• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

برداشتن گام بزرگ در ایجاد اشتغال با فعالیتم در صنعت لوله

  • 28 آبان 1401 - 2:10
برداشتن گام بزرگ در ایجاد اشتغال با فعالیتم در صنعت لوله

امروزه در کشور ما مسئله اشتغال جوانان بسیار مطرح است و هرکس در حل این مسئله گام بردارد خدمت بزرگی به کشور خود کرده است که من هم به لطف خدا با توسعه کسب و کار خود و ثروت سازی توانستم در این امر سهیم باشم.

لوله پلی پروپیلن

هر شرکتی برای خود بر اساس کیفیت و سایز بندی لوله که دارد، قیمت تعیین می کند قیمت لوله انتقال آب کشاورزی هم به همین تناسب متفاوت است.

لوله پلی پروپیلن در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید شده که نوع درجه یک و ممتاز آن بسیار مناسب و با کیفیت می باشد.

این نوار ها نسبت به اشعه های مادون قرمز و ماورای بنفش مقاومت بالایی داشته و رنگ آن ها در برابر پرتو های خورشید ثابت باقی می ماند.

این لوله ها دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و امکان خمیدگی، شکنندگی، خرد شدگی، ترک خوردگی در آن ها وجود نداشته و مقاومت بالایی نیز در برابر پوسیدگی دارند.

در مجاورت کود های شیمیایی، مواد اسیدی و بازی چون نیترات ها این لوله ها دچار خوردگی نشده و جریان آب به راحتی و بدون اصطکاک در آن ها برقرار می باشد.

لوله پنج لایه

اگر برای خرید لوله پنج لایه به فروشگاه بروید، به احتمال زیاد اسامی زیادی را خواهید شنید. این اسامی ممکن است کمی گمراه کننده باشد؛ اما دانستن آن ها می تواند هنگام خرید به شما کمک کند.

نامگذاری لوله های پنج لایه معمولاً طبق استاندارد خاصی انجام می شود. برای نامگذاری این لوله ها از سمت چپ به راست در ابتدا نوع پلیمر داخلی، سپس نوع فلز و در انتها نوع پلیمر خارجی عنوان می شود.

کیفیت لوله ی پنج لایه به نوع پلیمر مورد استفاده در آن و همچنین نوع چسب بین لایه های آن بستگی دارد. لوله های مدرن پنج لایه را بر اساس نوع پلیمر به کار رفته در آن به سه دسته تقسیم بندی می کنند که در ادامه مقاله با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

لوله تک لایه چیست

شاید برایتان این سوال پیش امده باشد که لوله تک لایه چیست؟ لوله تک لایه که به اسم‌های لوله پروپیلن و لوله تک لایه PP نیز شناخته می‌شود به منظور انتقال آب برای مصارف خانگی استفاده می‌شود. با توجه به رنگ سبزی که اولین لوله‌های تک لایه داشتند به آن‌ها لوله سبز هم می‌گفتند. در ادامه پاسخ به سوال آنکه لوله تک لایه چیست و چه کاربردی دارند می‌پردازیم و بگوییم چه معیارهایی در تعیین قیمت لوله تک لایه تأثیر می‌گذارند.

همان طور که می‌دانید سرعت پیشرفت تکنولوژی همه فعالیت‌ها و صنایع را تحت تأثیر قرار داده است. یکی از صنایعی که در کشور ما بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، تولید انواع لوله است. پیشرفت تکنولوژی، تغییر و تحول خاصی را در صنعت تولید لوله ایجاد کرده، تا جایی که می‌توان لوله‌های تک لایه را جایگزین لوله‌های فلزی کرد.

لوله تک لایه یکی از مهم‌ترین عناصر در تأسیسات ساختمان است که با نام‌های لوله پلی‌پروپیلن، لوله تک لایه PP، لوله سفید و لوله سبز در بازار شهرت دارد. این مدل از لوله آبرسان دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و کمتر دچار خرابی و پوسیدگی خواهند شد. در ادامه مقاله در مورد ابعاد مختلف لوله تک لایه توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.