• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

به راهکاری فوق العاده برای دستیابی به ثروت رسیدم

  • 20 آبان 1401 - 16:00
به راهکاری فوق العاده برای دستیابی به ثروت رسیدم

ثروت سازی در واقع یک بازی است و مثل همه ی بازی ها قوانین خاص خود را دارد که اغلب ما این قوانین را نمی دانیمو یکی از این قواعد وارد شدن به مشاغل پرسود و پربازده مانند فروش عطر و ادکلن های درجه یک می باشد که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

ادکلن مردانه

آراستگی و معطر بودن از گذشته های دور نیز رایج بوده و بعدها در انواع ادکلن مردانه تلخ، تند و غیره تولید و توزیع شد که اگر جزو افرادی هستید که به خرید عطرهای مردانه آروماتیک که حاوی رایحه های میوه و گلهاست علاقه مند هستید ما به شما عطر ICON ALFRED DUNHILL را پیشنهاد می کنیم این عطر مردانه به دلیل خط بوی بسیار قوی و خوشی که دارد به محص وارد شدن شما به محیط یا جمعی نشانه ای شیک و ماندگار را از شما به جا می گذارد.

به این صورت که ابتدا نتهای اولیه همچون فلفل سیاه، نارنج و نرولی و سپس زنبق، چرم و وتیور در نت پایانی با رایحه ای بسیار بسیار دل چسب و دل انگیز اثر شما را بر جای می گذارد تا همواره متفاوت به نظر برسید از این عطر می توانید برای فصول پاییز، تابستان و بهار استفاده نمایید تا شاهد بیشترین تاثیر در این زمینه باشید و در زمستان به دلیل سردی هوا استفاده خود را محدود نمایید.

همه می دانیم که ادوتویلتها خط بو و ماندگاری کمتری به نسبت پرفیومها و ادو پرفیومها در مراکز فروش عطر مردانه دارند اما این موضوع در همه حالات این طور است ما که اینطور فکر نمی کنیم یا حداقل  PACO RABANNE POUR HOMME این داستان را عوض کرده است.

ادکلن آمواج سفید

آراستگی و معطر بودن از گذشته های دور نیز رایج بوده و بعدها در انواع ادکلن آمواج سفید، شیرین، تلخ، تند و غیره تولید و توزیع شد که در این مطلب در مورد غذای روح و مغز صحبت کردیم و می دانیم که این محصولات با وجود تنوع زیاد می توانند پاسخ خریداران را در هر سطحی که باشد بدهند.

به طور کلی مواد خوشبو کننده را در انواع مختلف می توان خریداری کرد که هر کدام با اصطلاح خاصی مطرح می گردند چند نمونه از این موارد شامل پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن می باشند که اگر آنها را درجه بندی کنیم به همان ترتیب ذکر شده دسته بندی می شوند و نامگذاری محصولات بر اساس درصد اسانس و الکل طبیعی می باشد.

که در ترکیبات به کار رفته و لازم به ذکر است که بهترین نوع ادکلن پرفیوم است که در ترکیبات آنها ۲۲- ۴۰ درصد اسانس به کار برده می شود و از لحاظ قیمت گران ترین نوع محصولات می باشد.

در ترکیبات ادوپرفیوم ۱۵ تا ۲۱ درصد اسانس به کار برده شده که ماندگاری بالای دارد، ادوتویلت رتبه سوم شامل ۶ تا ۱۴ درصد اسانس می باشد، رتبه آخر نیز ادکلن است که متشکل از ۱ تا ۵ درصد اسانس می باشد و نسبت به بقیه ماندگاری کمتری دارد.

ادکلن زنانه قم

همانطور که می دانید ادکلن زنانه قم و اسپری بدن یکی از محصولاتی بوده که از رایحه بسیار شیرین برخوردار است که معمولا همانطور که می دانید، در فصل تابستان گرمای هوا و همچنین عرق کردن می تواند شما را بسیار کلافه کند که در این میان بهتر است شما از یک عطر خنک زنانه استفاده نمایید و یک حالت خوشبو را احساس نمایید.

البته در فصل تابستان نمی توانید از هر نوع عطری استفاده نمایید بلکه باید از عطرهایی استفاده کنید که علاوه بر اینکه خنک می باشند و ماندگاری بالایی نیز دارند، باید بوی بد بدن را نیز رفع کنند.

معمولا عطرهایی که مناسب فصل تابستان هستند با رایحه ی خنک و ملایم مانند اقیانوس، گل و مرکبات تهیه می شوند تا احساس سرحالی و شادابی را به وجود آورند.

معمولا در تابستان رایحه ی گل یاسمن، مریم و سنبل در عطرهای زنانه بسیار محبوب می باشند و از رایحه های وانیل که طبع گرمی دارند باید خودداری کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.