• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

النی کاپوچیانی: زنان بسکتبال ایران شخصیت برنده پیدا کرده‌اند

  • 23 مرداد 1402 - 13:54
النی کاپوچیانی: زنان بسکتبال ایران شخصیت برنده پیدا کرده‌اند

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های کاپ دسته دوم آسیا امروز (دوشنبه، ۲۳ مرداد) مقابل مغولستان به پیروزی رسید و فردا در آخرین دیدار دور گروهی به مصاف اندونزی می‌رود.
شخصیت برنده پیدا کرده‌ایم
النی کاپوچیانی، سرمربی تیم ملی درمورد این پیروزی بیان کرد: همه بازیکنان به یک اندازه مفید هستند. برخی احساسات خود را بیشتر کنترل می‌کنند، اما برخی به زمان بیشتری نیاز دارند. با این حال همه عملکرد خوبی دارند و تیم آماده است. خوشحالم تیم ما شخصیت تیم برنده را پیدا کرده است. اگر تیم عقب بیفتد دوباره جبران می‌کند که نشان از آمادگی تیم دارد.  
او در مورد داوری این مسابقه بیان کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم. ممکن است علیه تیم حریف هم چند سوت زده باشد. شاید برخی مواقع عکس‌العمل زیادی نشان دادند که این قسمتی از شغل‌شان است اما در ادامه عادی کار کردند.
سرمربی تیم ملی در مورد دیدار با اندونزی گفت: نتیجه بازی قبل پیش‌بینی نیست. باید روی دفاع سخت‌گیر باشیم و به دفاع خوب ادامه بدهیم، چون چیزی که باعث برد ما شد دفاع بود. اندونزی را هم آنالیز می‌کنیم.

کیمیا یزدیان طهرانی: نیابد مغرور شویم

کیمیا یزدیان طهرانی، ملی‌پوش بسکتبال ایران در مورد این پیروزی گفت: خیلی خوشحال هستیم و فهمیدیم چقدر توانایی داریم. امیدوارم همین‌گونه ادامه بدهیم و به خودمان مغرور نشویم. به جز رتبه اول به چیزی فکر نمی‌کنم.
اودر مورد دیدار با اندونزی بیان کرد: سخت‌ترین بازی ما در این دوره از مسابقات است. اگر همین مدل با هم همدل باشیم و فقط به برد فکر کنیم مطمئنم نتیجه می‌گیریم.

تینا عیسائیان: انگیزه بالایی برای صعود داریم

تینا عیسائیان، دیگر ملی‌پوش ایران در این مورد بیان کرد: مطمئن بودم این بازی را می‌بریم چون انگیزه بالایی برای صعود داریم. به هم قول داده‌ایم که این کار را انجام بدهیم.
او در مورد دیدار با اندونزی گفت: اگر همین‌گونه کار کنیم، بازی فردا را هم می‌بریم. همه تیم‌ها خوب هستند اما سعی می‌کنیم برنده شویم.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46326

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.