• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ادامه روزهای بی مدالی دوچرخه سواران ایران در آسیا

  • 21 خرداد 1402 - 19:00
ادامه روزهای بی مدالی دوچرخه سواران ایران در آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در تایلند نمایندگان کشورمان از امروز در بخش استقامت جاده به مصاف رقبا رفتند.
در اولین مسابقه امروز، پوریا یعقوبی نماینده کشورمان در ماده استقامت جاده امروز در رده سنی جوانان با زمان ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه و ۳ ثانیه به مقام سیزدهم دست یافت. در این ماده ۵۴ رکابزن حضور داشتند و نماینده کشورمان بالاتر از نمایندگان قزاقستان قرار گرفت. مسافت مسابقه امروز ۱۱۵ کیلومتر بود.در این بخش نمایندگان کشورهای تایوان، مالزی و تایلند مدالهای طلا، نقره و برنز را کسب کردند.
در ادامه مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا علی لبیب در ماده استقامت زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا با ثبت زمان ۳ ساعت و ۱۶ دقیقه به مقام دهم دست یافت. در این بخش رکابزنان کشورهای قزاقستان، ازبکستان و امارات اول تا سوم شدند.
بانوان رده سنی بزرگسالان نیز فردا رقابت خود را در بخش استقامت جاده برگزار خواهند کرد. ماندانادهقان، سمیه یزدانی، پریسامجنونی، ریحانه خاتونی ۴ نماینده کشورمان هستند. فردا ساناز ایرانمنش در ماده استقامت جاده جوانان در خط استارت قرار می گیرد.
چهل و دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جاده بزرگسالان آسیا، بیست و نهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان آسیا و یازدهمین دوره مسابقات پا را دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا از ۱۷ تا ۲۳ خرداد در تایلند برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.