• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ترفندهای بازی فری فایر برای اول شدن

  • 26 آذر 1401 - 10:56
ترفندهای بازی فری فایر برای اول شدن

بازی Garena Free Fire یکی از بازی‌های بتل رویال برای گوشی‌های موبایل است که به سرعت می‌توانید آن را یاد بگیرید و در این بازی حرفه‌ای شوید.

البته که برای اول شدن در بازی فری فایر نیاز است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید تا بتوانید تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای در بازی فری فایر شوید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با ترفندهای بازی فری فایر آشنا کرده و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

کنترل‌های بازی را برای تجربه بهتر تغییر دهید

در بازی Free Fire بازیکنان می‌توانند نحوه چیدمان کنترل‌های مختلف را روی صفحه گوشی خود تغییر دهند. این ویژگی به گیمرها اجازه می‌دهد تا بتوانند هر یک از دکمه‌های مجازی بازی را دقیقاً در جایی که می‌خواهند برای راحتی کار خود قرار دهند.

انجام این کار برای بازیکنانی که می‌خواهند در بازی فری فایر حرفه‌ای شوند، یک موضوع جدی است زیرا یک چیدمان کنترل بهینه می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید خیلی سریعتر دستورات مختلف را بدهید.

به عنوان مثال بازیکنانی که سبک کار مخفی کاری دارند، برای راحتی کار باید به دکمه‌های خم شدن و نشستن دسترسی بهتری داشته باشند تا بتوانند به سرعت از این دکمه‌ها استفاده کنند. از سوی دیگر افرادی که سبک بازی تهاجمی دارند، باید دکمه هدف گیری و دکمه شلیک را نزدیک انگشتان خود قرار دهند تا بتوانند به سرعت از این دکمه‌ها استفاده کنند.

به صورت دفاعی و منفعل بازی کنی

برای آن که بتوانید در بازی فری فایر اول شوید، پیشنهاد ما این است که به جای بازی تهاجمی، به صورت منفعلانه و دفاعی بازی کنید. برای انجام این کار شما می‌توانید به بخش میانی نقشه آمده و در بخش امن نقشه صبر کنید و منتظر بمانید. در واقع شما باید تلاش کنید تا از مناطق خطرناک دور بمانید و کمتر خود را وارد محل‌های درگیری کنید.

منطقه Goldilocks یکی از بخش‌های جذاب است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در ساختمان‌های مختلف برای بدست آوردن آیتم‌های مختلف کاوش کرده و همچنین نگرانی در مورد قرار گرفتن در معرض درگیرها نداشته باشید.

همچنین بهتر است تا مکان خود را در بازی تغییر دهید تا از درگیری‌های غیر ضروری در بازی جلوگیری کنید. خوشبختانه، همه مناطق در Free Fire دارای مجموعه‌ای از خانه ها، ساختمان‌ها و سازه‌ها هستند که به طور کلی می‌توانند به عنوان مناطق امن برای بازیکنانی که می‌خواهند محیط اطراف را بررسی کنند، عمل کنند.

با شخصیت‌ها و مهارت‌های آن‌ها آشنا شوید

در صورتی که قصد دارید تا وارد بازی Free Fire شوید، نیاز است تا در گام اول شخصیت خود را قبل از ورود به نبرد انتخاب کنید. در بازی فری فایر شاهد شخصیت‌های مختلفی هستیم. در این بین اگر قصد دارید تا احتمال موفقیت و پیروزی خود را در این بازی افزایش دهید، نیاز است تا دید کاملی در مورد هر یک از این شخصیت‌ها داشته باشید و مهارت آن‌ها را به صورت کامل بشناسید.

همچنین برای آن که بتوانید به تمامی شخصیت‌های بازی فری فایر دسترسی پیدا کنید، نیاز است تا اقدام به خرید الماس فری فایر کرده و با استفاده از این الماس‌ها به تمامی شخصیت‌های بازی فری فایر دسترسی پیدا کنید.

به سراغ بخش‌های مرتفع مپ بروید

صرف نظر از این که بازیکنی با سبک بازی منفعل یا تهاجمی هستید، اگر قصد دارید تا در منطقه‌ای از نقشه به شکل طولانی تر از حد معمول بمانید، پیشنهاد ما این است که به سراغ زمین‌ها مرتفع مپ بروید و این مناطق را به عنوان اولویت خود در نظر بگیرید. در صورتی که به سراغ مناطق مرتفع مپ بروید، می‌توانید دید بهتری نسبت به مپ داشته باشید و با زاویه بهتری به دشمنان خود شلیک کنید. به همین دلیل باید در ابتدا بازی، تلاش کنید تا به این بخش‌ها نقشه بروید.

تا جایی که ممکن است EP را در حداکثر نگه دارید

مکانیک EP یکی از بخش‌های جذاب گیم پلی بازی است. در کنار HP که به عنوان مقدار جان شما در بازی عمل می‌کند، EP به عنوان یک بافر برای بهبود HP عمل می‌کند و باعث می‌شود تا بتوانید با سرعت بالاتری جان خود را در بازی پر کنید.

نکته مهمی که در مورد مکانیک EP باید بدانید این است که این نوار به صورت پیش فرض پر نمی‌شود. در عوض، شما باید اقدام به انجام کارهای خاصی کنید تا بتوانید EP خود را در بازی افزایش دهید.

به نشانه هدف گیری اسلحه تان توجه داشته باشید

یکی از ترفندهایی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به دشمنان خود شلیک کرده و آن‌ها را از سر راه خود بردارید باید به این نکته توجه کنید که هنگامی که به سمت دشمن هدف گیری می‌کنید، نشانه اسلحه شما برای یک لحظه قرمز می‌شود. این تغییر رنگ به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به شکل راحت تری به دشمنان خود شلیک کنید.

پنهان کاری در فری فایر بسیار مهم است

طرفداران بازی‌های تیراندازی اول شخص می‌دانند که کمپینگ و مخفی کاری همیشه راه خوبی برای انجام بازی نیست. این در حالی است که برخلاف این بازی‌ها در Free Fire که استراتژی نیمی از نبرد است، مخفی کاری بهترین و امن ترین روش برای برنده شدن است.

حرکت به حالت خمیده و یا دزدکی باعث می‌شود تا بتوانید از دید دشمنان خود دور بمانید و در صورت نیاز به سرعت بتوانید دشمنان خود را غافل گیر کنید. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که توجه بسیار زیادی به مخفی کاری در بازی فری فایر داشته باشید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با روش‌های و ترفندهایی آشنا کردیم که با توجه به آن‌ها می‌توانید احتمال پیروزی خود را در این بازی افزایش دهید. همان طوری که مشاهده کردید، برای دسترسی به تمامی شخصیت‌های بازی فری فایر و استفاده از قابلیت‌های این شخصیت‌ها نیاز است تا اقدام به خرید الماس فری فایر کنید. از آن جایی که به دلیل تحریم ها، امکان خرید مستقیم الماس فری فایر برای شما وجود ندارد، می‌توانید با کمک تیم تاپ جم شاپ، فرآیند خرید الماس بازی فری فایر را در داخل کشور انجام دهید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.