• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳

هر آنچه باید در مورد اسکای ویو دبی بدانید

  • 09 آذر 1402 - 13:47
هر آنچه باید در مورد اسکای ویو دبی بدانید

هر آنچه باید در مورد بدانید

شهر دبی یکی از مهم ترین شهرها در دنیا است. این شهر فوق العاده و منحصر به فرد دارای مراکز تفریحاتی و گردشگری زیادی است که می تواند جذابیت های خاصی را برای شما داشته باشد. یکی از بهترین اماکنی که می توانید برای خوشگذرانی و لذت بردن از شهر دبی به آن سر بزنید اسکای ویو دبی می باشد.

اسکای ویو دبی یکی از پرطرف دارترین اماکن دیدنی شهر دبی است که در یکی از بلندترین برج های این شهر قرار گرفته است. زمانی که در اسکای ویو وارد می شوید با یک فضایی روبرو خواهید شد که نمایی فوق العاده ای شهر دبی در اختیار شما قرار داده است.

این فضای زیبا و فوق العاده به شکلی است که می تواند شما را مات و مبهوت خود کند. این فضای تفریحاتی فوق العاده جذاب سالانه توریست های زیادی را به خود جذب کرده که موجب شده به یکی از محبوب ترین امکان در شهر دبی تبدیل شده است. همراه ما باشید تا در این مقاله به طور کامل شما را با اسکای ویو دبی و نحوه خرید بلیط اسکای ویو دبی آشنا کنیم.

اسکای ویو چیست؟

اگر بخواهیم کمی تخصصی این بررسی را شروع کنیم بهتر است از نام این مکان دیدنی آغاز کنیم. اسکای ویو به انگلیسی Sky View می باشد. این لغت انگلیسی به معنای منظره آسمان بوده و واقعاً هم همین معنا را برای محبوب ترین مکان تفریحی دبی می دهد. در اسکای ویو شهر دبی که در یکی از بزرگ ترین و بلندترین برج های دبی قرار گرفته می توانید یک منظره ای فوق العاده به شهر دبی داشته و دریا را نیز از سمت آن مشاهده کنید. این مکان دیدنی دارای امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی است که موجب شده محبوبیت آن هم بین ساکنین دبی و هم بین توریست ها به صورت روزافزون افزایش پیدا کند.

امکانات اسکای ویو

برای این که بتوانید راحت تر نسبت به خرید بلیط این تفریح دیدنی و فوق العاده اقدام کنید بهتر است با ویژگی ها و امکاناتی که در آن قرار دارد نیز آشنایی داشته باشد. امکانات فوق العاده ای که در این برج قرار گرفته شامل موارد مختلفی است. در واقع اسکای ویو نام برجی است که در شهر دبی قرار گرفته و بیش از ۲۱۰ متر ارتفاع دارد. این برج علاوه بر فضاهای دیدنی و منظره ای که از شهر دبی در اختیار شما قرار می دهد، امکانات و ویژگی های دیگری دارد که ارزش خرید بلیط آن را بسیار بالا برده است. مهم ترین امکانات این برج عبارتند از:

  • بهترین رستوران های لاکچری و شیک
  • زیباترین کافی شاپ ها
  • اینترنت پر سرعت
  • آسانسور سریع
  • هتل با اتاق های لاکچری و مدرن
  • امکانات تفریحی منحصر به فرد
  • و…

تفریحات اسکای ویو دبی

مهم ترین عاملی که موجب شده سالیانه توریست های زیادی به اسکای ویو دبی سفر کنند تفریحاتی است که در این هتل برج وجود دارد. هتل برج اسکای ویو دبی تفریحات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد که نمای آن به سمت شهر دبی تنها یکی از این تفریحات است. به دلیل فضای بسیار فوق العاده ای که در این برج ایجاد شده است، امکان قرارگیری تفریحات زیادی در آن وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرسره اسکای ویو
  • اسکای واک
  • پل ابریشم
  • رستوران های لاکچری
  • نمایشگاه های مختلف
  • و…

سرسره اسکای ویو

از محبوب ترین امکانات تفریحی که در شهر دبی قرار گرفته سرسره اسکای ویو دبی می باشد. سرسره اسکای ویو که آن را با نام Sky View Slide نیز می شناسند در کنار این برج و در قسمت بیرونی آن طراحی شده است. این سرسره از شیشه های بسیار مقاوم و شفاف تولید شده که پس از سوارشدن در آن از کنار برج اسکای ویو سرخورده و به نمای شهر دبی مشرف خواهید بود. البته این را هم باید بدانید که سوارشدن در این سرسره کمی جرئت می خواهد؛ بنابراین اگر از ارتفاع می ترسید شاید نتوانید سرخوردن از بلندترین نقطه در شهر دبی را تجربه کنید.

راه رفتن روی لبه برج اسکای ویو دبی (اسکای واک)

همانند سرسره اسکای ویو، نوع دیگری تفریح در این برج بلند و عظیم تعبیه شده که شما می توانید با استفاده از آن در لبه بلندترین نقطه شهر دبی قدم بزنید. اسکای واک نوعی مسیر پیاده روی است که با استفاده از متریال های محکم و مقاوم فلزی تولید شده و این امکان را به شما می دهد که به راحتی با قدم زدن در ارتفاعات دبی تجربه ای منحصر به فرد و فوق العاده کسب کنید.

اسکای واک برج دوقلوی اسکای ویو در آخرین طبقه و در لبه این برج قرار گرفته که در ارتفاع بیش از ۲۰۰ متری شهر دبی واقع شده است. از لحاظ ایمنی قدم زدن در این لبه با استفاده از کابل های محکم و ضخیم تضمین شده تا نگرانی برای سلامت جان بازدیدکنندگان وجود نداشته باشد.

دسترسی به اسکای ویو دبی

قبل از این که نسبت به خرید بلیط اسکای ویو دبی اقدام کنید بهتر است که نحوه دسترسی به این برج فوق العاده را نیز بررسی کنید. اسکای ویو دبی دارای ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده ای است که یکی از مهم ترین این ویژگی ها، محل قرارگیری برج می باشد. محل قرارگیری برج اسکای ویو در نزدیک برج خلیفه است که به عنوان مهم ترین مزیت این برج محسوب می شود.

با قدم زدن در اسکای ویو دبی می توانید از زیبایی های برج خلیفه و جذابیت های اطراف آن نهایت لذت را ببرید. شما می توانید برای دسترسی به این منطقه شلوغ از اتوبوس های شماره ۳۰، D03، D03A و F13 دبی استفاده کنید. از طرف دیگر تاکسی های زیادی در شهر دبی قرار گرفته اند که به این منطقه می روند. شما می توانید به کمک تاکسی یا مترو های مختلف دبی به این منطقه بروید.

امکانات رفاهی هتل اسکای ویو دبی

برج دوقلوی اسکای ویو دبی علاوه بر تفریحات فوق العاده و منحصر به فرد دارای امکانات رفاهی زیادی نیز می باشد. مهم ترین ویژگی که می توانید در شهر دبی و برج اسکای ویو پیدا کنید هتل اسکای ویو دبی می باشد. در این برج دوقلو بزرگ ترین هتل های شهر دبی قرار گرفته که به بهترین مناظر در دبی مشرف هستند. علاوه بر هتل های شیک و لاکچری که زیباترین اتاق ها را در دسترس شما قرار داده اند، رستوران های زیبایی نیز در این برج قرار گرفته اند.

یکی از بهترین رستوران هایی که در این برج پیدا می کنید رستوران پانوراما ۵۲ است. این رستوران به نحوی طراحی شده که زیبایی فوق العاده ای داشته و این امکان را به شما ارائه می دهد که همراه میل کردن غذا، یک منظره ای کامل از شهر دبی به صورت ۳۶۰ درجه داشته باشید. وای فای رایگان، کافه های لاکچری و… از دیگر امکانات رفاهی این برج هستند.

بهترین زمان بازدید از اسکای ویو دبی

برای این که بتوانید بهترین تجربه را از گشت و گذار در شهر دبی و برج اسکای ویو کسب کنید بهتر است که بهترین زمان برای مسافرت به این شهر و بازدید از اسکای ویو را انتخاب کنید. به طور کلی پیشنهاد می شود در ماه های گرم سال مانند تابستان و انتهای بهار از سفر به دبی خودداری کنید. این شهر در ماه های گرم بسیار آفتابی و داغ بوده و موجب آزار شما می شود.

اسکای ویو نیز دارای فضاهای شیشه ای و شفاف زیادی است که اشعه آفتاب در آن ها می تواند شما را آزار دهد. برای بازدید از سرسره اسکای ویو باید ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به این سرسره سر بزنید. برای اسکای واک نیز ساعات فعالیت آن از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸:۳۰ دقیقه عصر می باشد.

نحوه رزرو بلیت از اسکای ویو دبی

اما سوال اصلی این است که چگونه برای لذت بردن از اسکای ویو دبی باید بلیط این تفریحات این برج جذاب و محبوب را رزرو کنیم؟ راه های مختلفی برای این کار وجود دارد؛ شما می توانید با مراجعه حضوری به اسکای ویو دبی نسبت به خرید بلیط تفریحات موجود در آن اقدام کنید. روشی دیگر نیز وجود دارد که می توانید از طریق وب سایت های آنلاین این بلیت را به صورت اینترنتی رزرو نمایید.

قوانین و مقررات اسکای ویو

قبل از ورود به اسکای ویو دبی باید با قوانین آن به طور کامل آشنا باشید. از آن جایی که این برج فوق العاده زیبا شهرت زیادی داشته و سالانه افراد زیادی از آن بازدید می کنند، برای بازدید از آن باید قوانینی را رعایت کنید که نظم و تمیزی در این برج برقرار بماند. مهم ترین قوانین و مقررات اسکای ویو دبی عبارتند از:

  • برای این که بتوانید از تفریحات اسکای ویو دبی استفاده کنید باید محدودیت سنی را رعایت کنید. سرسره اسکای ویو دبی تنها برای افرادی که بین ۱۲ تا ۶۵ سال سن دارند مجاز است.
  • تمامی کودکانی که زیر ۱۷ سال سن دارند باید تمامی مدت حضور خود در این برج را با والدینشان باشند.
  • خانم هایی که باردار هستند تنها می توانند از امکاناتی مانند رصدخانه اسکای ویو بازدید کنند.
  • توریست ها و بازدیدکنندگانی که از اسکای ویو دیدن می کنند نباید هیچ گونه جوهر، اسپری رنگ و… را به همراه داشته باشند.
  • همچنین حمل انواع سلاح های سردوگرم در برج دوقلوی اسکای ویو ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

خرید بلیط و قیمت تور اسکای ویو

برای خرید بلیط اسکای ویو دبی روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از طریق وب سایت امارات تیکت بلیط اسکای ویو دبی را رزرو کنید. از شرکت های خدماتی زیادی در ایران وجود دارند که این بلیط محبوب و فوق العاده را به شما ارائه می دهند؛ اما اکثر این شرکت ها قیمت زیادی برای بلیط اسکای ویو در نظر گرفته اند.

پیشنهاد ما این است که برای تهیه بلیط اسکای ویو از خدمات فوق العاده شرکت امارات تیکت که یکی از بهترین شرکت های توریستی در ایران می باشد. کمک بگیرید. امارات تیکت قیمت های فوق العاده ای برای تیکت های خود قرار داده که باعث شده بین اکثر توریست های ایرانی محبوب باشد.

سخن پایانی

برای بازدید و خوشگذرانی در شهر دبی می توانید از اماکن دیدنی زیادی دیدن کنید. یکی از بهترین این اماکن برج دوقلوی اسکای ویو دبی است. اسکای ویو یکی از محبوب ترین و بلندترین برج های شهر دبی است که ارتفاع آن به بیش از ۲۰۰ متر می رشد.

این برج فوق العاده دارای تفریحات زیادی است. اسکای واک و سرسره اسکای ویو از محبوب ترین تفریحات این برج محبوب و فوق العاده می باشند. شما می توانید بلیط این برج را از سایت امارات تیکت با قیمتی مناسب و به همراه آپشن های فوق العاده بخرید.

سؤالات متداول

  • برای استفاده از اسکای ویو دبی باید بلیط خود را از قبل رزرو کنیم؟

شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین بلیط اسکای ویو دبی را دریافت کنید. در خود این برج نیز قسمت های مخصوصی برای خرید بلیط وجود دارد.

  • بازدید از اسکای ویو برای زنان باردار مجاز است؟

به طور کلی پیشنهاد می شود که بانوان باردار از سرسره اسکای ویو و اسکای واک استفاده نکنند. این تفریحات برای آن ها بی خطراست؛ اما ممکن است باعث استرس یا تپش قلب شود.

  • آیا در اسکای ویو از امکاناتی برای بازدید افراد کم توان استفاده شده است؟

بله؛ برج اسکای ویو دارای ویژگی های فوق العاده و امکاناتی منحصر به فرد برای رفت و آمد افراد کم توان است. صندلی چرخ دار یا همان ویلچر نیز در این برج یافت می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.