• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

با آینه دنیای جدیدی از ثروت بدست آورده ام را ساختم

  • 01 آذر 1401 - 15:51
<a>با آینه دنیای جدیدی از ثروت بدست آورده ام را ساختم</a>

زندگی قبل پولدار شدنم و زندگی بعد  آشنایی و کار در زمینه آینه زمین تا آسمان تفاوت دارد من توانستم با شروع فعالیت  خود در این زمینه به ثروت برسم.

آینه

آینه ها محدود به دکوراسیون منازل نیستند و می توان از آن ها در کافه رستوران ها استفاده کرد که جلوه بسیار جذابی به رستوران می دهد. پاساژها، اماکن تجاری، سالن های زیبایی و بسیاری از مکان های دیگر که زیبایی در آن ها بسیار مهم است نیز جز دیگری از مکان ها هستند که می توانند از این آینه های پازلی استفاده کنند. این نوع آینه ها باعث می شوند تا جذابیت بصری بسیار زیادی به وجود آید مخصوصا اگر هماهنگ با دکوراسیون و تم رنگی خانه و محل کار شما باشند. نکته مهم دیگر این است که نصب این نوع آینه ها به هیچ وجه کثیف کاری ندارد و زمان محدودی را در بر می گیرد و هم این که هزینه بسیار پایین تری نسبت به دیگر تغییرات دکوراسیون منازل دارند.

آینه بک لایت

آینه بک لایت چیست؟  امروزه، عموم مردم علاقه‌ی شدیدی به تنوع و تجمل گرایی پیدا کردند. به گونه‌ای که، همه علاقه‌مندند که هرچیزی را از هر نوعی تهیه می‌کنند، با یکدیگر ست کرده و با سلیقه خود، خانه و یا محل کار خود را دیزاین کنند. یکی از مکان‌هایی که در راس توجه قرار دارد، سرویس‌های بهداشتی می‌باشد.در سرویس های بهداشتی، از شلنگ‌ها و روشویی‌هایی زیبا و همراه با دیزایین MDF و برای جذابیت بیشتر فضا، از سرامیک های مختلفی استفاده می‌کنند. اما می‌توان گفت که از مهم ترین دکور‌های یک سرویس بهداشتی لاکچری، آینه آن می‌باشد.

آینه پازلی

آینه پازلی ، یکی از آینه هایی هست که در دکوراسیون منازل بسیار کاربرد داره. از هزاران سال پیش آینه در خونه‌ها جایگاه ویژه داشته است. اما در گذر زمان هرگز از اهمیت آینه ها در زندگی کم نشده اس. برعکس روز به روز شاهد استفاده بیشتر ازین وسیله‌ی دکوری هستیم. که علاوه بر نمایاندن ظاهر، نقش بسزایی در زیبایی دکور منازل دارن.گاهی این پازل به شکل یک حیوان یا گل کنار هم قرار می‌گیرن . گاهی هم به شکل های متنوع دیگر هستن. که در زیبایی طرح بی نظیر هستن. آینه کاری خانه نمای ویژه ای به اتاق های پذیرایی، نشیمن و هتل ها و … میدن .

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.