• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

توجه توجه خاویاری که توانست من را پولدار کند

  • 23 آبان 1401 - 1:09
توجه توجه خاویاری که توانست من را پولدار کند

جالب است بدانید که من به دلیل این که تنها به عنوان شغل صیادی مشغول بودم تنها می توانستم درآمد پایینی را داشته باشم به همین خاطر من و کسانی که به دنبال موفقیت های بیشتری می باشند می توانند با آشنایی بیشتر با محصولات خاویار این پیشرفت شیرین را به شخصه تجربه نمایند.

خاویار

این محصول از نظر ارزش مواد غذایی در مرتبه بسیار بالایی قرار دارد لذا خاویار سرشار از انواع املاح معدنی، ویتامین ها، پروتئین ها و … می باشد و برای جلوگیری از بسیاری از بیماریها از جمله التهاب مفاصل، بیماریهای دستگاه گوارش، انواع سرطانها و … بسیار مفید است.

همچنین بدلیل داشتن اسیدهای چرب امگا ۳ در پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی از اهمیت بالایی برخوردار است و بخاطر داشتن درصد بالای آنتی اکسیدان باعث پیشگیری از بروز سرطانهای مختلف می شود. خاویار طلایی سرشار از آهن است و مصرف آن برای افرادی که دچار کم خونی هستند بسیار توصیه می گردد.

خاویار ایران

از این رو خاویار بلوگا درجه یک به دلیل کیفیت بسیار بالا و دانه های درشت تر به نسبت دیگر نوع خاویارایران مورد توجه بیشتر خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

از این رو خاویار از ماهیان خاویاری متوسط ​​تا بزرگ ۱۵ تا ۲۰ ساله می آید و قرن هاست که مورد استفاده قرار می گیرد و ماهیان خاویاری بیش از ۲۶۰ میلیون سال در آبهای سرد نیمکره شمالی شنا می کنند اغلب آنها در دریای خزر یافت می شوند، جایی که ساحل مشترک روسیه و ایران دو تا از بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان است و همچنین در دریاچه های بزرگ اروپا، شمال غربی اقیانوس آرام و دریای سیاه موجود است.

خاویار طلایی

اما متاسفانه به دلیل صید بی رویه و غیر اصولی این ماهیهای خاویار طلایی این گونه ماهی در معرض خطر انقراض است و باید با روشهای مختلف این موضوع را کنترل کنند. مانند میگو که با صید زیاد از دریا دچار کم بود شاه میگو مواجعه شده بودیم با حمایت شیلات و ایجاد دریاچه های مصنوعی و یا استخرهای بزرگ میگو توانستند تولید میگو را کنترل کنند. در بحث ماهی خاویار و کنترل صید بی رویه آن هم باید برنامه های مشابهی بهتری داشته باشند.

پرورش ماهی خاویار در استخر امری بسیار مرسوم بود و در بخش آبزیان به درآمد زایی زیادی دست پیدا کرده است اما مواردی هم مانند شوری آب، میزان اکسیژن موجود در آب و تراکم آب در استخرها بسیار در کیفیت ماهی خاویار تولید شده تاثیر گذار است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.