• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

همه چیز درمورد خرید دیگ بخار یا بویلر بخار

  • 19 بهمن 1402 - 14:18
همه چیز درمورد خرید دیگ بخار یا بویلر بخار

همه چیز درمورد خرید دیگ بخار یا بویلر بخار

در مقاله “همه چیز درمورد خرید دیگ بخار یا بویلر بخار” در مورد دیگ های بخار بیشتر بدانید. این مقاله با هدف ارائه اطلاعات لازم و کوتاه سعی در ارائه اطلاعات مختصر و مفیدی در مورد خرید دیگ بخار یا بویلر بخار به خوانندگان می باشد.

دیگ بخار چیست ؟ (معرفی . تاریخچه)

دیگ بخار بویلر بخار یا بویلر یک مخزن بسته است که آب درون آن توسط گرمای ناشی از احتراق سوخت به بخار تبدیل می شود. و اصلی ترین بخش سیستم های تولید بخار می باشد. امروزه استفاده و کاربرد دیگ های بخار در تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه ها، تاسیسات. گرمایشی، فرایند های پالایشی، شیمیایی ، پتروشیمی و صنایع غذایی به حدی فراوان است. که طراحی و ساخت دیگ های بخار جایگاه ویژه ای در صنعت پیدا کرده است.

همه چیز درمورد خرید دیگ بخار یا بویلر بخار

دیگ های بخار بخار تجهیز خراسان از ظرفیت ۶۰ کیلو گرم تا ۵۰۰ کیلو گرم در ساعت. به صورت عمودی و ظرفیت ۳۰۰ کیلو گرم تا ظرفیت ۱۵ تن در ساعت. به صورت افقی سه پاس مرطوب. افقی سه پاس خشک و دو پاس  کوره برگشتی تولید می گردد.

دیگ های بخار در بخارتجهیز خراسان واحد تولیدی بر مبنای. استاندارد بین المللی و استاندارد ملی توسط متخصصین. فنی طراحی و تحت نظارت مهندسین واحد نظارت بر ساخت محصولات. با بالاترین دقت و با بهره گیری از بهترین متریال تولید می شوند.که با در نظر گرفتن ماکزیمم سطح حرارتی در طراحی و ایزولاسیون مناسب و استاندارد ، دارای بالاترین راندمان حرارتی می باشند.

کاربرد های دیگ بخار یا بویلر بخار

با توجه به قدرت بالای دیگ بخار مدل‌های مختلفی از آن به بازار عرضه شد که هر کدام برای استفاده در صنعت خاصی مناسب هستند. و در ادامه مطالب به مهم ترین کاربرد های میپردازیم:

  • صنایع شیمیایی
  • صنعت داروسازی
  • کارخانه‌های صنعتی
  • کارخانه های لبنیات وپاستوریزه کردن
  • تعمیرات خودرو
  • کارواش بخار
  • نظافت ساختمان
  • صنایع نوشیدنی
  • صنعت چاپ
  • میکروب‌ کشی
  • پرورش قارچ
  • دامداری
  • صنعت بلوک‌زنی
  • نماشویی
  • صنعت جدول‌زنی
  • شست‌وشوی مبلمان

صنایع بسیار زیاد دیگری وجود دارند که برای پیش‌برد اهداف خود باید از دیگ بخار استفاده کنند. به‌همین دلیل نیز قبل از خرید این محصول باید حتما کاربرد آن را در نظر داشته باشید.

فاکتور های مهم در خرید دیگ بخار 

برای انتخاب و خرید دیگ بخار باید یکسری نکات مهم را در نظر گرفت تا از مشکلات احتمالی در آینده پیشگیری کرد. دیگ های بخار در اندازه و ظرفیت های مختلف تهیه می شوند که باید با توجه به نیازتان اقدام به خرید دیگ کنید. در ادامه به توضیح نکات مهمی که در خرید هر نوع بویلر بخار باید به آنها توجه نمایید خواهیم پرداخت.

ظرفیت دیگ بخار

اندازه گیری ظرفیت بویلر ها به معنی معنی میزان انرژی مورد نیاز برای افزایش دمای یک پوند آب به اندازه یک درجه فارنهایت است. روش های دیگری نیز برای بیان ظرفیت دیگ بخار وجود دارد که یکی از آنها استفاده از واحد اسب بخار می باشد.

یکی دیگر از این معیارها میزان آبی است که در مدت یک ساعت توسط دیگ بخار به بخار تبدیل می شود که با واحد کیلوگرم بر ساعت سنجیده می شود. اندازه گیری ظرفیت مورد نیاز دیگ بخار نیاز به تجربه و تخصص گافی در این زمینه دارد. به طور کلی از جمله عواملی که در تعیین ظرفیت مورد نیاز بویلر بخار نقش دارند می توان به موقعیت جغرافیایی، آب و هوای منطقه، کیفیت و میزان عایق کاری ساختمان و تعداد در و پنجره ها اشاره نمود.

جنس بدنه دیگ بخار

دیگ های بخار معمولا از جنس چدن، فولاد و استیل ساخته می شوند. اگر به دیگ با ظرفیت پایین نیاز دارید استفاده از دیگ های چدنی توصیه می شود. این نوع از دیگ ها فضای کمتری را اشغال می نمایند و از لحاظ هزینه در اینگونه موارد به صرفه تر می باشند به همین دلیل برای استفاده در موتورخانه های کوچک بسیار مناسب هستند.

دیگ هایی که از جنس فولاد ساخته می شوند دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و از ظرفیت و ابعاد بالایی نیز برخوردارند. این نوع دیگ ها در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز از مقاومت بالایی برخوردارند. بویلرهای نوع استیل از لحاظ کیفیت و استحکام بسیار مرغوب هستند و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند. اما دیگ بخار استیل نسبت به سایر انواع دیگر هزینه بالاتری دارد

دیگ بخار یا بویلر استاندارد چیست؟

داشتن استانداردهای لازم برای بویلر یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب و خرید دیگ بخاراست. قبل از اقدام به خرید بویلر بخار باید از داشتن نشان استاندارد توسط کارخانه سازنده و رعایت تمامی استانداردهای لازم برای ساخت دیگ بخار توسط سازنده مطمئن شوید. عدم رعایت استانداردهای لازم در ساخت این بویلرها می تواند صدمات و خسارات جبران ناپذیری در بر داشته باشد. شرکت بخارتجهیز خراسان دارای استانداردها لازم برای تولید دیگ بخار بوده و از لحاظ کیفی محصولات خود را ضمانت می نماید .

نتیجه گیری

برای خرید بویلر در انواع مختلف خرید دیگ بخار ۲۰۰ کیلویی، خرید دیگ بخار خشکشویی، خرید دیگ بخار کارواش و …. میتوانید با کارشناسان شرکت بخارتجهیز bokhartajhiz در تماس باشید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان برای خرید بهترین مارک دیگ بخار، از مزایای دیگر این شرکت بهره مند شوید. بخار تجهیز خراسان پیشرو در فروش دیگ بخار با کیفیت بی نظیر. بخارتجهیز خراسان با سابقه ای ۳۰ در زمینه تولید انواع تجهیزات و ماشین آلات صنعتی اعم از دیگ بخار صنعتی، دیگ آب گرم، مبدل حرارتی، دیگ روغن داغ، سختی گیر، دی اریتور، هیتر، منابع کویلی و فیلترهای شنی؛ یکی از برترین فعالان این حوزه میباشد. یکی از محصولاتی که در شرکت بخارتجهیز با گارانتی ۵ ساله ارائه میگردد، فروش دیگ بخار است که از قیمت مناسب و کیفیت بالا برخوردار میباشد.

برای مشاهده انواع دیگ بخار در ظرفیت های متفاوت به صفحه ی دسته بندی انواع دیگ بخار مراجعه کنید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان بخارتجهیزدر ارتباط باشید. (تلفن: ۰۵۱۳۸۲۳۱۶۳۷ و ۰۹۱۵۲۱۵۰۳۵۶ و ۰۹۱۹۶۰۶۴۲۱۹ )

خرید بهترین دیگ بخار در مشهد

با توجه به شهرک های صنعتی وسیع و فعالی که در شهر مشهد وجود دارند، کارخانه های بسیاری نیاز به خرید تجهیزات گرمایشی صنعتی مانند دیگ بخار و سایر قطعات و تجهیزات وابسته آن؛ افزایش یافته است. شرکت بخار تجهیز خراسان واقع در شهرک صنعتی توس در شهر مشهد مقدس، یکی از معتبرترین و فعالترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات و تاسیسات حرارتی در این شهر میباشد. که نیاز بسیاری از صنایع این شهر مانند؛ کشاورزی، دام و طیور، صنایع غذایی و بسیاری از کارخانجات صنعتی را، برطرف کرده است.

راهنمای خرید دیگ بخار

با اهمیت‌ترین عواملی که در خرید و قیمت دیگ بخار باید در نظر داشت:

  1. توان و قدرت دیگ: توان و قدرت دیگ بخار باید با نیاز شما سازگار باشد. برای انتخاب مناسب‌ترین دیگ بخار، میزان بخار تولید شده در ساعت را بررسی کنید. به عبارت دیگر، میزان بخار تولید شده باید با اندازه و تنظیمات خانه و یا فضایی که قصد دارید دیگ را استفاده کنید سازگاری داشته باشد.
  2. نوع سوخت: دیگ‌های بخار معمولاً با استفاده از گاز، مایعات یا الکتریسیته کار می‌کنند. بسته به نیازها و ترجیحات شما، نوع دیگ بخاری را انتخاب کنید.
  3. اندازه دیگ: اندازه و ابعاد دیگ نیز مهم است، به عبارت دیگر، فضایی که دیگ را در آن نصب می‌کنید متناسب با اندازه دیگ باید باشد. اطمینان حاصل کنید که ابعاد دیگ با مکانی که می‌خواهید آن را قرار دهید سازگاری دارد.
  4. کیفیت و برند: تلاش کنید از برندهایی که در صنعت دیگ بخار با سابقه و مطرح هستند، خرید کنید. با انتخاب برند جدید ورودی ممکن است با کیفیت و عملکرد دیگ خود مشکلاتی داشته باشید.
  5. قطعات و لوازم جانبی: بررسی کنید که دیگ بخاری که قصد خرید آن را دارید دارای قطعات و لوازم جانبی آسان الحصول است یا خیر. همچنین، بررسی کنید که قطعات یدکی این دستگاه در بازار به راحتی قابل دسترس هستند یا نه.
  6. قیمت دیگ بخار و بویلر: هزینه یک دیگ بخار نیز مهم است. مقایسه قیمت‌های مختلف بین برندها و مدل‌ها را انجام دهید و به انتخابی برسید که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت مناسب باشد.

نکته پایانی: مرکز فروش دیگ بخار در خراسان رضوی

با تمام ویژگی های دیگ بخار آشنا شدید. اکنون می توانید با توجه به نیاز خود بهترین دیگ را انتخاب و با استعلام قیمت دیگ بخار، اقدام به خرید آن کنید. بخار تجهیز خراسان با سابقه درخشان خود در ساخت و تولید انواع بویلرهای صنعتی و موتورخانه آماده همکاری با تمامی شرکت ها و کارخانه های صنعتی می باشد. برای ارتباط با مشاوران حرفه ای ما کافی است با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=53257

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.