• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آغاز اردوی هندبال زنان با وجود ابهام در اعزام به بازیهای آسیایی

  • 30 خرداد 1402 - 13:55
آغاز اردوی هندبال زنان با وجود ابهام در اعزام به بازیهای آسیایی

خدیجه قانع در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: بنا شده که اردوی تیم ملی را برای حضور در بازی‌های آسیایی از تیر آغاز کنیم‌. این اردو میان تیم ملی جوانان که عازم مسابقات قهرمانی آسیا هستند و تیم ملی بزرگسالان مشترک خواهد بود. ۱۸ بزرگسال را به اردو دعوت کرده‌ایم و ۱۶ جوان هم حضور دارند. بعد از اینکه قهرمانی آسیا جوانان به پایان رسید از میان این دو گروه، اسامی تیم ملی مشخص خواهد شد و آنها به اردوی بعدی دعوت می‌شوند. 
وی در ادامه در خصوص حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: از همان ابتدا تیم ملی هندبال زنان جزو رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو بود و فدراسیون برای حضور تیم مردان تلاش می‌کرد. البته در حال حاضر از گوشه و اطراف هم شنیده ایم حضور تیم ملی زنان هم ۱۰۰ درصدی نیست. به هر حال ما به اعزام خوش‌بین هستیم و اردوهای خود را شروع می‌کنیم.
مربی تیم ملی هندبال زنان در خصوص ترکیب کادر فنی گفت: هنوز مشخص نشده است. در حقیقت فدراسیون در حال رایزنی است که نفرات را معرفی کند و فکر می‌کنم تا فردا اسامی اعلام شود.
قانع در پاسخ به این سوال که کادر فنی انتظار چه رتبه‌ای از تیم ملی هندبال زنان در بازی‌های آسیایی دارد، گفت: سوال سختی است. مسلما همه تیم‌ها برای این بازی‌ها با آمادگی کافی می‌آیند چون این مسابقات برای همه خیلی مهم و با ارزش است. اکنون مسابقات باشگاه‌های آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود و قزاقستان دو تیم در این مسابقات دارد. کره و بسیاری دیگر از کشورهای آسیایی در این مسابقات حضور دارند. قطعا این مسابقات برای تیم‌های آسیایی پیش نیاز بازی‌های آسیایی خواهد بود. 
وی افزود: ما تاکنون در بازی‌های آسیایی حضور نداشته‌ایم. قطعا سطح بازی‌ها بالا است و البته کسب نتیجه به قرعه هم بستگی دارد. اینکه در چه قرعه‌ای باشیم خیلی مهم است و نتایج متفاوتی را شاهد خواهیم بود. ایران در حال حاضر در دو سال گذشته جزو ۴ تیم برتر آسیا بوده است. انتظار داریم در این رویداد هم این اتفاق رقم بخورد. 
قانع خاطرنشان کرد: البته این حضور در چهار تیم برتر بستگی به اردوهای منسجم و داشتن اردوی تدارکاتی هم دارد. در این شرایط است که می‌توان نتیجه خوب گرفت. البته تا به مسابقات نرویم نمی‌توان هیچ نظری داد. 
وی در پایان گفت: با توجه به مشکلات مالی امیدواریم که فدراسیون از تیم زنان حمایت کند. امیدواریم همانطور که از تیم مردان حمایت شد و نتیجه آن را دیدند از این تیم هم حمایت کنند. اگر به بخش زنان نگاه ویژه ای شود نتایج خوبی بدست خواهد آمد. 
 انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43669

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.