• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ایده های غنی مرا میلیونر کرد

  • 08 آذر 1401 - 12:45
<a>ایده های غنی مرا میلیونر کرد</a>

من از جمله افرادی هستم که از کودکی به خلاقیت علاقمند بودم و ایده های بزرگی را در سر می پرواندم و زمانی که به سن انتخاب شغل رسیدم وارد حوزه چای شدم و با ایجاد طعم ها و مدل های جدیدی از آن کسب و کار خود را وسعت بخشیدم و به جمع میلیونرها پیوستم.

چای ماسالا

مهم ترین ترکیباتی که برای تهیه چای ماسالا مورد استفاده قرار می گیرد.

شامل زنجبیل، دارچین، هل، فلفل سیاه، رازیانه، جوز هندی، میخک و غیره می باشد البته مواد و ترکیبات گیاهی دیگری نیز در آن به کار می رود که بسته به آداب و رسوم هر منطقه و همچنین طبع افراد می تواند متغیر باشد و همچنین قیمت چای ماسالا با توجه به کیفیت و برند آنها دسته بندی می شود.

به دلیل وجود و استفاده از این همه ترکیب گیاهی می توان آن را به عنوان یک دمنوش بسیار بسیار خوشمزه و خوش عطر به حساب آورد که خواص درمانی بسیاری را نیز با خود دارد.

دارچینی که در این نوع دمنوش گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد دارای طبعی گرم و شیرین است.

این ادویه کالری زیادی را در اختیار بدن قرار نمی دهد و لذا انرژی زیادی را تولید نمی کند به همین دلیل افرادی که قصد لاغری دارند می توانند از این دمنوش استفاده کنند و به منظور چربی سوزی نیز استفاده های بسیاری دارد.

پودر زنجبیل می تواند عملکرد معده و دستگاه گوارش را تقویت کند و با نقشی که در آن ایفا می کند می تواند باعث کاهش وزن مصرف کننده شود.

چای میوه ای

خواص پرشماری را می توان برای چای میوه ای برشمرد از قبیل تقویت کنندگی ذهن، کاهش افسردگی، تاثیر در بهبود سردرد و تاثیر کاهشی بر فشار خون و غیره که تنوع در این محصول باعث متفاوت بودن قیمت چای میوه ای می شود.

چای میوه ای برای کسانی که به هر دلیل توانایی استفاده از میوه جات خام را ندارند یا برای کسانی که دوست دارند طعم میوه ای را در غیر فصل عمل آمدن آن میوه بچشند، گزینه ای بسیار مناسب است.

در درمان و پیشگیری از مشکلات گوارشی همچون یبوست و نفخ می توان از چای میوه ای استفاده کرد و همچنین در رفع تشنگی شدید این نوع از چای بسیار موثر است.

از دیگر خواص عمومی چای میوه ای تقویت ذهن و رفع افسردگی است و با تاثیرات ضد خستگی چای میوه ای می توان از آن برای بازیابی انرژی مخصوصا در زندگی پر تنش امروزی استفاده کرد.

افزایش فشار خون و همچنین کلسترول یکی از مشکلات عمدهٔ پزشکی در زمانه ای است که در آن زیست می کنیم و اثرات مثبت چای میوه ای بر کاهش آنها اثبات شده است.

چای کوهی سوزنی

چای کوهی سوزنی در طب سنتی محصولی بسیار محبوب و پر مصرف به شمار می رود و درمانی مناسب برای بیماری های مختلف است.

چنانچه تمایل دارید قیمت چای کوهی سوزنی که تهیه می کنید مناسب باشد کافی است تا با ما ارتباط بگیرید تا مشاورین ما به شما مشاوره های لازم را بدهند.

نوشیدن این چای به دلیل داشتن طبع گرم و خشک، در فصول سرد سال بسیار پرسود می باشد و به گرم شدن بدن کمک می کند.

این چای در مناطق مختلفی از کشور رشد و پرورش می یابد و در هر منطقه با نامی متفاوت شناخته می شود، از اسامی مختلف آن می شود به کلکنه، چای چوپان، توکلیجه، گل گربه، پشموک و اسامی دیگر اشاره کرد.

رشته کوه البرز و دامنه های آن، زیستگاه اصلی این گیاه هستند اما در قسمت غرب کشور و در ارتفاعات رشته کوه زاگرس هم می توانید به وفور آن را پیدا کنید.

پشمینه به صورت بوته ای شکل می روید و ساقه های رونده ای دارد، رنگ برگ های آن سبز روشن و گل های زیبا و خوش رنگ آن در حاله ای از کرک و پشم احاطه شده اند.

طی تحقیقاتی که روی این گیاه انجام شده است، محققان به فواید و خواص بی شمار آن برای سلامتی پی برده اند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.