• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

با بادام زمینی به آرزوهایتان برسید

  • 25 آبان 1401 - 20:43
با بادام زمینی به آرزوهایتان برسید

آرزوهایمان همیشه بر اساس باورمان تحقق پیدا میکند هرچقدر خودتان را باور داشته باشید بهآرزوهایتان نزدیکتر خواهید شدمن خودم را در زمینه بادام زمینی و کره بادام زمینی باور داشته ام که میتوانم کسبو کاری با بادام زمینی راه اندازی کنم و به آرزوهایم برسم. مطمعا هستم این مقاله به شما هم کمک خواهد کرد.

کره بادام زمینی

خرید کره بادام زمینی طبیعی به صورت کاملا خالص و ارگانیک از نظر اقتصادی برای خانواده ها با صرفه است .پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه ی خرید کره بادام زمینی طبیعی به صورت کاملا خالص و ارگانیک آشنا شوید.

کره بادام زمینی یک میان وعده یا وعده ی محبوب در میان همه ی ما هست و این محصول خوشمزه که از بادام زمینی درست شده است چنان خاصیتی دارد که برای همه ی افرادی که دیابت و فشار خون دارند به شرط استفاده صحیح از کره بادام زمینی مفید است.

کودکان همیشه دنبال راهی هستند که از خوردن صبحانه فرار کنند کره بادام زمینی همراه نان کاری کرده است که این بچه ها زود تر از خواب بلند شوند و درخواست صبحانه از بزرگ ترها می کنند.

در فصل پاییز که عفونتها و مریضیها بیشتر می شود خوردن کره بادام زمینی رژیمی می تواند عفونتهای ویروسی و قارچی را کاهش دهد و باعث شود که شما در این فصل دچار سرماخوردگی و عفونت نشوید.

بادام ایران

بادام تلخ ایرانی جهت داروسازی و محصولات آرایشی و بهداشتی مفید است و با توجه به مزه تلخ آن بعنوان غذا استفاده نمی شود اما دارای خواص و بوهای زیادی است و به صورت پودر یا روغن استفاده می شود. اما بادام شیرین را می توان همچون خشکبار مصرف کرد و بیشتر به صورت خام و بو داده مصرف می شود. بادام ایران یکی از مهم ترین محصولات خشکبار و آجیل در ایران است. بادام یک میوه ی خشک پر طرفدار در بین مردم جهان است.بادام خشکبار بومی خاورمیانه، هند و شمال آفریقا است و نام علمی این محصول خشکبار Prunusdulsis است. بهترین بادام در مناطقی مانند ایران، عربستان سعودی، لبنان، ترکیه، سوریه و اردن رشد می کند. طعم بادام از شیرین تا تلخ متفاوت است.

دو نوع درخت بادام وجود دارد. درخت با گل های صورتی که بادام شیرین تولید می کند و دیگری با گل های سفید که بادام تلخ تولید می کند.

تاثیر بادام برکاهش وزن افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، نوشیدن شیر بادام بسیار مفید است. فیبر موجود در بادام موجب ایجاد حس سیری می شود و مواد غذایی حاوی بادام برای اشخاصی که تصمیم به کاهش وزن دارند مناسب است.

بادام

درخت بادام در زمان شکوفه زدن بسیار آسیب پذیر است و تاثیر زیادی بر روی باردهی میگذارد، درخت بادام برای تولید میوه نیاز به هوای گرم و آفتاب مستقیم همراه با آب زیاد دارد همین امر سبب شده پرورش درخت بادام کمی سخت شود زیرا در هوای سرد بسیار آسیب پذیر است میوه نرسیده آن را میشود به سادگی مصرف کرد و کمی مزه اش ترش است همچنین ارزش غذایی بالایی دارد اما اگر صبر کنید و دانه بادام پخته شود مزه اش شیرین و سرشار از ویتامین های چربی امگا ۹ و امگا ۶ هستند.ایرانیان از قدیم الایام علاقه شدیدی به خشکبار ها داشته اند مخصوصا اگر آن خشکبار بادام باشد قیمت بادام در ایران کمی بالاست با اینکه ایران خود تولید کننده است و در بازار های دیگر با بهترین قیمت روز خرید و فروش عمده آن را به عهده دارد و در رتبه پنجم صادرات بادام در جهان نیز است دلیل قیمت بالای بادام نسبت به میوه های دیگر خاصیت و اندازه آن است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.