• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

با این روش تمامی رقبا را کنار زدم و ثروتمند شدم

  • 22 آذر 1401 - 10:21
<a>با این روش تمامی رقبا را کنار زدم و ثروتمند شدم</a>

برایان تریسی نابغه بازاریابی در دنیا می‌گوید: «قیمت تنها چیزی است که کسی نمی‌تواند در آن با شما رقابت کند.» وقتی قیمت را کاهش دهید، تعداد مشتریان بیشتری را جذب می‌کنید. حتی در زمان تورم و گرانی این تکنیک می‌تواند شما را به نتیجه برساند.

نان ماشینی

شواهد علمی نشان می دهد که محتوا، روش پخت و انواع نان پنجره ای خانگی می تواند بر سلامتی تأثیر بگذارد. برای اطلاعات جامع تر به سایت آی آر دزدگیر مراجعه نمایید. نان به عنوان بخش عمده ای از رژیم غذایی ایرانیان، پتانسیل قابل توجهی را برای هدف قرار گرفتن به عنوان یک موضوع ارتقاء سلامت نشان می دهد. غذای سالم برای جوامع سالم پروژه ای از برنامه قلب سالم اصفهان بود که از طیف گسترده ای از استراتژی ها مانند طرح نان سالم تشکیل شده بود.

طبع زیره سیاه

خواص بی شمار برای طبع زیره سیاه در طب اسلامی بر کسی پوشیده نیست. به همین جهت طبیبان این حوزه همیشه از فواید این گیاه ارزشمند و پر خاصیت بهره می برند.

زیره سبز نسبت به زیره سیاه از گرمای مزاج کمتری برخوردار است و برای افزایش کیفیت خواب و رفع اختلالات خواب توصیه می شود. استفده از این دانه ی معجزه آسا در روند گوارش تاثیر به سزایی می گذارد و موجب رفع درد معده و تقویت آن می شود.

خواص ضد ویروسی و پیشگیری از عفونت از دیگر مزایای زیره سبز می باشد. دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که اگر دانه ی زیره را به صورت سرمه به چشم بکشید موجب تقویت بینایی و روشنی چشم می شود.

زیره سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین بوده که از ابتلا به سرما خوردگی جلوگیری می کند. همچنین در حفظ سلامت پوست و حالت ارتجاعی آن موثر است.

طبع شیره انگور

ما امروز از مواد خراکی بسیار متفاوتی برای تغذیه استفاده می کنیم از جمله مهم ترین این خراکیها می توان به شیره های گیاهی مانند شیره انگور و سرکه خرما اصل خانگی اشاره کرد که یکی از خوشمزه ترین طعمها را به غذاها و شیرینیهای ما می دهد و با طبعش که گرم است بسیار با بدن ما سازگاری دارد.طبع شیره انگور گرم و مناسب است.

البته باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که در صورت داشتن دیابت بهتر است از شیره انگور مصرف نکنند زیرا باید باعث بدتر شدن دیابت شما می شود.

به طور کلی مصرف به اندازه و درست شیره انگور می تواند فواید بسیار زیادی برای بدن شما داشته باشد و به کیفیت سلامت زندگی شما کمک بسیار شایانی می کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.