• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آیا می توانیم با گذراندن دوره آنلاین مدرس زبان شویم؟

  • 14 اسفند 1402 - 13:22
آیا می توانیم با گذراندن دوره آنلاین مدرس زبان شویم؟

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که علاقه مند به زبان و تدریس زبان هستید و می خواهید به عنوان یک مدرس حرفه ای در آموزشگاه های زبان و یا به صورت شخصی به تدریس زبان بپردازید.

اما برای این موضوع باید ابتدا سطح خود را به یک سطح مناسب که معمولا پیشرفته می باشد برسانید و سپس تکنیک های تدریس مهارت های مختلف زبان را آموزش ببینید.

حال اگر نتوانید به صورت حضوری در کلاس های تربیت مدرس زبان ttc شرکت کنید چاره کار دوره آنلاین می باشد که بسیار کاربردی است و در برخی از مواقع می تواند بهتر از دوره حضوری نیز باشد.

چرا باید در دوره TTC شرکت نمایید؟

برای اینکه بتوانید در حوزه مدرسی زبان وارد شوید باید با اصول تدریس آشنا باشید. این مهم به شما کمک می کند تا بتوانید زبان را به خوبی و موثر به زبان آموزان منتقل کنید و همچنین درک خوبی از روند یادگیری زبان آموزان داشته باشید.

آموزش زبان براساس یک سری متد در قالب های مختلف برای مهارت های گوناگون انجام می شود و همچنین براساس نوع کلاس می تواند متفاوت باشد در نتیجه برای اینکه بتوانید مدرس خوبی باشید و شروع به کار تدریس نمایید شرکت در دوره TTC ضروری می باشد.

سطح زبان لازم برای شرکت در دوره ttc

شرط اولیه برای شرکت در دوره ttc داشتن دانش زبانی مناسب است. حداقل سطح زبانی برای شرکت در این دوره معمولا سطح فوق متوسطه به بالا می باشد. اما تسلط شما در سطحی که قرار دارید و درک شما از مطالب بسیار مهم خواهد بود. چرا که شما می خواهید به عنوان یک معلم یا مدرس زبان مشغول به فعالیت شوید و مطالب را به زبان آموزان آموزش دهید در نتیجه اگر درک درست و مناسبی از مطالب نداشته باشید صرف دانش زبانی کافی نمی باشد.

از این رو قبل از شرکت در دوره تی تی سی باید تعیین سطح شوید و سپس در طول دوره میزان تسلط شما سنجیده خواهد شد و اگر بتوانید هر دو معقوله یعنی تسلط کافی و قدرت تدریس را در پایان دوره به خوبی ارائه کنید با دریافت مدرک تی تی سی خواهید توانست شروع به تدریس زبان نمایید.

دوره تی تی سی ttc به چه شکل برگزار می شود؟

دوره تربیت مدرس زبان یک دوره تئوری – عملی است. البته بار عملی آن بیشتر می باشد و شما باید بتوانید مطالب آموزش داده شده در کلاس را به شکل دموهای عملی مختلف در کلاس به عنوان یک مدرس ارائه کنید.

در نتیجه شما در طول این دوره با چالش های یک مدرس برای تدریس موارد مختلف در یک کلاس و مشکلاتی که با آن ممکن است روبرو شود مواجه خواهید شد و می توانید عملکرد خود را بهبود بخشید.

مدرس دوره شما را در طول دوره براساس عملکردتان ارزیابی خواهد کرد و به شما نکات لازم را خواهد گفت اما در پایان دوره برای اینکه بتوانید توانایی های خود را نشان دهید یک آزمون پایان دوره عملی نیز خواهید داشت و سپس در صورت تایید مدرس دوره، مدرک دوره به شما داده می شود.

دوره ttc آنلاین یا حضوری؟

این دوره در موسسات مختلف به صورت آنلاین یا حضوری برگزار می شود و شما براساس شرایط خود می توانید در هر کدام از این دوره ها شرکت نمایید

هر دو نوع از دوره باید شما را برای برگزاری کلاس به صورت آنلاین یا حضوری آماده نماید که بتوانید در هر کلاسی به خوبی تدریس نمایید.

اگر امکان شرکت در دوره حضوری را ندارید حتما در دوره آنلاین شرکت کنید و یادگیری خود را به تعویق نیندازید.

مزایای دوره آنلاین تربیت مدرس زبان

بسیاری از افراد علاقه مند به تدریس زبان شاید امکان شرکت در دوره حضوری تربیت مدرس زبان را نداشته باشند که باعث می شود تا نتوانند وارد حیطه تدریس شوند. از این رو شرکت در دوره آنلاین ttc یک مزیت و شانس بزرگ برای این افراد است تا بتوانند از آموزش تربیت مدرس زبان بهره مند شوند.

دوره های آنلاین همچون دوره های حضوری شما را در تمامی زمینه های تدریس زبان آماده خواهند کرد و شما به صورت کامل تمامی مواردی که باید در دوره حضوری آموزش ببینید را یاد خواهید گرفت.

دوره های آنلاین به شما این فرصت را می دهند که به خوبی در تدریس آنلاین که می تواند سخت تر از تدریس حضوری باشد خود را محک بزنید و با ابزارهای تدریس آنلاین آشنا شوید و همچنین برای شرکت در کلاس با بسیاری از مشکلات دوره های حضوری همچون زمان رفت و آمد و هزینه های جانبی دیگر روبرو نشوید.

در نتیجه با یک دوره آنلاین مناسب و کاربردی نیز می توانید همچون یک دوره حضوری به یک معلم زبان حرفه ای تبدیل شوید و شروع به تدریس نمایید.

دوره آنلاین تربیت مدرس زبان در موسسه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا یکی از موسسات معتبر در برگزاری دوره ttc می باشد که مدرک این دوره مورد تایید وزارت آموزش و پرورش است.

این موسسه به دلیل نیاز افراد برای شرکت در دوره تی تی سی به برگزار دوره به صورت آنلاین در کنار دوره حضوری می کند. دوره آنلاین موسسه در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و دارای تمامی امکانات لازم برای تدریس خواهد بود.

هر دو دوره تمامی موارد لازم برای تبدیل شدن به یک مدرس حرفه ای زبان را پوشش می دهد و شما را برای تدریس در هر پلتفرم و یا کلاسی آماده خواهد کرد.

برای ثبت نام در این دوره نیاز دارید ابتدا تعیین سطح شوید و سپس در صورت داشتن شرایط لازم می توانید در این دوره شرکت کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=54107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.