• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

با پارچه مشکلات اقتصادی تان حل می شود و درآمد بالایی خواهید داشت

  • 01 آذر 1401 - 15:57
با پارچه مشکلات اقتصادی تان حل می شود و درآمد بالایی خواهید داشت

پارچه نیاز اولیه انسان و این محصول کاربرد و موارد استفاده فراوانی دارد، پارچه گزینه مناسبی برای شروع کسب و کار است و می توانید با پارچه خیالتان از کسب و کارتان راحت باشد. این محصول می تواند سود خوبی داشته باشد و برخی از مشکلات اقتصادی تان را حل کند. در ادامه چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنم.

پارچه آنغوره

از آن جایی که آنغوره در دسته پارچه‌ های پشمی قرار می ‌گیرد؛ برای تولید نیازمند طی کردن مراحل تبدیل پشم به نخ و پارچه است. برای تولید پارچه آنغوره، ابتدا پشم مورد نیاز را از سطح پوست خرگوش آنگورا می ‌تراشند. پس از تراشیدن پشم با توجه به کیفیت، آن‌ ها را دسته ‌بندی می‌ کنند. در ادامه به علت وجود ناخالصی در پشم تراشیده شده، آن را شستشو می‌دهند و آلودگی ‌های آن را رفع می ‌کنند. در نهایت پشم خالص و تمیز را شانه کرده و با استفاده از دستگاه‌های ریسندگی آن را می‌ بافند و در آخر الیاف طبیعی آنغوره تولید می ‌شوند. معمولا این الیاف با دیگر نخ ‌ها برای تولید پارچه آنغوره ترکیب می‌شوند تا ساختاری محکم، درخشنده و با کیفیت فراهم آورند.

پارچه حریر

بسته به اینکه پارچه حریر شما از چه جنس الیافی تشکیل شده باشد، نحوه مراقبت از آن نیز متفاوت است. به طور کلی اگر پارچه حریر از الیاف ابریشمی تشکیل شده باشد، همواره باید خشک شویی شود اما اگر الیاف تشکیل دهنده آن کتان، پشم، پنبه و… هستند. می‌توانید آن را با دست بشویید و یا در ماشین لباس شویی قرار دهید.توجه داشته باشید که اگر برای شست‌و‌شوی این پارچه از ماشین لباس شویی استفاده می‌کنید باید آن را روی دور کم و شست‌و‌شوی ملایم قرار دهید.برای جلوگیری از تغییر شکل پارچه، می‌توانید آن را داخل یک کیسه پارچه‌ای قرار داده و سپس داخل ماشین لباس‌ شویی بیاندازید. هنگام شست و شو به هیچ عنوان از سفیدکننده‌ها استفاده نکنید. در هر صورت بهتر است از روش خشک شویی برای شستن این پارچه استفاده کنید چرا که هرگونه شوینده می‌تواند باعث تغییر حالت پارچه شود.

پارچه رومبلی

یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای روکش کردن مبل پارچه رومبلی مخمل می باشند، این پارچه ها محکم و زیبا و در عین حال لطیف و نرم هستند، معمولا به راحتی تمیز می شوند و می توان با استفاده از شوینده های مخصوص مبل لکه ها را از آنها زدود، مخملها به دلیل تنوع در بافت و رنگ یکی از پرطرفدارترین نوع پارچه در روکش مبل می باشند. زیرا در دایره ی سلیقه ی افراد زیادی قرار می گیرند. شایان ذکر است  که پارچه های کتان و نخی اگر مستحکم و با بافت فشرده باشند می توانند گزینه ای برای روکش مبلمان باشند منتها باید دقت داشت معمولا چروک پذیری این پارچه ها زیاد است و ممکن است به همین دلیل خیلی مورد رضایت قرار نگیرند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.