• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اگر قاعده بازی را بلد باشید ثروتمند می شوید

  • 12 آبان 1401 - 22:10
اگر قاعده بازی را بلد باشید ثروتمند می شوید

ثروتمند شدن مثل یک بازی می باشد اگر قاعده آن را یاد بگیرید شک نکنید که موفق می شوید، قبل از شروع کار باید یک هدف مشخص را تعیین کنید و در راستای رسیدن به آن باید کسب و کاری را راه اندازی کنید که تقاضا برای کالای آن بالا باشد، لذا برای راهنمایی شما چند نمونه کسب و کار موفق را معرفی می کنیم.

قیمت فرش ماشینی

فرش به عنوان یکی از قدیمی ترین پوشش ها برای کف مطرح بوده که امروزه با وجود انواع دیگر کفپوش ها، هنوز جایگاه ویژه خود را در بازار حفظ کرده است.قیمت فرش ماشینی با توجه به کیفیت و تراکم آن مشخص می گردد.

قیمت زردچوبه کیلویی

در مورد زردچوبه می توان به صراحت گفت که این محصول از بهترین و پر خاصیت ترین و پر خرید و فروش ترین نمونه از ادویه با خواص دارویی و درمانی بسیار زیاد است که قیمت زردچوبه کیلویی به صورت خرید عمده ارزان تر و مناسبتر از خرید جزئی آن است.

خرید ضد یخ لیکومولی

مشتری وقتی می خواهد یک ضد یخ برای خودروی خود انتخاب کند باید بهترین باشد و خرید ضد یخ لیکومولی روغنی که به عنوان یکی از برندهای شناخته شده و درجه یک است توصیه می شود، این محصول به خوبی توانسته است کارایی و کیفیت خود را به اثبات برساند و آن را می توان یک محافظت کننده بی نظیر برای خودرو دانست. 

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.