• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

با راهکار های نوین مسیر موفقیت و ثروتمندی را شناختم

  • 04 بهمن 1401 - 15:50
با راهکار های نوین مسیر موفقیت و ثروتمندی را شناختم

با توجه به تجربیاتی که از کسب و کارهایم در گذشته کسب کردم تنها رمز موفقیت در دو چیز است: پشتکار داشتن و برنامه ریزی. با برنامه ریزی می توانیم زمان رسیدن به هدفمان را بهینه کنیم. من هم با بکار گیری از اصول برنامه ریزی و پشتکار تجارتم را آغاز کردم و حالا جزو برترین تاجرین موفق می باشم. در ادامه قصد دارم شما را با محصولاتم آشنا کنم.

ترمه ابریشم اصل

ترمه ابریشم اصل یک نوع از نقوش سنتی بسیار قدیمی است که در بین مردم بسیار محبوب و همچنان هم در بسیاری از خانه های ایرانی مشاهده می شود.بهترین راه برای شناسایی ترمه ابریشم اصل زمانی است که خام است، چون زمانی که این ترمه ها استرکشی و سپس دوخته شوند دیگر قادر نیستید که پشت ان را ببینید و بررسی کنید.همچنین انواع دیگر ترمه که پلی استر هستند دارای الیاف پلاستیکی هستند.ترمه ساده، همان ترمه های است که پر از طرح های ترنج و بته جقه هستند و با همان ترکیب در بافت تکرار می شوند.

ترمه ابریشمییزد

ترمه ابریشمی یزد از انواع محصولات صادراتی محبوب می باشد که باعث ارز آوری در کشور شده است.مراکز خرید زیادی به عرضه انواع پارچه ترمه ابریشمی می پردازند که از آن برای دوخت لوازم زیادی استفاده می شود.از مهمترین مشخصات ترمه ابریشمی یزد می توان به این اشاره کرد که در انواع نقوش و رنگ بندی ها بافته شده است.این پارچه دارای بافت عالی و تراکم زیادی می باشد، و از دسته مقاوم ترین انواع پارچه محسوب می شود.پارچه ترمه در انواع نقوش زیادی بافته شده است.

ترمه ابراهیمییزد

ترمه ابراهیمی یزد نقوش زیادی را بر روی خود جای داده است. معروف ترین نقش ترمه، بته جقه می باشد که در آیین زرتشت نماد فروتنی در برابر خداوند است. امروزه در تهیه مبلمان، کیف، کفش، کوسن، پشتی و … از پارچه ترمه استفاده می شود.هنگام خرید ترمه ابراهیمی یزد باید به کیفیت الیاف، ثبات رنگ، دوام پارچه و طرح استفاده شده در ترمه دقت فرمایید.بعضی از مردم بر این باورند که گذشته این پارچه به دوره صفویه بر می گردد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.