• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

با یک تغییر کوچک ثروت بزرگی را بدست آوردم

  • 28 آذر 1401 - 9:50
با یک تغییر کوچک ثروت بزرگی را بدست آوردم

زمانی‌که کسب‌وکار خود را تغییر دادم و در عرصه حنای هندی به فعالیت پرداختم توانستم با این تغییر کوچک ثروت عظیمی را به دست آورم، زیرا در این مسیر استعدادهای خود را کشف کردم و با یک برنامه حساب‌شده بسیار پرقدرت به سمت ثروت حرکت کردم.

حنا هندی مشکی برای مو

متقاضیانی که قصد خرید حنا هندی مشکی برای مو را دارند باید از نکاتی مطلع شوند این نکات به آن ها کمک خواهند کرد که خرید بهتری داشته باشند. پودر حنا ناخالصی نداشته باشد تا رنگدهی مطلوب داشته باشد. حنا کاملا از مواد طبیعی باشد و مواد شیمیایی به آن اضافه نکرده باشند. سعی کنید از نوع بسته بندی آن تهیه نمایید تا علامت بهداشت و از تاریخ انقضای آن اطلاع داشته باشید. به دلیل اینکه حنا در رنگ های قهو ه ای و قرمز و سیاه و غیره در بازار موجود است حتما در مورد رنگ آن سوال کنید.

حنا هندی قهوه ای

از مشخصات حنا هندی قهوه ای خواص درمانی آن است که در ادامه به آن می پردازیم.تسکین سردرد، کاهش درد آرتریت و درمان انواع بیماری های پوستی از فواید استفاده از حناست.همچنین حنا باعث سلامت مو می شود، تب را از بین می برد و به سلامت لثه ها کمک می کند.شاید بیشترین خاصیت حنا، اثر خنک کنندگی طبیعی آن است.پس از کشف این خاصیت، مردم صحرا از حنا برای خنک کردن بدن خود استفاده می کردند.با درست کردن خمیر حنا و مالیدن آن روی خود، به یک اثر تهویه مطبوع دست یافتند.این حس تا زمانی که رنگ حنا روی پوست آنها باقی می ماند در سراسر بدن احساس می شود.

حنا هندی قیفی

حنا هندی قیفی دارای تنوع رنگی می باشد که رنگ مشکی آن پر تقاضا تر می باشد.میزان نرمی پودر حنا قابل لمس است و داشتن ناخالصی این نرمی را مخدوش می کند. همچنین از رنگ و بوی محصول می توان به اصالت آن پی برد.برای اطمینان از خلوص و کیفیت، بهتر است حنا هندی امیر را خریداری کنید.برای خرید به این نکته توجه داشته باشید که حنا باید دارای بافت یکدست با میزان نرمی بالا باشد. خرید حنا ناخالص و مصرف آن با عارضه همراه است.مقدار مورد نیاز را خریداری کنید یا اگر در حجم بالا خرید میکنید مقدار باقی مانده را برای نگه داری دور از رطوبت و هوا خوردن نگه دارید.بهتر است در کیسه ای پارچه ای که معمولا از جنس کتان تهیه می شود ریخته و در جای خشک بگذارید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35865

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.