• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه در ونک

  • 02 دی 1402 - 11:42
معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه در ونک

پیدا کردن دارالترجمه ونک از مهمترین کارها برای افرادی است که در محدوده ونک زندگی می‌کنند و قصد مهاجرت و یا اخذ ویزا دارند. همیشه برای مهاجرت نیاز است مدارکی ترجمه شوند که فرد بتواند ویزای خود را دریافت کند. اما موضوعی که در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، یافتن یک دارالترجمه بوده که بتواند به بهترین شکل ممکن کارها را پیش ببرد تا خللی در روند کار به وجود نیاید. اگر شما هم ونک زندگی می‌کنید و به دنبال یکی از بهترین دارالترجمه‌ها در این منطقه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید؛ زیرا قصد داریم ۵ مورد دارالترجمه خوب را در این محدوده به شما معرفی کنیم. این لیست حاصل نظرسنجی میان مشتریان قبلی و میزان رضایت آنها تهیه شده است.

دارالترجمه میرپارس (کد۵۳۲)

دارالترجمه میرپارس نزدیک به ۲۵ سال است که در زمینه ترجمه انواع اسناد و مدارک مشغول به فعالیت است و به عنوان یکی از بهترین و سریع‌ترین دارالترجمه‌ها در تهران شناخته می‌شود. جالب است بدانید این دارالترجمه در ونک مستقر نیست و در میدان انقلاب حضور دارد ولی به دلیل سوابق درخشانی که دارد، بیش از ۵۰ درصد ساکنین ونک برای ترجمه مدارک، این دارالترجمه را پیشنهاد می‌دهند. شهرت بالای این دارالترجمه به دلیل انجام ترجمه رسمی بصورت فوری و یک روزه است که رضایت ۹۵ درصدی مشتریان قبلی خود را به همراه دارد. اگر از ساکنین میدان ونک هستید، می‌توانید به راحتی با این موسسه تماس بگیرید تا در اسرع وقت پیک رایگان و معتمد این دارالترجمه در محل حضور پیدا کند و مدارکتان را تحویل بگیرد. امکان بسیار خوبی که میرپارس دارد، ثبت سفارش ترجمه بصورت اینترنتی است. در کمتر از ۳ دقیقه می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. به محض ثبت سفارش، کارشناسان این مجموعه با شما تماس می‌گیرند و فرایند ترجمه آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام می‌رسد. پس از اتمام فرایند ترجمه رسمی و اخذ تاییدات دادگستری و وزارت خارجه (در صورت نیاز شما)، ترجمه‌ها به همراه اصل مدارک توسط همان پیک مطمئن و بصورت کاملا رایگان به دست شما خواهد رسید.

آدرس: تهران – ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب – جنب قنادی سینا – پلاک۵ – واحد۳

کد پستی: ۱۳۱۴۶۴۳۷۱۶

شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۴۰۰۹۵۵ – ۰۹۱۲۶۴۴۹۱۷۴

وبسایت: mirpars.com

دارالترجمه میرپارس به واسطه مترجمان ماهری که دارد، می‌تواند دقیق‌ترین کارها را به شما تحویل دهد. فرقی ندارک نیاز به ترجمه مدارک تحصیلی داشته باشید یا ترجمه مدارک شرکتی، در میرپارس تمامی مدارک بطور کاملا دقیق و بدون غلط ترجمه می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر این روزها به دنبال دارالترجمه‌ در ونک هستید که ترجمه مدارک شما را به صورت حرفه‌ای انجام دهد حتماً با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. رسالتی که همیشه میرپارس در پی تحقق آن بوده است رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان است و همین موضوع است که سبب شده تاکنون بتواند رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد. با مراجعه به این دارالترجمه قطعاً می‌توانید به تسلط خوب مترجمان آن واقف شوید و با خیال راحت کار خود را به آنها بسپارید.

دارالترجمه نلسون

دارالترجمه نلسون ۱۶ سال است که در زمینه ترجمه فعالیت دارد و تاکنون توانسته خدمات خوبی را به همشهریان تهران ارائه کند. شما می‌توانید با کمک پرسنلی که در این مجموعه فعالیت دارند برای ترجمه رسمی انواع مدارک معتبر اقدام کنید. از مهمترین ویژگی‌هایی که می‌توانیم برای این دارالترجمه نام ببریم این است که فوریت را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و به زمانی که برای تحویل کار در نظر گرفته‌اند، پایبند خواهند بود.

آدرس: جردن (نلسون ماندلا)، خیابان آرش غربی، پلاک ۲۶، طبقه اول، واحد ۱۱

شماره تلفن: ۸۸۶۶۴۳۲۰

پس از اینکه کارهای ترجمه انجام شد به صورت کاملاً رایگان مدارک را به شما تحویل خواهند داد علاوه بر این، برای اینکه مشتریان در انجام کارهای خود راحت‌تر باشند این دفتر، خدماتی از جمله مراجعه به ادارات دولتی، ترجمه رسمی مدارک و اخذ تاییدیه از وزارت خارجه و دادگستری را ارائه خواهد داد. شما می‌توانید از این دارالترجمه رسمی در ونک بخواهید مدارک شما را به زبان‌های آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی، ترکی، ارمنی، فرانسه و…. ترجمه کنند و در اختیارتان قرار دهند.

دارالترجمه رسمی ساترا

دارالترجمهرسمی ساترا از بهترین دفاتر دارالترجمه در شهر تهران به حساب می‌آید که خدمات مختلفی در زمینه ترجمه رسمی انواع مدارک را انجام خواهد داد. تمامی خدماتی که در این دفتر ترجمه صورت می‌گیرد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همه آنها زیر نظر کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ترجمه سند ملک، ترجمه رسمی شناسنامه، ترجمه رسمی کارت ملی، ترجمه رسمی پاسپورت، ترجمه مقالات تخصصی و… تنها بخشی از خدماتی است که در این دفتر انجام می‌شود.

آدرس: بالاتر از میدان ونک، بن بست صیرفی، ورودی اداری بازار ونک، پلاک ۴، طبقه ۴، واحد ۴۰۴

شماره تلفن: ۰۲۱-۴۵۳۹۱۰۰۰

اگر برای ترجمه اسناد خود عجله دارید این دارالترجمه میدان ونک به شما کمک خواهد کرد تا در زمانی مناسب، کار را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. مدارک شما به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی، ترکی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، هلندی و… در این دفتر قابل ترجمه است. اگر قصد ترجمه تجاری قراردادها، کاتالوگ، بروشور یا کتاب را دارید دفتر ترجمه رسمی ساترا می‌تواند در این حوزه به شما خدمات متنوعی را ارائه دهد. مشتری مداری سرلوحه کار این دفتر ترجمه است و با کمک شیوه‌های نوین در ترجمه توانسته بالاترین سطح از خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

دارالترجمه رسمی پالیز

اگر به دنبال یک دارالترجمه رسمی در ونک هستید که کار شما را بتواند به زبان‌های ایتالیایی، انگلیسی و آلمانی ترجمه کند پیشنهاد ما به شما دارالترجمه پالیز است. این دارالترجمه سال‌های زیادی است که در حوزه ترجمه‌های رسمی و غیر رسمی فعالیت دارد و رضایت مشتریان را تاکنون توانسته با کارهای خوبی که به آنها تحویل می‌دهد به دست آورد. ترجمه انواع مقالات تخصصی و غیرتخصصی به زبان‌های مختلف در دارالترجمه رسمی پالیز انجام خواهد شد؛ همچنین ترجمه کارت معافیت، کارت شناسایی، ریز نمرات پیش دانشگاهی و دبیرستان، ریز نمرات دانشگاه و کارت ملی هم در این دفتر صورت خواهد گرفت. باتوجه به اینکه حجم کار شما چقدر است معمولاً در کمتر از ۱۰ روز شما می‌توانید مدارک ترجمه شده را از این دفتر تحویل بگیرید.

آدرس: ضلع شرقی میدان ونک – جنب بانک دی – پلاک ۸۲ – طبقه اول

شماره تلفن: ۰۲۱-۸۸۸۸۸۱۳۵

شما می‌توانید سفارشات خود را به صورت کاملاً آنلاین و در بستر وب به ثبت برسانید تا پس از بررسی‌، کارشناسان این مجموعه با شما تماس بگیرند و خدماتی با استانداردهای بالا را در اختیارتان قرار دهند. ترجمه مدارک تحصیلی مربوط به وزارت بهداشت درمان، ترازنامه‌های مالی، اخذ تاییدیه قوه قضاییه، ترجمه قراردادهای بین المللی، اخذ تاییدیه وزارت‌های مربوطه، ترجمه قرارداد بیمه، ترجمه ابلاغیه، ترجمه گواهی عدم خسارت خودرو و… تنها بخشی از خدماتی است که دارالترجمه ونک به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

دارالترجمه رسمی ویرایه

دارالترجمه در ونک زیاد است و اگر شما هم نمی‌دانید برای ترجمه مدارک خود به کدام یک از آنها مراجعه کنید ما به شما دارالترجمه ویرایه را توصیه می‌کنیم. ترجمه متون در این دفتر محدودیت ندارد و شما می‌توانید با هر زبانی که بخواهید مدارک خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ترجمه کنید. ویرایه اولین مرکز ویرایش متون انگلیسی در ایران محسوب می‌شود که از سال ۸۷ توانست موفق به ارائه خدمات ویرایش برای جامعه دانشگاهی شود. ویرایه با هدف کمک به محققان در ارائه دانش و فناوری به زبان انگلیسی تاکنون توانسته به جامعه محققین کشور کمک شایانی داشته باشد.

آدرس: تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک ۵۴، واحد ۵

شماره تلفن: ۰۲۱-۸۸۶۶۳۳۸۷

خدمات آنلاین و پیگیری سفارش‌های ترجمه سبب شده تا مشتریان بتوانند ارتباط بیشتر و بهتری با این مرکز بگیرند. تضمین کیفیت کارها و استانداردهای بالایی که متون ترجمه شده دارند از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توانیم برای دارالترجمه ویرایه نام ببریم. این دارالترجمه تمامی تاییدات مرتبط با قوه قضاییه و وزارت امور خارجه را انجام خواهد داد و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

سخن پایانی

دارالترجمه ونک از مهمترین دفاتری است که شما می‌توانید در محدوده ونک مشاهده کنید. با توجه به اینکه طی سالیان اخیر افزایش مهاجرت را شاهد هستیم، تقاضا برای ترجمه انواع مدارک هم بیشتر شده است. جمعیتی که در محدوده ونک ساکن هستند بسیار زیاد است و همین امر سبب شده دارالترجمه‌های زیادی در این محدوده قرار بگیرند. اگر به دنبال دارالترجمه‌ای هستید که بتواند مدارک شما را به شکل اصولی و بدون هیچ مشکلی ترجمه کند به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً به دفاتری مراجعه کنید که دارالترجمه رسمی خوب محسوب می‌شوند. دارالترجمه‌های رسمی از مهر معتبر برخوردار هستند و می‌توانند به ترجمه انواع اسناد و مدارک جنبه قانونی و رسمی دهند. در این مطلب سعی داشتیم به معرفی ۵ دارالترجمه رسمی ونک بپردازیم تا در صورتی که نیاز به ترجمه مدارک خود دارید بتوانید به آنها مراجعه کنید و کار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیش ببرید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51695

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.