• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

با سرمایه گذاری هوشمندانه به درآمد دلاری و پایدار رسیدم

  • 02 دی 1401 - 23:01
<a>با سرمایه گذاری هوشمندانه به درآمد دلاری و پایدار رسیدم</a>

اغلب افراد به دنبال شغلی پر سود می باشند اما تنها عده کمی از آنها کسب و کار پر سود دارند و علت هم این است که در مسیر درست قرار دارند یکی از این مسیر های درست تجارت با محصولات مختلف می باشد. در ادامه شما را با چند محصول پر سود آشنا میکنیم.

روفرشی یزدی ۹ متری

از انواع مشخصات روفرشی یزدی ۹ متری به طرح های خاص آن می توان اشاره کرد.

همچنین بالا بودن مقاومت و دوام آن از نکات قابل توجه این محصول است.

تنوع در رنگبندی روفرشی یزدی قابل توجه است که افراد با سلیقه های مختلف می توانند آن را تهیه کنند و با فرش یا وسایل دیگر رنگش را ست کنند.

روفرشی یزدی دارای طرح های سنتی است و بافت آن ضخیم و در برابر سایش و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد، همچنین قابل شستشو و سبک است.

روفرشی ترک ۱۲ متری

با توجه به کیفیت و طرح و نقش روفرشی ترک ۱۲ متری آن ، دارای تفاوت قیمت زیادی می باشد، روفرشی ازمحصولاتی است که نیاز خانواده ها بوده و از کثیف شدن فرشهای منزل تان جلوگیری به عمل آورده و این روفرشی در صورت کثیف شدن به راحتی قابل شستشو می باشد. امروزه این محصول در طرحهای مختلف تولید می شوند از جمله کلاسیک و سنتی، مدرن، ابریشمی و ترک که هر کدام دارای طرحهای متنوع و جذابی می باشند.

 مزیت مهم روفرشی پتویی یشمی ایرانی دوام بالا، ضخامت بالا، طرحهای به روز، عدم پرز دهی ، رنگ ثابت و طبیعی بودن نقش آن می باشد. همچنین مدلهای جدید ایرانی قابلیت دو رو استفاده را داشته و در برابر مواد چرب و شیمیایی و نیز نور مستقیم خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد.

 خوبی روفرشی کشدار آن است که با برداشتن کشهای دور محصول می توان از آن به صورت جداگانه به عنوان زیر انداز استفاده و بهره برد.

روفرشی یلدای کویر یزد

یکی از دغدغه های همیشگی مردم خصوصا آپارتمان نشین ها کثیف شدن فرش می باشد چرا که شستشوی آن کار بسیار دشواری است، به همین منظور از روفرشی یلدای کویر یزد استفاده می کنند و شما می توانید محصولات را در این سایت با بهترین قیمت روز خرید کنید، همچنین فروش عمده هم انجام می دهند.

معمولا این روزها مردم به دلیل سختی شستشوی فرش و کمبود جا فرشهای خود را به قالیشویی می سپارند اما بعضی ها به دلیل قیمت بالای قالیشویی، توان پرداخت هزینه آن را ندارند بنابراین بهترین کار برای آن ها استفاده از رو فرشی است که بهترین گزینه برای جلوگیری از کثیف شدن فرش می باشد چرا که سبب می شود شما هزینه ی زیادی را برای شستشوی آن نپردازید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.  یکی از دلایلی که بعضی از مردم را از خرید آن منصرف می کند جمع شدن مداوم روفرشی بر اثر راه رفتن روی آن می باشد که شما باید در روز چندین بار زمان زیادی را صرف مرتب کردن آن بکنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.