• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

با پیاز اشک فقر را درآوردم و ثروتمند شدم

  • 27 آذر 1401 - 12:46
با پیاز اشک فقر را درآوردم و ثروتمند شدم

ازآن‌جایی‌که بسیار مشتاق بودم فقر را از زندگی ام خارج کنم و ثروت را تجربه کنم تصمیم گرفتم در حوزه پول‌ساز پیاز وارد شوم و به‌سرعت در این زمینه استعدادها و توانایی‌های خود را کشف کردم و توانستم در مسیر پول‌سازی میان‌بر بزنم و به سرعت ثروت زیادی را به دست آوردم. لذا پیشنهاد می‌کنم این محصول عالی را بهتر بشناسید.

پیاز زرد طلایی

کشاورزانی که قصد دارند محصول پیاز زرد طلایی خود را به دیگر کشور ها صادر کنند می ‌بایست بهترین پیاز ها را انتخاب نموده و دقت نمایند که فاقد هر گونه زدگی باشند.سپس آن ها را در بسته بندی های مخصوص قرار داده و جهت صادرات اقدام نمایند.در صورتی که کشاورزان به صورت مستقیم نسبت به صادرات پیاز طلایی اقدام کنند می ‌توانند به سود بیشتری نیز دست یابند.زیرا سبب کوتاه شدن دست واسطه ها خواهند شد اما معمولا تاجرانی که در شهر های خوزستان و بوشهر ساکن هستند نسبت به صادرات پیاز اقدام خواهند کرد.

پیاز صادراتی به عراق

تولید و عرضه پیاز صادراتی به عراق توانسته است ارز آوری خوبی را برای کشور رقم بزند.کشور عراق به عنوان یکی از کشور هایی که همواره صادرات پیاز به آن رواج یافته است.کویت یکی دیگر از کشور های همسایه ایران است.تاجران پیاز در بوشهر و خوزستان نسبت به صادرات آن اقدام می نمایند.البته قرار دادن محصولات در بسته بندی های زیبا و استاندارد یکی از اصول مهم در این فرآیند است.یکی از نکاتی که وجود دارد این استکه علاوه بر پیاز قرمز سایر نمونه های این محصول از جمله پیاز زرد و سفید نیز به سایر کشور ها صادر می شود.

پیاز سفید اصفهان

پیاز سفید اصفهان مشخصات و ویژگی های زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. از آن جایی که امکان تولید و پرورش این خوراکی در برخی از کشور ها وجود ندارد صادرات پیاز سفید از کشور عزیز ما ایران رونق خوبی یافته است. در طی دهه های اخیر میزان مصرف پیاز سفید افزایش چشمگیری داشته است. با توجه به افزایش جمعیت و عدم توانایی برخی از کشور ها جهت کشت این خوراکی کشور ما توانسته است با صادرات پیاز به کشور های اروپایی و همسایه به سود خوبی دست یابد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35828

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.