• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجاره خانه روستایی در شمال چگونه است؟

  • 28 مهر 1401 - 18:48
اجاره خانه روستایی در شمال چگونه است؟

ترجیح می‌دهید برای عوض کردن حال‌و‌هوا و استراحت در این تعطیلات چند روزه و تجربه‌ حال و هوای تمیز شمال در چه اقامتگاهی بمانید؟

در این مقاله ما اقامتگاه روستایی را معرفی می‌کنیم و اطلاعاتی را می‌دهیم که اقامتگاه روستایی به درد چه کسانی می‌خورد و با چه مدل شخصیتی می‌توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید؟ همچنین در مورد مزیت‌های این اقامتگاه به شما اطلاعاتی می‌دهیم و در نهایت در کجا می‌توانید بهترین اقامتگاه روستایی را پیدا کنید؟

تجربه اقامت در خانه روستایی به درد چه کسانی می‌خورد؟

این روزها زندگی در شهرهای شلوغ و پرجمعیت باعث شده که دلمان آرامش بخواهد.

حتما به یک زندگی دور از شلوغی و هیاهو در محیط روستا و ییلاق علاقه دارید و دلتان می‌خواهد با صدای گنجشک از خواب بیدار شوید و شب‌ها با بوی گیاهان وحشی و روستایی به خواب بروید. همینطور دلتان می‌خواهد در آرامش و سکوت چند روزی را ریلکس کنید‌ و زندگی روستایی را تجربه کنید.

در این صورت اقامت در خانه روستایی به مدت چند روز حسابی به دلتان می‌نشیند و می‌توانید روزهای خاطره‌انگیزی را بسازید. در مدت اقامتتان می‌توانید از محصولات روستایی مانند شیر و ماست محلی استفاده کنید و پر از انرژی و حس خوب شوید.

با اقامت کوتاه‌مدت در خانه روستایی با حال‌وهوا و سبک زندگی باصفا ن منطقه هم آشنا می‌شوید و تمام المان‌های زندگی روستایی را با تمام وجود لمس می کنید. این به شما کمک می‌کند تا تجربه جدیدی از سفر با خود به خانه بیاورید و چیزی به چنته تجربه شخصی خود اضافه کنید.

کمبودها‌ی خانه روستایی چیست؟

مزیت‌های خانه روستایی همانطوری که در بالا گفتیم خیلی زیاد است اما باید به نکاتی توجه کنیم که کمبودهای این نوع اقامت را نشان می‌دهند.

یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنید، مشکل اینترنت و عدم وجود اینترنت پرسرعت است ولی می‌توانیم از این زاویه نگاه کنیم که چند روزی می خواهیم ریلکس کنیم و در فضای روستا زندگی کنیم و از زندگی پر از خبر و شلوغ خود کمی دور شویم پس آنقدرها هم به اینترنت نیازی پیدا نخواهیم کرد.

یکی دیگر از مشکلات خانه روستایی امکانات آن است. شاید سیستم گرمایشی یا سرمایشی که در شهر تجربه کرده‌اید را این‌جا پیدا نکنید. برای همین از قبل تمام این امکانات را بخوانید و اگر اهل همچین اقامتی هستید آن را انتخاب کنید در غیر این صورت فقط جندروز به خود سخت گذراندید و از صفا و صمیمیت این خانه‌ها هم چیزی متوجه نمی‌شوید.

اگر عاشق شلوغی و مکان‌های پرجمعیت هستید و از دیدن آدم‌های زیاد و ارتباط گرفتن با آنها لذت می‌برید، اقامت در خانه‌ی روستایی برای شما مناسب نیست و می‌توانید تعطیلات خود را در محیط دیگری مثل اقامتگاه‌های ساحلی بگذرانید.

در کدام شهرهای شمالی می‌توان خانه روستایی پیدا کرد؟ 

پیدا کردن خانه روستایی در شمال کار سختی نیست. شمال پر از خانه‌هایی است که میزبانان با آغوش باز مهمان می‌پذیرند. اما ما در اینجا چند شهر را به صورت گلچین به شما معرفی می‌کنیم تا شما از بین آن‌همه خانه روستایی راحت‌ترین انتخاب خود را داشته باشید.

حیف است به شمال سفر کنید و از انزلی دیدن نکنید. این شهر با جاذبه‌های بسیار و مرداب معروفش، حسابی در دل سفر دوستان جا خوش کرده است.

این‌جا می‌توانید به راحتی خانه روستایی انزلی با امکانات مناسب پیدا کنید و چند روزی در آنجا اقامت کنید.

یکی دیگر از شهرهای شمالی که برای رزرو خانه روستایی مورد پسند همه است، تنکابن است. همچنین در ییلاقات استان گیلان مانند تالش هم خانه‌های روستایی دنجی پیدا می‌شود.

ییلاق‌های گیلان دست‌نخورده و بکر هستند. توی استان گیلان شما شمال‌گردی بکرتری تا مازندران خواهدی داشت. این‌جا در ییلاق‌های ماسال مثل سوباتان یا اولسبلنگاه یک‌عالمه خانه بومی پیدا می‌کنید. خانه روستایی ماسال که با مصالح طبیعی همان منطقه ساخته شده.

در مازندران هم شهرهای چالوس و نوشهر همیشه جزو مورد علاقه‌ترین شهرها برای رزرو خانه روستایی هستند و برای رزرو خانه روستایی در این شهرها همیشه از یک هفته قبل از طریق پینورست  اقدام کنید تا سرتان بی‌کلاه نماند.

با پینورست می‌توانید با خیال راحت خانه روستایی رزرو کنید

می‌توانید همین الان دست به‌کار شوید و در پینورست خانه روستایی مورد علاقه خود را پیدا کنید و آن را رزرو کنید. پینورست یک پلتفرم اجاره آنلاین انواع اقامتگاه است که با هدف آرامش شما و حفظ پاکیزگی و نظافت و ارائه دادن بهترین اقامتگاه در سراسر ایران ایجاد شده است.

 پینورست با  پاسخ دادن سوالات شما در توضیحات اقامتگاه سعی دارد برای شما بهترین سفر را رقم بزند. می‌توانید در قسمت توضیحات هر اقامتگاه توضیحات مربوط به آن اقامتگاه را پیدا کنید و حتی اگر پاسخ سوالات خود را نگرفتید، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا تیم پینورست قدم به قدم کنار شما باشند و سفر خوبی را بسازید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.