• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اختراعی که جان یک طلافروش را در برابر ۳سارق حفظ کرد! (ویدیو)

  • 20 تیر 1402 - 14:17
اختراعی که جان یک طلافروش را در برابر ۳سارق حفظ کرد! (ویدیو)

این ویدیو، روایتی بود که آقای مدنی از طلافروشی رباط کریم تعریف کرد. روایتی که چگونه دستگاه مه ساز امنیتی اسنویز جان او و خانواده‌اش را نجات داده است.

نمی‌توان گفت که دستگاه اسنویز تاکنون جان و مال ۲۷ نفر را نجات داده است. بلکه این دستگاه تا به حال حافظ جان و مال ۲۷ خانواده و مایه آرامش و حس امنيت بیشتر برای ۵۰۰۰ واحد صنفی طلا و جواهر در شهرهای مختلف کشورمان بوده است. و مهم این که این اتفاقات در شرایطی بوده است که در برخی سرقت‌های ناکام مانده توسط این سیستم یک یا چندین سارق در مغازه بوده‌اند. و به جز دستگاه اسنویز هیچ دستگاه امنیتی دیگری مثل دوربین مداربسته، آژیر و… قادر به پیشگیری از سرقت و حفظ امنیت افراد نبوده است. اما برویم به سراغ معرفی دستگاه مه ساز امنیتی اسنویز که محصولی از شرکت دانش بنیان تابان گوهر نفیس است.

مه ساز امنیتی اسنویز، راهکاری جدید و موثر برای پیشگیری از سرقت

شاید بتوان گفت در بین انواع سیستم‌های امنیتی موجود در بازار، دستگاه مه ساز امنیتی اسنویز، تنها دستگاهی است که به عنوان یک راهکار جدید و موثر برای پیشگیری و حتی مقابله با انواع سرقت به حساب می‌آید. چرا که عمدتا سیستم‌های امنیتی، همگی دارای محدودیتهای مشابهی هستند. و آن هم این که این دستگاه‌ها قابلیت اعلام سرقت و ثبت وقایع را دارند. در حقیقت این دستگاه‌ها نمی‌توانند مانع سرقت شوند. و نهایتا به شما اطلاع می‌دهند که مغازه یا فروشگاه شما در حال سرقت می‌باشد.

اما در نقطه مقابل وقتی که دستگاه مه ساز امنیتی اسنویز را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این دستگاه با عملکرد بی نظیر خودش، حتی از سرقت هم جلوگیری می‌کند. اساس کار اسنویز به این صورت است که دستگاه با تولید حجم متراکمی از مه در کمترین زمان ممکن (کمتر از ۳ ثانیه)، دید سارق را به صفر می‌رساند. و در ادامه انجام سرقت برای سارق غیر ممکن خواهد شد.

مه ساز امنیتی اسنویز

نحوه عملکرد دستگاه اسنویز

نحوه کار خود دستگاه مه ساز امنیتی هم به صورت تزریق مایع مخصوص مه ساز در یک فرایند گرمایشی است. به این صورت که برای انتقال این مایع به بخش گرم کننده (یا همان هیتر) از فشار ایجاد شده توسط کپسول تحت فشار استفاده می‌گردد. سپس مایع مه در بخش هیتر به مه تبدیل می‌شود و در کمترین زمان ممکن در فضا پخش می‌شود.

بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها در محصول اسنویز

در دستگاه اسنویز برای انتقال مایع مه ساز به بخش هیتر از کپسول تحت فشار استفاده می‌شود. و هر مقدار قدرت فشار این بخش از دستگاه بیشتر باشد، مه با سرعت بیشتری در فضا پخش می‌شود. در مورد این سیستم باید بگوییم که سیستم کپسول تحت فشار، تکنولوژی بروزی است که در فضای آزمایشگاهی تست‌های خود را با موفقیت پشت سرگذاشته است. در واقع تکنولوژی کپسول تحت فشارعلیرغم افزایش توان و فشار خروجی مه باعث کاهش استهلاک و خرابی دستگاه و افزایش قابلیت اطمینان سیستم برای مواقع حساس و حیاتی می باشد.

در آزمایش انجام شده، ما سه نوع سیستم معروف موجود در بازار یعنی سیستم پمپی، سیستم پمپی ارتقا یافته و سیستم کپسول تحت فشار را آزمایش کردیم. و میزان زمانی که هرکدام از این سیستم‌ها نیاز داشت تا فضای اتاق آزمایش را پر از مه کند را سنجیدیم. نتیجه آزمایش به این صورت بود که سیستم پمپی ۱۵ ثانیه زمان نیاز داشت، سیستم پمپی ارتقا یافته ۱۳ ثانیه و در کمال ناباوری سیستم کپسول تحت فشار تنها در عرض ۸ ثانیه فضای کل اتاق آزمایش را پر از مه کرد. در حال حاضر این سیستم راهکار موثری در حوزه تولید دستگاه‌های مه ساز امنیتی است و به سرعت می‌تواند دید فرد سارق را از بین ببرد.

 نحوه عملکرد اسنویز

مه ساز یا دودزا امنیتی؟

یکی از سوالات مهمی که همیشه مشتریان ما در ابتدا برایشان مبهم بوده است این است که سیستم اسنویز، یک مه ساز امنیتی است یا یک دودزا امنیتی؟ در پاسخ باید گفت که اسنویز یک دستگاه مه ساز است و خروجی آن دود یا کربن نمی باشد و مه تولید شده هیچ گونه اثر و ضرری ندارد بلکه باید گفت که مه تولیدی این دستگاه کاملا گیاهی می‌باشد و هیچگونه ضرر و زیانی برای تنفس انسان ندارد. چرا که ترکیبات این مه دارای تائیدیه بهداشت و سلامت از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می‌باشد.

ماندگاری مه تولید شده چقدر است؟

نکته مهم در مورد مه تولید شده توسط دستگاه اسنویز این است که این مه تا ۴۵ دقیقه ماندگاری دارد. و قابل توجه است که مه در طول این مدت زمان با هیچ ترفند و روشی قابل خنثی سازی نیست. و حتی با ابزارهایی مانند اشعه و لیزر نیز نمی‌توان از دل مه نور را عبور داد.

مه ساز امنیتی اسنویز، دزدگیری ۲۴ ساعته

عملکرد دستگاه اسنویز در شب به گونه‌ای است که حتی می‌توان آن را یک دزدگیر پیشرفته ۲۴ ساعته نامید. به صورتی که حتی در زمان تعطیلی فروشگاه هم به کار خود ادامه می‌دهد. بدین جهت دستگاه اسنویز دارای ۲ مد (حالت) کاری می‌باشد؛ یکی مد روزانه و یک مد شبانه!

مد روزانه

در طول روز یا زمانی که فروشگاه باز می‌باشد، اگر متصدی فروشگاه متوجه شروع عملیات سرقت شود، می‌تواند با فشردن شاسی یا ریموت اسنویز، آن را فعال کند. در این زمان دستگاه اسنویز با تولید و پاشش یک مه بسیار غلیظ، دید سارقین را در کسری از ثانیه از بین می‌برد. همچنین در همین لحظه اسنویز سریعا با مرکز پلیس محل سریعا تماس برقرار می‌کند و سرقت را اطلاع می‌دهد.

مد شبانه

در شب هنگام یا زمانی که واحد صنفی به هر دلیلی تعطیل باشد، دستگاه اسنویز با انواع سنسورهای امنیتی موجود در واحد ارتباط کامل دارد. و به محض دریافت هرگونه سیگنال از این سیستم‌ها، فعال می‌شود و شروع به مه پاشی می‌کند. برای فعال کردن مد شبانه هم به صورت دستی با ریموت و یا موبایل شخصی می‌توانید این کار را انجام دهید و هم می‌توانید برای آن زمان بندی مشخص کنید.

 مه ساز طلا فروشی

ویژگی‌ها و مزیت‌های سیستم مه ساز امنیتی

  • قابلیت پوشش کامل مه در یک فضای ۷۵ متر مکعبی در ۱ تا ۳ ثانیه
  • بهره مندی از تکنولوژی جدید کپسول تحت فشار برای تولید مه
  • دارای نازل ۳ جهته قابل تنظیم جهت مه پاشی نواحی مختلف فروشگاه
  • دارای باطری بکاپ برای کار تا حداکثر ۶۰ دقیقه پس از قطع برق
  • ارسال SMS هشدار در صورت ایجاد خرابی در سیستم
  • دارای ۱۰ سال گارانتی و خدمات پس از فروش
  • دارای قابلیت فرمان به قفل برقی درب و گاو صندوق آسانسوری طلافروشی

برای مشاهده مشخصات و دریافت اطلاعات بیشتر درباره دستگاه مه ساز امنیتی اسنویز می‌توانید به صفحه این محصول در سایت تابان گوهر مراجعه کنید.

معرفی کوتاهی از شرکت تابان گوهر نفیس

شرکت تابان گوهر نفیس یک شرکت دانش بنیان می‌باشد که در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. هدف این شرکت تولید محصولات در زمینه سیستم‌های اطلاع رسانی نرخ و امنیتی می‌باشد. شرکت تابان گوهر اولین ارائه دهنده سیستم‌های آنلاین اعلام قیمت طلا و ارز در کشور می‌باشد. این شرکت با ارائه بروزترین خدمات و پشتیبانی‌های فنی به صنف طلا و جواهر به عنوان تنها نماینده اتحادیه طلا و جواهر کشوری جهت اطلاع رسانی نرخ آنلاین در کشور شناخته می‌شود. و تاکنون توانسته است بیش از ۱۵۰۰۰ واحد صنفی در شهرستان‌های مختلف را به این سیستم مجهز کند.

و در ادامه با توجه به لزوم ایجاد راهکارهایی جدید جهت پیشگیری از سرقت‌های مسلحانه، این شرکت اقدام به طراحی و تولید دستگاه مه ساز امنیتی اسنویز نموده است. این سیستم در لحظه بروز خطر فعال می‌شود و در کمتر از ۳ ثانیه با تولید حجم متراکمی از مه غلیظ با ماندگاری بالا، باعث از بین بردن دید فرد مهاجم می‌گردد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. واقعا سیستم خوبیه خدارشکر که جوانان ایرانی این سیستم را اختراع کردن و حافظ جان وسرمایه عزیزان هم وطن شدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.