• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

به روزترین قیمت انواع دودکش پکیج در سایت ایران بوتان

  • 17 آذر 1401 - 11:57
به روزترین قیمت انواع دودکش پکیج در سایت ایران بوتان

مهم ترین وظیفه انواع دودکش پکیج این است که در زمانی که کیج ها کار می کنند، گاز سمی آن ها را از محیط حذف و رفع می کند. این محصول در واقع لوله ای است که از ورود گازهای سمی به ساختمان جلوگیری می کند. در ضمن انواع دودکش دوجداره، تک جداره، استیل و … در بازار موجود است که قیمت دودکش تک جداره پکیج با قیمت دودکش دوجداره استیل متفاوت است که برای استعلام نرخ دقیق آن می توانید با کارشناسان سایت ایران بوتان در ارتباط باشید.

در زمان نصب آن ها باید نکات ایمنی به خوبی رعایت شود و از نظر شکل ظاهری کوتاه بوده و از دیوار خارجی بیرون می آیند. دودکش های پکیج مانع از آسیب دیدن به ساکنین ساختمان می شود. در ادامه این مطلب شما را با این محصول خارق العاده بیشتر آشنا می کنیم.

انواع پکیج های معمولی، زمینی و دیواری باید دودکش داشته باشند. نحوه نصب اکثر آن ها به صورت افقی بوده ولی بهترین حالت آن ها این است که دودکش پکیج ها و فلنج دودکش به صورت عمودی قرار گیرند. وظیفه اصلی تمامی آن ها این است که گازهای سمی را از محیط ساختمان به بیرون هدایت کنند. انواع دودکش ها در پکیج های دیواری با هدف خارج کردن دود حاصل از تولید گرمایش به خارج ساختمان استفاده می شوند. در حال حاضر انواع تک جداره و دوجداره با جنس های گوناگون در بازار موجود است که می توانید اقدام به خرید دودکش پکیج از سایت ایران بوتان نمایید. در ادامه شما را برای آشنایی بیشتر با آن آشنا می کنیم.

دودکش دوجداره نوعی از انواع دودکش است که در بیرون از منزل برای جلوگیری از ورود اشیا یا لانه سازی پرندگان از آن ها استفاده می کنند. برای دریافت کردن تاییدیه گاز برای پکیج های فن دار نصب شده در داخل یا خارج از منزل اقدام به نصب آن می کنند. این محصول از جنس های آلومینیوم و ورق استیل تولید می شود که قیمت دودکش دوجداره استیل نسبت به آلومینیوم آن متفاوت است. دلیل دوجداره بودن آن این است که از جدار داخلی آن برای خروج دودهای حاصل از احتراق و از جدار خارجی برای ورود اکسیژن به محفظه احتراق پکیج استفاده می کنند.

در صورتی که پکیج فن دار شما در بیرون از ساختمان نصب شده باشد، خرید دودکش تک جداره پکیج مناسب است. این نوع روی قطر داخلی فلنج نصب می شوند. با این محصول اکسیژن مورد نیاز پکیج از قطر داخلی فلنج به دتسگاه وارد می شود. استفاده کردن از دودکش با هدف خروج دود حاصل از احتراق و تامین کردن اکسیژن دستگاه الزامی می باشد. در صورت استفاده نکردن از دودکش، دود از طریق باد یا مکش وارد دستگاه می شود و موجب ایجاد خطا در پکیج می شوند. با توجه به نوع ساخت، استفاده از مواد اولیه، نوع عملکرد و … قیمت دودکش تک جداره پکیج نسبت به نوع دوجداره آن ارزان تر است.

آبگرمکن برقی دارای یک فن برقی است که در بالای آبگرمکن نصب می شود. تهویه هوا در آن ها باید به صورت عمودی یا افقی صورت گیرد تا مشکلی در فضای منزل شما ایجاد نکند. نمونه ای دیگری از دودکش ها، از نوع دودکش پکیج زمینی است که از دیوار بیرون آمده و یک شومینه را در جای خود قرار می دهد. بخش داخلی دودکش های زمینی از بتن یا آجر پر می شوند و ظاهر آن ها با توجه به سبک و کارایی شان گوناگون است.

تا به الان متوجه وظیفه مهم دودکش پکیج برای حفظ سلامت جان ساکنین یک ساختمان شدید و با انواع آن ها آشنا شدید. شما با توجه به این که پکیج تان از چه نوعی است و در بیرون یا داخل ساختمان نصب شده است، باید اقدام به خرید دودکش پکیج نمایید. به عنوان مثال برای پکیج فن دار با توجه به این که در بیرون ساختمان نصب می شود، از دودکش دوجداره استفاده می کنند. در ضمن قیمت دودکش تک جداره پکیج با قیمت دودکش دوجداره استیل از نظر جنس و کارایی متفاوت است. به همین دلیل شما می توانید اقدام به استعلام به روزترین قیمت انواع دودکش پکیج در سایت ایران بوتان نمایید. فروشگاه اینترنتی ایران بوتان به عنوان بهترین مرکز فروش انواع پکیج، آبگرمکن، لوازم جانبی و … با پرسنل متخصص و کارآزموده آماده خدمت رسانی به مردم سراسر کشور است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.