• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اعضای کمیسیون اخلاق باید ورزشی باشند/ شانس زیادی را از دست دادیم

  • 14 آذر 1402 - 18:03
اعضای کمیسیون اخلاق باید ورزشی باشند/ شانس زیادی را از دست دادیم

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی پس از برگزاری پنجاه و دومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: گزارش های مالی و چند مورد دیگر در این مجمع مطرح و مورد تصویب قرار گرفت و مواردی هم مطرح شد که مورد مخالفت قرار گرفت.
وی در مورد مخالفتش با مرکز حکمیت و داوری ورزش گفت: صحبت این بود که اعضای کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک را باید اعضای مجمع بشناسند و در مورد انتخاب شان هم رای گیری شود. اعضای کمیسیون باید از دل ورزش باشند و ورزشکاران را بشناسند تا تصمیمات بهتری بگیرند.
هادی ساعی ادامه داد: در مورد مرکز حکمیت و داوری ورزش هم قرار شد از دستور جلسه خارج شود و خود فدراسیون ها در این مورد اقدام کنند. اصولا کمیسیون اخلاق رای هایش را صادر می کند و بعد به هیات اجرایی اعلام می کند که روند درستی نیست.
رئیس فدراسیون تکواندو در مورد صادر نشدن روادید اعضای تیم ملی برای حضور در مسابقات گرند پری منچستر گفت: این موضوع دیگر سیاسی شده و از ورزش بیرون رفته است. ما شانس کسب دو سهمیه قطعی را در این رویداد داشتیم که متاسفانه موفق به حضور نشدیم.
هادی ساعی ادامه داد: با این شرایط ناچار هستیم برای گراند اسلم که هفته آینده برگزار می شود ورزشکاران پرتعدادی را با خود ببریم که بتوانیم شانس کسب سهمیه را افزایش دهیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.