• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

با نایلون ثروتمندی برای من تحقق پیدا کرد

  • 07 آذر 1401 - 15:03
با نایلون ثروتمندی برای من تحقق پیدا کرد

در ایران بسیاری از محصولات هستند که هنوز در حوزه صادرات آن محصول تولیدکننده ای وارد نشده است یکی از همین محصولات نایلون می باشد که بازار فروش و صادرات به کشور های همسایه را به خوبی پتانسیل دارد من حدود ۳ سالی از طریق یک مجموعه تجاری با این محصول آشنا شدم و ذر طول این مدت با صادرات این محصول درآمد بسیار بالایی را تجربه دارم.

نایلون سفید دسته دار

نامگذاری نایلون در ایران به سال هزار و سیصد و پنجاه و پنج بر می گردد زمانی که پلاستیک فریزری با برند نایلکس آغاز به کار کرد و نایلون را تولید کرد.

نایلون سفید دسته دار یا به اختصار ایلون دسته دار سفید و دیگر اسم های آن که شامل: کیسه، نایلکس، نایلکس رکابی یا نایلکس دسته دار نام مستعار فیلم های تولیدی بر پایه پلی اتیلن سنگین می باشد.

این اسم برای همیشه روی این تکه یا کیسه پلاستیکی یا خود نایلون باقی ماند و به این خاطر است که در ایران آنها را با این اسم می شناسند.

که این دسته از نایلون ها ضربه پذیری بیشتر و انعطاف پذیری کمتری دارند، شکنندگی بالا و شفافیت کمتر نیز دارند.

این نایلون ها در فروشگاه های مواد غذایی، میوه فروشی ها و… بسیار استفاده می شوند و حتی در خانه ها نیز بسیار استفاده می شود مثلا برای گذاشتن وسایل داخل آن و یا برای سطل زباله که البته سطل زباله نایلون های بزرگ و مخصوص به خود را دارد.

نایلون بسته بندی رولی

نایلون یکی از مهم ترین تولیدات در محصولات پلاستیکی می باشد و در انواع مختلفی تولید می شود که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند که یکی از انواع آن، نایلون بسته بندی رولی در سایز های کوچک می باشد.

از نایلون های رولی برای بسته بندی انواع لوازم استفاده می کنند که بسیار مقاوم می باشد و از ورود هرگونه آلودگی به داخل آن جلوگیری می کند و این باعث می شود تا مواد غذایی در مدت زمان طولانی سالم بمانند.

نوع دیگری از نایلون های بسته بندی وجود دارد که به آن نایلون زیپ دار می گویند.

این نوع از نایلون بسیار پرکاربرد می باشد و از آن برای بسته بندی موادغذایی، لوازم آرایشی و… به وفور استفاده می کنند.

 وجود زیپ روی این نایلون، باعث تازه ماندن مواد غذایی شده و در نگهداری از اشیاء و لوازم آرایشی و از بیرون ریختن وسایل جلوگیری می کند و در سایز و ابعاد مختلف تولید می شود.

 

 

نایلون طرح دار فانتزی

یکی از دلایل کیفیت بالای نایلون طرح دار فانتزی، مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد که اهمیت فراوانی دارد. که تولید کنندگان با مواد درجه یک و مرغوب به صورت کیلویی و هم جزئی ارائه می دهند.

هر چقدر مواد اولیه ی به کار رفته در این محصول خالص و طبیعی باشد دارای کیفیت و دوام بیشتری خواهد بود و هر چقدر دوام و مرغوبیت محصول بیشتر باشد باعث جلب رضایت مشتری می شود و بارها از آن استفاده می کند.

با وجود نایلون با دوام و ضخیم مصرف کنندگان می توانند هر نوع وسیله ای بزرگ یا کوچک در آن بگذارد.

مواد اولیه ای که در تولید نایلون استفاده می شود عبارتند از: جوهر چاپ، پوست پلی اتیلن سبک و سنگین، مقاوم کننده، حلال، مستربچ و سایر افزودنی ها.

از انواع دیگر مدل های نایلون می توان به طرح پارکت اشاره کرد که مشتری های مخصوص به خود را دارد و دارای زیبایی قابل توجهی نیز می باشد.

 این از نایلون ها هم مانند سایر نایلون ها که در بالا اشاره شد دارای رنگ بندی و سایز های متفاوت است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.