• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجتناب اهوازی ها از تردد غیرضروری/ کدام مناطق دچار آبگرفتگی شدند

  • 25 آبان 1402 - 12:00
اجتناب اهوازی ها از تردد غیرضروری/ کدام مناطق دچار آبگرفتگی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید حسنوند پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به آبگرفتگی اغلب مناطق کلانشهر اهواز گفت: با شدت گرفتن بارندگی شاهد آبگرفتگی در بلوار گلستان، پیچ گلستان، بلوار کارگر، میدان فرهنگشهر، اصلی چمران، ساحلی غربی، بلوار انقلاب، بلوار کیانشهر، بلوار فنی و حرفه‌ای، ورودی میدان تپه از سمت میدان شفا، بلوار شهید سلیمانی در چند مقطع، خیابان مناطق، بلوار آیت الله بهبهانی در چند نقطه، تقاطع‌های زند و پاداد، خیابان‌های خیابان اصلی پاداد در فاز ۱، ۲ و ۵ براساس بازدید میدانی رئیس پلیس راهور، پایش تصویری مرکز کنترل ترافیک و فرماندهان ایستگاه‌های درون شهری دچار آبگرفتگی شدید شده‌اند.
سرهنگ حسنوند افزود: با توجه به تعطیل بودن صبح پنجشنبه در این کلانشهر گره ترافیکی ایجاد نشده است اما در ساعات بعد از ظهر به دلیل تردد شهروندان، نقص فنی خودروها در آب گرفتگی، احتمال افزایش تصادفات شهری و ایجاد گره‌های کور ترافیک دور از انتظار نیست.
وی با اشاره به افزایش میزان آب گرفتگی‌ها از شهرداری و آبفا خواست اقدام جدی‌تری برای رفع این مشکل انجام شود.
سرهنگ حسنوند همچنین از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری در ساعات روز در سطح شهر خودداری کنند و قبل از ورود به خیابان‌ها از مرکز کنترل ترافیک به شماره تماس ۳۳۳۶۱۷۶۵ وضعیت آبگرفتگی را استعلام بگیرند.
سرهنگ حسنوند همچنین با توصیه به شهروندان افزود: رانندگان قبل از خروج از منزل وضعیت ایمنی سیستم خودروها را در نظر داشته باشند، برف پاک کن و تهویه هوای ماشین فعال باشد و هنگام تغییر مسیر ایمنی لازم را رعایت کنند.
رئیس پلیس راهور اهواز افزود: با توجه به حجم آبگرفتگی‌ها شهرداری توان تخلیه فوری خیابان‌های شهر را ندارد و رانندگان موتور سیکلت هنگام آبگرفتگی و لغزندگی تردد نکنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.