• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امکانات بهترین و مناسب ترین هتل های مشهد

  • 15 دی 1401 - 12:13
امکانات بهترین و مناسب ترین هتل های مشهد

شهر مشهد یکی از قطب‌های معنوی مهم ایران است که در شرق کشور واقع شده است. هر ساله زائران و مسافران زیادی از سراسر کشور و جهان برای زیارت حرم امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌کنند. یکی از فاکتورهایی که زائران در سفر به مشهد به آن توجه می‌کنند محل اقامت‌شان است. اگر قصد سفر به این شهد را دارید، راهنمای هتل های مشهد به شما کمک می‌کند تا بهتر برای انتخاب هتل خود بر اساس بوجه مالی و محل مورد علاقه تصمیم‌گیری کنید. در این مطلب با امکانات بهترین و مناسب ‌ترین هتل های مشهد آشنا می‌شویم و هر کدام را بررسی می‌کنیم.

هتل درویشی؛ از بهترین هتل‌ های مشهد

هتل درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که در خیابان امام رضا(ع) واقع شده است. این هتل شیک و لوکس، جزو مجلل‌ترین و معروف‌ترین هتل های مشهد و حتی کشور است. این هتل تنها هتل آتریوم در شرق ایران است؛ که این نام به فضای بزرگ میان دو ساختمان اطلاق می‌شود. در این فضای بزرگ، رستوران خاص و شیک به نام آتریوم ساخته شده که با سقف شیشه‌ای و بلند خود محیطی زیبا و مجلل را به وجود آورده است. هر سال مسافران زیادی به دلیل معماری منحصربفرد و استانداردهای عالی هتل مجلل درویشی، این هتل مشهد را برای اقامت خود انتخاب می‎کنند.

هتل درویشی از امکانات و خدمات عالی و دکوراسیون خاصی برخوردار است. این هتل در سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرد و ۲۳ طبقه، ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت‌خواب دارد. مجموعه آبی هتل خدمات اسپا و ماساژ را به طور کامل ارائه می‌دهد، همچنین فضای استخرها بسیار تمیز و شیک هستند، آنقدر که مسافران این هتل را به وجد می‌آورند. هتل درویشی امکانات اقامتی مختلفی برای میهمانان خود فراهم کرده که یکی از جذاب‌ترین واحدهای اقامتی آن اتاق ماه‌عسل است. زوج‌های جوانی که برای زیارت به مشهد سفر می‌کنند، می‌توانند اولین خاطرات زیبای خود را در این اتاق‌ها، با طراحی‌های زیبا و منحصربه‌فرد، گل‌آرایی و سورپرایزهای ویژه تجربه کنند. از دیگر واحدهای اقامتی آن می‌توان به دوبلکس ایران باستان، دوبلکس ایران اسلامی، دوبکس مصر، دوبلکس چین، دوبلکس هند، اتاق‌های امپریال، اکونومی، استاندارد، اسپا و اتاق آینده اشاره کرد. همچنین واحدهای اقامتی پنت هاوس روم و پنت هاوس اسپاتاپ این هتل نیز طرفداران خاص خود را دارد.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضای ۲۴ و ۲۶

هتل مدینه‌الرضا؛ هتل های مشهد اطراف حرم

این هتل نزدیک‌ترین هتل شهر به حرم مطهر رضوی است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. هتل مدینه‌الرضا که یکی از بهترین هتل های مشهد است که در ۱۸ طبقه و ۲۸۸ سوئیت و واحد اقامتی ساخته شده است. از امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، تاکسی‌سرویس، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی، پذیرش ۲۴ساعته، اتاق بازی، خدمات خانه‌داری، خدمات خشک‌شویی و ترانسفر رفت‌وبرگشت اشاره کرد. سبک معماری اصیل اسلامی به کار گرفته شده در برخی بخش‌های هتل پنج ستاره مدینه رضا مشهد، از ویژگی‌های مهم این هتل است. از دلایل انتخاب هتل مدینه الرضا، فاصله کوتاه تا حرم مطهر امام رضا (ع) و بازار بزرگ مرکزی مشهد را می‌توان نام برد. این هتل امکانات مهم دیگری مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافی‌شاپ و سالن بدنسازی برای علاقه‌مندان به ورزش دارد. در هتل مدینه‌الرضا مشهد سه سالن پذیرایی برای ضیافت‌ها و برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. سالن کنفرانس اصلی این هتل با ظرفیت حدود ۵۰ نفر، مجهزترین امکانات برای اجرای کنفرانس‌های ملی یا حتی بین‌المللی است. سالن آمفی‌تئاتر هتل نیز از بهترین سالن‌های همایش در شهر مشهد به حساب می‌آید که ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد.

آدرس: خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل الماس۱ از هتل های مشهد با غذای سلف سرویس

هتل الماس ۱ مشهد یکی از هتل های چهار ستاره با کیفیت و عالی در این شهر است. این هتل در سال ۱۳۹۲ با بهترین استانداردهای نوین هلتداری احداث شده و شروع به فعالیت کرده است. این هتل مدرن و شکیل دارای ۱۶۳ واحد اقامتی لوکس و زیبا برای انواع میهمانان با تعداد متفاوت است. از امکانات این هتل می‌توان به پارک کودکان، سالن کنفرانس جهت برگزاری همایش و مراسمات، چایخانه سنتی و …. اشاره کرد. همچنین این هتل در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است. با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم دارد می‌توان آن را از جمله هتل‌های باکیفیت نزدیک به حرم به حساب آورد. این هتل چهار ستاره شامل انواع واحد‌های اقامتی مانند اتاق یک تخته، دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و کانکت چهار نفره و کانکت پنج نفره و سوییت یک خوابه و سوییت رویال برای سه نفر است. رستوران هتل الماس مشهد در طبقه منفی یک طراحی شده که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت منو بوفه سلف سرویس ذائقه هر میهمانی را به وجد می آورد. رستورانی دیگر در طبقه هشتم هتل وجود دارد که مشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) بوده و از ظهر تا شب آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا، خیابان امام رضا ۴ و ۶

هتل قصر طلایی از بهترین هتل های مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره مجلل مشهد به شمار می‌رود. هتل بین المللی قصر طلایی مشهد در بهمن سال ۱۳۸۹ در ۲۰ طبقه با ۳۵۸ واحد اقامتی با نما و معماری بسیار زیبا در خیابان اصلی امام رضا به افتتاح شد. این هتل با کادری مجرب و حرفه‌ای و امکانات فوق‌العاده عالی در خدمت مهمانان گرامی است. از امکانات مهم و ویژه این هتل می‌توان به انواع مختلف رستوران‌های باکیفیت و شکیل شامل رستوران ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران تابستانی بارگاه، رستوران ضیافت، رستوران مجلل پرستیژ، رستوران پنج قاره زوشا اشاره کرد. همچنین از کافی شاپ هتل های مشهد شامل فراسیسکو، لانج و اتریوم از امکانات خوب هتل قصر طلایی است. از خدمات تفریحی این هتل زیبا که در لیست هتل های ۵ ستاره مشهد قرار دارد، می‌توان به بیلیارد، مجموعه آبی شامل استخر، حمام سنتی، ماساژ ترکی، سونا خشک و بخار، سالن بازی‌های کامپیوتری و … اشاره کرد. این هتل مجهز به سالن‌های همایش و سالن‌های مجلل و اتاق جلسات و سالن آمفی‌تائتر است که می‌توان برای برگزاری مراسم های خاص از آن‌ها استفاده کرد. از دیگر امکانات خاص هتل بین المللی قصر طلایی می توان ترانسفر رایگان فرودگاهی و آتلیه عکاسی صرافی آژانس مسافرتی و فروشگاه‌های متنوع را نام برد‌. موقعیت مکانی این هتل نسبت به حرم رضوی بسیار عالی و نزدیک است. این هتل پنج ستاره دارای واحدهای اقامتی شیک با تنوع بسیار بالا و لوکس برای سلایق مختلف است که شامل اتاق دابل پانورما، دابل لاکچری، سوییت‌های لوکس شامل پرنسس رویال، وسترن، جونیور سوییت و سوییت لاکچری پرزیدنت می‌شود. همچنین اتاق‌ها که شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق یک خوابه چهار تخته است که با امکانات عالی شخصی اتاق‌ها باعث رضایت میهمانان خود می‌شود. امکاناتی پارکینگ، خودپرداز، فروشگاه، لاندری، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس و سایر امکانات پذیرای مهمانان را در این هتل مشهد استخردار نمی‌توان نادیده گرفت.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یکی از تاپ‌ترین و مجلل‌ترین هتل های پنج ستاره مشهد است. هتل پردیسان با فضایی بالغ بر ۳۳۰۰۰ متر مربع در ۵ طبقه با ۱۶۵ واحد اقامتی شیک و لوکس با زیربنای ۲۴۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسیده است. این هتل بسیار حرفه‌ای در راستای خدمات به میهمانان خود موفق به کسب گواهینامه بین المللی رضایت مشتری شده و از دیگر افتخارات این هتل دریافت برند حلال از مرکز تحقیقات اسلامی است. این هتل با فضای سبز و محیط بسیار زیبای خود میزبان همایش‌های بسیاری در طول سال است. از امکانات این هتل می‌توان به انواع مختلف رستوران‌های زیبا و بزرگ و کافی شاپ و همچنین از مراکز ورزشی تفریحی این هتل لوکس می‌توان به سالن تناسب اندام، سالن بیلیارد، زمین تنیس، زمین بازی کودکان و همچنین مجموعه آبی شامل استخر بسیار تمیز و عالی، سونا خشک و بخار و … اشاره کرد . این هتل دارای سالن‌های همایش و سالن‌های مجلل و اتاق جلسات و سالن آمفی تئاتر با سیستم صوتی و تصویری بسیار پیشرفته بوده که مخصوص برگزاری همایش‌های تخصصی است. از دیگر امکانات خوب هتل پردیسان مشهد می توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی، آتلیه عکاسی صرافی آژانس مسافرتی و فروشگاه های متنوع اشاره کرد. موقعیت مکانی این هتل نسبت به حرم رضوی بسیار عالی و نزدیک است. دور از هیاهو و شلوغی و مکانی بسیار عالی برای رفت و آمد بدون ترافیک است. این هتل دارای ترانسفر رایگان برای رفت و آمد به حرم مطهر نیز هست. همچنین این هتل در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله کمی که تا حرم دارد هتل مجلل پردیسان مشهد را می توان از جمله هتل های مشهد نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل پنج ستاره تاپ دارای اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس و منحصر به فرد شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته،  اتاق چهار تخته و اتاق یک خوابه چهار تخته است. امکاناتی مانند رستوران ایرانی،کافی شاپ با منو متنوع، پارکینگ، مجموعه آبی شامل استخر و سونا، خودپرداز، فروشگاه، لاندری، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس از دیگر امکانات و خدمات این هتل است. 

آدرس: بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

هتل پارسیس از شیک‌ترین هتل های مشهد

هتل پارسیس مشهد از نوسازترین هتل‌های ۵ ستاره باکیفیت مشهد است. هتل پارسیس در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و شروع به فعالیت کرد. این هتل بسیار جذاب و مجلل با کادر حرفه‌ای و امکانات فوق العاده عالی میزبان مهمانان امام رضا (ع) است. از امکانات این هتل می‌توان به انواع مختلف رستوران‌های شیک و همین طور کافی شاپ‌ با نوشیدنی‌های متنوع اشاره کرد. از مراکز تفریحی این هتل زیبا نیز می‌توان بیلیارد، مجموعه آبی و … نام برد. این هتل همچنین دارای سالن‌های همایش و سالن آمفی تئاتر است. از دیگر امکانات تاپ هتل پارسیس مشهد می توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی و آتلیه عکاسی صرافی آژانس مسافرتی و فروشگاه‌های متنوع اشاره کرد. موقعیت مکانی این هتل نسبت به حرم رضوی بسیار عالی و نزدیک است. این هتل پنج ستاره تاپ دارای واحد‌های اقامتی با تنوع بسیار بالا برای سلایق مختلف است که اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته شامل آن می‌شود. امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خودپرداز، فروشگاه، لاندری، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت وایرلس از دیگر خدمات این هتل است.

آدرس: بلوار شهید شوشتری (شارستان)، بعد از وحدت ۷ ، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست

هتل بزرگ پارک حیات

هتل بزرگ پارک حیات در دامنه رشته کوه بینالود قرار گرفته و یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد است. مساحت هتل بزرگ پارک حیات حدود ۳۱ هزارمترمربع است که ۲۵ هزارمترمربع آن زیربنای هتل بوده و در چهار طبقه ساخته شده است. تعداد اتاق‌های هتل ۳۲۰ باب، شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دونفره و اتاق سه تخته است که برای رزرو هر کدام از آن‌ها می‌توانید اقدام کنید. هتل بزرگ پارک حیات در فاصله ۶ کیلومتری از شهر واقع شده است و دسترسی خوبی به مراکز خرید طرقبه دارد. وسعت دید این هتل شامل خیابان، دشت کوه و محوطه هتل است. پارکینگ هتل خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و ظرفیت آن ۱۵۰ خودرو به‌صورت رایگان است. رستوران ظرفیت ۷۰۰ نفری داشته و اینترنت در لابی نیز برای مهمانان رایگان است. ازجمله امکانات هتل می‌توان به سالن ورزشی، سونا، نمازخانه، اینترنت در لابی، خدمات برای معلولان، سرویس حرم، ترانسفر رفت با هزینه، استخر رایگان و سالن ماساژ اشاره کرد.

آدرس هتل پارک حیات مشهد: انتهای بلوار وکیل‌آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ را می‌توان از دیگر هتل های مشهد با بهترین خدمات دانست. هتل هما ۱ در سال ۱۳۵۲ در خیابان احمد آباد در بهترین موقعیت از نظر گردشگری و فرهنگی و همچنین مراکز خرید تاسیس شده است. این هتل شیک و زیبا از نوستالژی‌ترین هتل های ایران است  که در سال ۱۳۹۶ با نوسازی و تجهیز دوباره شروع به کار کرد. این هتل مجلل دارای ۱۳۵ واحد اقامتی در ۵ طبقه دایر شده است. از امکانات ویژه این هتل لوکس می‌توان به رستوران‌ها و سالن‌های ضیافتی بسیار شیک و مجلل کافی شاپ‌ها و همین طور سالن جلسات و امکانات تفریحی سلامت آن مانند مجموعه آبی بسیار مجهز، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری، سالن بدنسازی و ایروبیک و پیست پیاده روی، فضای سبز و باغ زیبا بالغ بر ۵۵۰۰۰ متر مربع و فروشگاه‌های متنوع اشاره کرد. موقعیت مکانی این هتل نسبت به مرکز شهر و مراکز پزشکی و حمل و نقل شهری و همین طور حرم مطهر بسیار عالی و نزدیک است. همچنین این هتل دارای تنوع بسیار زیادی ازبابت واحدهای اقامتی و اتاق‌ها است که با تنوع کم نظیر آن پاسخ‌گوی خانواده‌های مختلف است. این هتل پنج ستاره مجهز به اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته است که با امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خودپرداز، فروشگاه، لاندری، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت وایرلس پذیرای میهمانان گرامی است.

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

هتل هما ۲ مشهد

هتل هما ۲ مشهد از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد است. هتل هما ۲ در سال ۱۳۷۵ در چهارراه خیام احداث شد و اولین هتل از سری هتل‌های هما است که بعد از انقلاب ساخته شده است. این هتل در بهترین موقعیت از نظر تفریحی گردشگری و ترافیک تاسیس شده است. این هتل شیک و مجلل در سال ۱۳۹۵ جهت ارائه بهترین خدمات بازسازی شد. هتل هما ۲ دارای ۲۰۵ واحد اقامتی در ۵ طبقه با امکانات و تسهیلات ویژه است که می‌توان به رستوران‌ها و سالن‌های ضیافتی بسیار شیک و مجلل، کافی شاپ‌ها و همین طور سالن جلسات و امکانات تفریحی سلامت آن به مجموعه آبی بسیار مجهز همراه با ماساژ درمانی و حمام ترکی، زمین تنیس، سالن بدنسازی، فضای سبز، فروشگاه و آرایشگاه مردانه اشاره کرد. موقعیت مکانی این هتل نسبت به مرکز شهر و مراکز پزشکی و حمل و نقل شهری و همین طور حرم مطهر ایده‌آل است.  همچنین این هتل دارای تنوع بسیار زیادی در اتاق‌ها و سوییت‌های بزرگ است که برای اقامت خانوادگی تجهیز شده و با تنوع بینظیر آن میهمانان را برای اقامتی به یادماندنی جذب می‌کند. این هتل پنج ستاره دارای واحد های اقامتی با تنوع بالا مانند اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و آپارتمان یک خوابه چهار است. از امکانات دیگر آن می‌توان رستوران با غذاهای ایرانی, کافی شاپ، رستوران سنتی، پارکینگ، پارک بازی کودکان، لاندری، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس و… را نام برد.

آدرس: خیام جنوبی ۱۸، نرسیده به بلوار اخوان ثالث

هتل ضیافت الزهرا

این هتل در سال ۱۴۰۰ با بهترین متدهای روز و طراحی زیبا و شیک افتتاح شد. هتل ضیافت الزهرا مشهد یکی از هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است که با توجه به فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد، می توان آن را از جمله هتل های مشهد نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل نوساز شیک در ۱۲ طبقه با ۱۴۵ واحد اقامتی شیک و لوکس شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته رویال، اتاق دو تخته لوکس، سوئیت یک خوابه دو تخته سلام، سوئیت رویال چهار تخته سلام ساخته شده است. هتل ضیافت الزهرا مشهد با کادری حرفه‌ای و با تجربه با امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، استخر، پارکینگ، سالن ورزشی، رستوران بام، اینترنت و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی و زائران و مسافران است.

آدرس: خیابان نواب صفوی، شوشتري ۷، آخر كوچه سمت چپ

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا که در سال ۱۳۹۱ با بهترین امکانات به بهره برداری رسید نیز از هتل های چهار ستاره خوب مشهد است. این هتل بزرگ در فضایی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع در ۷ طبقه و ۱۱۰ واحد اقامتی شیک و نوساز برپا شده است. امکاناتی نظیر مجموعه آبی شامل سونا و جکوزی و رستوران بزرگ و لمکده و کافی شاپ ۲۴ ساعته و … از خدمات خوب این هتل است. همچنین این هتل در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل چهار ستاره شامل واحد‌های اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته است. رستوران‌های این هتل با تهیه مواد اولیه تازه بهترین غذاها را طبخ می‌کنند. از دیگر امکانات آن می‌توان کافی شاپ، سونا و جکوزی، پارکینگ، فروشگاه، تاکسی سرویس، آسانسور، اینترنت وایرلس و… را نام برد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه صاحب علم

هتل الماس ۲ مشهد

هتل ۴ ستاره الماس یکی از بهترین هتل های مشهد است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و ۱۶۳ واحد دارد. الماس هتلی پیشرفته و مجهز ازنظر امکانات و تجهیزات رفاهی است و طراحی زیبا و چشم‌نواز ایرانی را به رخ می‌کشد. تمامی واحدهای این هتل مجهز به امکانات رفاهی مانند اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات الکترونیکی، تلویزیون، میز آرایش و مطالعه، یخچال، مینی‌بار و حمام است. سالن کنفرانس، بازارچه خرید با فروشگاه‌های مختلف، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی خدمات و خشک‌شویی‌اند. رستوران الماس با منوی متنوع از غذاهای ایرانی و خارجی، رستوران چشم‌انداز با منظره بی‌نظیر رو به حرم، کافی‌شاپ الیزه با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه و کافه الماس در محیطی باز ‌همراه با آلاچیق، میز و صندلی راحتی از امکانات رفاهی دیگر هتل الماس ۲ است.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل فردوس

هتل فردوس مشهد یکی از هتل های چهار ستاره معروف مشهد مقدس است که در سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرد. هتل فردوس مشهد یکی از هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) هتل فردوس مشهد است که می‌توان آن را از جمله هتل مشهد نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل با کیفیت در ۸ طبقه با ۹۸ واحد اقامتی زیبا و مرتب شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته رویال، اتاق چهار تخته و اتاق دو تخته رویال است. این هتل مجلل با کادری متعهد و حرفه ای با امکاناتی نظیر رستوران با انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی، کافی شاپ، فضای سبز، پارکینگ، لاندری، اتاق بازی کودکان، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس و … از میهمانان امام رضا(ع) در هر فصلی از سال استقبال می‌کند.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ۸

هتل کوثر مشهد

هتل کوثر مشهد یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا و باکیفیت خوب است که در سال ۱۳۷۴ تاسیس گردید و جهت ارائه خدمات بهتر و ارتقا کیفیت در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ۵۹ واحد اقامتی زیبا با امکاناتی نظیر کافی شاپ و لمکده و اتاق بازی کودکان در خدمت میهمانان گرامی است. نزدیکی در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از نکات مثبت این هتل برای مسافران به شمار می رود. با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم مطهر دارد هتل کوثر مشهد را می توان از جمله هتل مشهد نزدیک به حرم به حساب آورد. این هتل دو ستاره دارای اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته است. در این هتل رستورانی با تنوع غذایی بالا و آشپزان ماهر وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی را برای سلایق مختلف طبخ می‌کند. کادری اموزش دیده و باتجربه با امکاناتی نظیر کافی شاپ، تاکسی سرویس، سیستم سرمایش و گرمایش و … میزبان میهمانان عزیز از سراسر شهرهای ایران است.

آدرس: میدان بیت المقدس، ضلع شمالی بازار رضا

هتل اطلس

هتل اطلس یکی از هتل های ارزان مشهد با سه ستاره است و با سابقه فراوان و نزدیکی به حرم رضوی مورد توجه زائران است. این هتل در سال ۱۳۹۴ بصورت کامل مورد بازسازی و به‌روز رسانی قرار گرفت. هتل اطلس در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم مطهر دارد از جمله هتل های مشهد نزدیک به حرم به شمار می‌رود. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب برای رفت و آمد زائران گرامی به حرم مطهر و سایر نقاط تفریحی سیاحتی مشهد است. این هتل سه ستاره در ۲۰۰ واحد اقامتی با ظرفیت ۵۰۰ نفر دارای واحد هایی شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته است. از دیگر امکانات مهم آن می‌توان رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، کافی‌نت، اینترنت وایرلس و سایر امکانات پذیرایی از زائران را نام برد.

آدرس: خیابان امام رضا، میدان بیت المقدس

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد از هتل های ۳ ستاره لوکس و نوساز مشهد مقدس است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. این هتل با ۱۰۷ واحد اقامتی شیک در ساختمانی ۱۶ طبقه با امکانات کامل و استاندارد در خدمت مسافرین است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل از هتل‌های مشهد الرضا با سه ستاره دارای واحد‌های شیک شامل اتاق یک تخته اکونومی، یک تخته استاندارد، دو تخته دابل اکونومی، دو تخته دابل استاندارد، سه تخته اکونومی، دو تخته دابل رضوان، سوئیت چهار تخته اکونومی، سه تخته کینگ، چهار تخته کینگ، دو تخته دابل ماه عسل، چهار تخته رویال و کانکت هشت تخته خانواده رویال است بطوری که اتاق های اکونومی در طبقات اول و دوم هتل و اتاق های رضوان رو به حرم مطهر با منظره زیبا به سمت بارگاه منور رضوی است. هتل رز درویشی مشهد با کادری متعهد و حرفه‌ای با امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ با فضای باز، پارکینگ اختصاص، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی و زائران و مسافران است.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

هتل رضویه؛ هتل های مشهد ارزان

یکی از هتل های مشهد با قیمت ارزان، هتل رضویه است. این هتل در سال ۱۳۷۵ افتتاح شده است و در سال ۱۳۹۷ جهت بهبود خدمات و امکانات بروز رسانی شده است. هتل رضویه ساختمانی ۱۴ طبقه با ۹۲ واحد اقامتی بسیار مرتب و شیک بوده که در نزدیکی حرم رضوی قرار دارد. هتل رضویه مشهد در فاصله بسیار کم و در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است که با ۱ دقیقه پیاده روی می‌توانید در هر زمانی از روز به حرم برسید. این هتل با کیفیت بالا دارای واحد های اقامتی شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت یک خوابه چهار تخته است و با کادری حرفه ای و خوش برخورد از میهمانان پذیرایی می‌کند. از دیگر امکانات آن می‌توان به خشک شویی، کافی شاپ، پارکینگ، سالن همایش، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس و سایر امکانات پذیرایی اشاره کرد.

آدرس: میدان بیت المقدس، جنب بازار رضا

هتل هلیا مشهد

از ارزان ترین هتل های مشهد، هتل هلیا  یکی از هتل های سه ستاره با کیفیت عالی و مدرن را می‌توان نام برد که دارای فضای شیک و تمیز با امکانات بالای هتلی آماده پذیرایی از میهمانان است. این هتل در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله کمی که تا حرم دارد.  این هتل با رستورانی که در آن واقع شده است، وعده‌های غذایی مختلف را بر اساس سلایق میهمانان طبخ و اماده می‌کند. این هتل سه ستاره شامل واحدهای اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته است و با امکاناتی نظیر کافی شاپ، روزنامه رایگان، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت نامحدود و سایر امکانات از زائران پذیرایی می‌کند.

آدرس: خیابان امام رضا، انتهای امام رضا ۸

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد یکی از بهترین هتل های چهار ستاره این شهر است. هتل اترک از اولین هتل های چهارستاره در مشهد است که در سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. موقعیت مکانی این هتل نسبت به حرم رضوی بسیار عالی و نزدیک بوده که زائران در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند از حرم مطهر زیارت کنند. درسال ۱۳۹۴ نیز برای افزایش رضایتمندی گردشگران با افتتاح فاز جدیدی از این هتل در ۱۰ طبقه با ۱۴۶ واحد اقامتی لوکس و زیبا با ویوی بسیار عالی از حرم در خدمت مسافرین محترم است. این هتل چهار ستاره شیک شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته بوده و با امکانات عالی و مجهز مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خودپرداز، فروشگاه، آسانسور، اینترنت نامحدود بی‌سیم و سایر امکانات از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: میدان بیت المقدس، اول بازار رضا

هتل نور مشهد

هتل نور یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که در سال ۱۳۸۶ در خیابان اندرزگو افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۶ جهت به روزرسانی امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت. دارای اتاق‌های نورگیر و دلباز و با فضایی شیک در خدمت زائران گرامی است. این هتل سه ستاره دارای واحد های شیک شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته می باشد و با کادری متعهد و حرفه ای با امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، لاندری، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وایرلس و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی و زائران و مسافران است. رستوران این هتل با تهیه مواد اولیه تازه و با کیفیت انواع غذاهای ایرانی و ملل را با بهترین روش‌ها طبخ می‌کند. منوی این رستوران شامل انواع غذاهایی است که با ذائقه‌های مختلف سازگار است.

آدرس: خیابان خسروی نو، نبش اندرزگو ۱۷

هتل سارینا مشهد

این هتل یکی از هتل های ۴ ستاره با کیفیت عالی و لوکس مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) واقع شده و با توجه به امکانات ویژه‌ای که دارد، می توان آن‌ را از جمله هتل های مشهد با امکانات منحصر به فرد به شمار آورد. این هتل چهار ستاره دارای ۲۱۲ واحد شامل واحدهای اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه سه تخته در ۶ طبقه ساختمان است. هتل سارینا مشهد در فروردین سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است و با امکاناتی نظیر استخر و مجموعه آبی، رستوران، سالن کنفرانس، پارکینگ، کافی شاپ، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی است.

آدرس: چهارراه بی سیم، نرسیده به بیمارستان سینا، خيابان جهاد، جهاد ۵

هتل بین المللی کوثر ناب

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد، هتل کوثر ناب است که در سال ۱۳۹۲ و در بلوار وحدت تأسیس شده است. این هتل فاصله کمی با حرم مطهر امام رضا داشته و به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت. از مهم‌ترین مزایای هتل بین‌المللی کوثر ناب می‌توان به چشم‌انداز وسیع به حرم مطهر امام رضا(ع) در تمامی اتاق‌های هتل اشاره کرد. هتل کوثر در ۱۲ طبقه و ۱۷۴ اتاق ساخته شده است. زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه آن نیز ساعت ۱۲ خواهد بود. ازجمله انواع اتاق‌های هتل کوثر ناب می‌توان به استودیو سوئیت با ظرفیت یک نفر، سوپریور سوئیت یک‌خوابه، سوپریور سوئیت سه‌نفره، پریمیر سوئیت دوخوابه چهارنفره، آپارتمان امپریال سه خوابه و آپارتمان فامیلی چهار خوابه رو به حرم اشاره کرد. این هتل یکی از بزرگ‌ترین لابی‌ها با ۲۰۰ نفر و رستورانی با ۱۵۰ نفر ظرفیت داشته و پارکینگ نیز برای زائران و میهمانان رایگان بوده و برای ۱۲۰ خودرو ظرفیت دارد. استخر هتل کوثر ناب نیز در حال ساخت است و خدمات استقبال فرودگاهی نیز برای مهمان‌هایی که قصد اقامت بیشتر از دو شب دارند انجام خواهد شد. ازجمله امکانات دیگر هتل بین‌المللی کوثر ناب می‌توان اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات باربری، خدمات برای معلولان، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد نام برد.

آدرس: بلوار وحدت، بین وحدت ۷ و ۹، اواسط بلوار امیرالمومنین

هتل سی نور

هتل سی ‌نور در ۲۲ طبقه ساخته شده و شامل ۲۸۶ اتاق و سوئیت مجزا است که امکانات رفاهی ویژه و کاملی دارند. هتل سی نور که در خیابان ۱۷ شهریور واقع شده در مجاورت مراکز خرید مهم منطقه بوده و فاصله بسیار کمی نیز با حرم مطهر امام رضا(ع) دارد. تعداد طبقات باعث شده تا این هتل دید خوبی به سمت حرم مطهر داشته باشد، بنابراین زمانی‌که در هتل هستید نیز از زیبایی‌های حرم لذت خواهید برد. هتل سی نور ترانسفر رایگان فرودگاهی دارد و از طرفی امکانات رفاهی و خدماتی مطلوبی به مسافران ارائه می‌دهد. ازجمله دیگر خدمات این هتل می‌توان به سرویس رایگان به حرم، صبحانه گرم و سرد در بوفه، رستوران سنتی، اینترنت رایگان، روف گاردن، خدمات ویژه برای اتاق‌های امپریال، پرنسس و پرزیدنت، سرویس رایگان استقبال و بدرقه، میوه و شیرینی رایگان، استخر رایگان، غار نمک و حمام ترکی، سونا و جکوزی و یک شب اقامت رایگان به ازای هر سه شب اقامت اشاره کرد. انواع اتاق‌های هتل سی نور شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دوتخته شامل پکیج شب رایگان، سوئیت یک‌خوابه دونفره، اتاق دونفره پرنسس، سوئیت امپریال دونفره، سوئیت پرزیدنت دونفره، اتاق‌های سه تخته و اتاق کانکت چهار تخته است.

آدرس: خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲/۲

در انتها

در این مطلب با بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های شهر مشهد در اطراف حرم امام رضا (ع) و دیگر نقاط آشنا شدیم و ویژگی‌های مهم هر کدام را به طور کامل بررسی کردیم. از هتل های ۵ ستاره مانند هتل قصر طلایی و درویشی و پردیسان گرفته تا هتل‌های ۳ ستاره شهر مانند نور، هلیا و اطلس که قیمت مناسبی نسبت به کیفیت عالی خود دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های مشهد و تخفیفات آن‌ها و همچنین رزرو بلیط هواپیما می‌توانید از وبسایت گردشگری یوتراوز دیدن کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.