، اشیاء با ارزش خود را چشمک نزنید و خوب خواهید شد.

تور نوروز ۱۴۰۲

تور نوروزی ۱۴۰۲ یکی از تورهای دلچسبی است که می تواند حس خوشی را در شما به وجود بیاورد. توکیو به عنوان پایتخت ژاپن و پرجمعیت ترین کلان شهر جهان، سنت و نوآوری و فرصت های نامحدودی برای خوردن، خرید و کاوش ارائه می دهد. توکیو در خلیج توکیو در منطقه کانتو هونشو، بزرگترین جزیره ژاپن واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها عبارتند از Haneda که رسما با نام فرودگاه بین‌المللی توکیو شناخته می‌شود و فرودگاه ناریتا، بزرگترین فرودگاه بین‌المللی ژاپن. توکیو به‌خاطر مد و خریدش، از مناطق خرید شیک هاراجوکو و شیبویا گرفته تا پرچم‌داران لوکس گینزا، شهرت دارد.

Shinjuku منطقه تجاری پر رونق است. ترکیبی از آسمان‌خراش‌های درخشان و خیابان‌های پشتی جوی با میله‌های کوچک. آساکوسا قلب مرکز شهر توکیو با معابد باستانی و فروشگاه‌های سنتی است. توکیو با بیش از هر شهر دیگری در جهان رستوران های ستاره دار میشلین، به همراه صدها فروشگاه ارزان و خوشمزه رامن، بهشت غذاخوری است.

آب و هوای توکیو

توکیو آب و هوای بهاری معتدل دارد و به دنبال آن تابستان‌های گرم و مرطوب همراه با طوفان وجود دارد. پاییز در توکیو خنک و با طراوت است و به دنبال آن زمستان های سرد و خشک است. برف نادر است، اما مشخص است که در چند ماه اول سال می بارد. پیش بینی یک هفته ای توکیو راهنمای دقیقی برای آب و هوای هفته آینده است.

تور بانکوک

تور بانکوک دو ویژگی دارد. ارزان و لوکس بودن. از آنجایی که بانکوک پرطرفدارترین شهر توریستی جهان است، رقابت بالایی برای جذب گردشگران و مسافران وجود دارد،

فرهنگ و آداب و رسوم

زبان رسمی در اینجا تایلندی است، اگرچه در هتل‌های بزرگ و مناطق پر توریست، انگلیسی‌زبانان را خواهید یافت. اگر از مسیر شکسته خارج شوید، به احتمال زیاد با مشکلات ارتباطی مواجه خواهید شد. برای جلوگیری از هرگونه اشتباه در حمل و نقل، قبل از حرکت، آدرس مقصد خود را یادداشت کنید. با این حال، بیشتر جاذبه های برتر شهر و همچنین قطار هوایی و مترو، دارای تابلوهایی به زبان انگلیسی هستند.

مذهب غالب در تایلند بودیسم است و معابد و مجسمه هایی با تصویر بودا را در سراسر شهر خواهید دید. در بیشتر معابد، متوجه خواهید شد که کد لباس پوشیدن لباس‌های معمولی را می‌طلبد (شلوارهای بلند، دامن‌هایی که تا زیر زانو می‌افتند، و پیراهن‌هایی که شانه‌ها و قسمت‌های میانی را می‌پوشاند). بات تایلند واحد پول رسمی اینجاست. یک دلار آمریکا معادل ۳۳ بات است، اما نرخ ارز در نوسان است، بنابراین قبل از رفتن حتما آن را بررسی کنید.

به شاه بی احترامی نکن مردم تایلند به سلطنت خود بسیار افتخار می کنند و اگر جوک بکنید یا از رهبر آنها انتقاد کنید، بسیار بی ادبانه خواهند دید. همچنین، تمام تلاش خود را برای رعایت ادب انجام دهید. تایلندی ها برای مهربانی و اخلاق ارزش زیادی قائل هستند، پس مراقب باشید. یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید، تمرین “وای” یا سلام تایلندی است. کف دست های خود را در دعا به هم بچسبانید و دست های متصل خود را به سینه خود لمس کنید تا با احترام “سلام” بگویید.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.