• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برای موفقیت در کسب و کار محدودیت‌ها را از بین ببریم

  • 20 آبان 1401 - 15:57
برای موفقیت در کسب و کار محدودیت‌ها را از بین ببریم

خودمان را به فکر کردن درون جعبه محدود نکنیم و اجازه ندهین ترس مانع ما شود. امروزه اطرافیانمان بیش از حد معمول انتظار دارند. پس ما باید برای جلب توجه و ایجاد روابط قوی با بازار هدف مان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم. چه محصول می‌فروشیم و چه خدماتی ارائه می دهیم، تا بتوانیم در کسب و کار دمنوش به موفقیت برسیم.
دمنوش به لیمو
می توانید به راحتی از این برگهای خوشبو در رژیم غذایی خود استفاده نمایید، اما بهترین راه مصرف آن تهیه دمنوش به لیمو می باشد.
در واقع به لیمو یک گیاه همه کاره بوده و در مصارف مختلفی به کار می رود که صنایع غذایی از جمله این کاربرها می باشد.
می توانید به صورت خام برگهای این گیاه را خرد کرده و آن را درون سسهایی چون سس بشامل و پستو بریزید و یا به عنوان چاشنی یا ادویه آن را درون غذاهای خود به کار ببرید و یا در تزئینات غذا از برگ سوزنی شکل و زیبای آن استفاده نمایید.
رایحه به لیمو بسیار شیرین، آرام بخش و خوشبو می باشد و از آن می تواند به عنوان خوش بو کننده طبیعی هوا استفاده کرد.
ماده شیمیایی به نان ورباسکوزید در این گیاه وجود دارد که در صورت مخلوط شدن با امگا ۳، خاصیت ضد التهابی قوی ایجاد می نماید که می تواند به طور قابل توجهی بیماریهای مفاصل که از دسته بیماریهای التهابی است را تا حدی درمان نماید.

دمنوش سیب خشک
می توان گفت دمنوش سیب خشک یکی از بهترین میوه ها بوده که انواع مختلفی از نظر رنگ، طعم، شکل ظاهری و اندازه داشته و دمنوش آن علاوه بر عطر و مزه بسیار خوب تمامی مواد مغذی، ویتامینها و املاح معدنی موجود در سیب را دارا می باشد و به حفظ سلامتی مصرف کننده کمک می کند.
ویتامین C، B و سایر مواد مغذی موجود در سیب منجر به افزایش ایمنی بدن در برابر عوامل بیماری زا شده و مانع از ابتلا به بسیاری از بیماریهای ویروسی و میکروبی می شود پس حتما آن را در رژیم لاغری خود قرار دهید تا در طول زندگی خود به پزشک نیازی نداشته باشید.
یکی از بهترین مزیت های دمنوش سیب خشک و سایر میوه ها این است که منشأ طبیعی داشته و برعکس داروهای شیمیایی تقریبا هیچ عوارضی برای مصرف کننده به همراه ندارند اما دقت شود که در مصرف آنها زیاده روی نکنید چون ممکن است سبب مسمومیت شود پس قبل از استفاده از هر گیاه دارویی حتما از ترکیبات، خواص و کارایی آن آگاهی پیدا کنید تا بهترین سود را از آن ببرید.

دمنوش نعنا خشک
آنچه که در این میان از اهمیت بسیاری برخوردار است، تامین دمنوش نعنا خشک تازه و مناسب برای درست کردن این نوشیدنی سرشار از مواد مغذی و دارویی بسیار است که می تواند در منزل و به سادگی تهیه شده و روزانه به صورت منظم در رژیم غذایی افراد با ذائقه های مختلف قرار گیرد.
انواع دمنوش را می توان برای پذیرایی از مهمان نیز مورد استفاده قرار داد و به این ترتیب تنوع بسیاری به شیوه های پذیرایی بخشید.
در عین حال باعث ترغیب و تشویق استفاده از آن شده و با ترویج مصرف آن، به کاهش عوارض ناشی از سوء مصرف داروها کمک موثری کرده و در عین حال به تولیدکنندگان محصولاتی مانند انواع گیاهان دارویی جان تازه ای بخشد.
در نهایت توسعه با کیفیت این محصول به انواع فراوری شده آن، صادرات آن را نیز در سبد محصولات ایران گنجانده و به کمک آن سهم بازار مطلوبی را در بازارهای جهانی، فراهم آورد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.