• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آیا داشتن اندیشه مثبت فقط برای درآمد است

  • 08 آبان 1401 - 14:56
آیا داشتن اندیشه مثبت فقط برای درآمد است

از بازخوردهای مثبت اندیشی داشتن روان سالم است، اگر این توانایی در ما وجود ندارد و یا بواسطه عواملی کمرنگ شده، می بایست این موضوع به کمک روشهای موثر تحت درمان قرار گیرد، اما با این وجود داشتن کاری که باعث خوشنودی ما شود می تواند اندیشه مثبت را برای ما به ارمغان بیاورد.

لوله پلیکا برق

مقاومت و دوام بسیار بالای انواع لوله پلیکا برق در برابر نم و رطوبت ساختمان و دیوارها، یکی از مهم ترین ویژگیها و مزیتهای این محصول است که موجب شده سیم و کابلی که درون لوله ها قرار می گیرند به هیچ عنوان آسیب نبینند و تا سالهای سال به همان کیفیت روزهای اول باقی بمانند و کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند بدون اینکه اختلالی در عملکرد شان ایجاد شود.

بطری پلاستیکی دارویی

در آشپزخانه ها و یا آزمایشگاه های مختلف نمونه محصولات پلاستیکی مانند، بطری پلاستیکی دارویی به عنوان یک پلاستیک پاک در بین افراد شناخته می شود، که از این نوع استوانه ای این بطریها برای مصارف دارویی و دیگر نوع آن مانند کتابی برای استفاده می شود. برای ساخت این بطریها از موادی به نام پلی اتیلن ترفتالات استفاده می شود.

بطری پلاستیکی فانتزی

امروزه استفاده از بطری پلاستیکی فانتزی به دلیل مزایای متعددی که  این نوع ظروف دارند، بسیار گسترش یافته است، انواع بطری پلاستیکی فانتزی کوچک استوانه ای با ظرفیت های گوناگون در بازار موجود می باشد، و بسیاری از تولید کنندگان از این محصولات برای بسته بندی استفاده می کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.