• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳

فطرس مال، فروش لوازم آسانسور را به صورت اینترنتی آغاز کرد!

  • 15 آبان 1402 - 12:36
فطرس مال، فروش لوازم آسانسور را به صورت اینترنتی آغاز کرد!

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مالکان ساختمان‌ها و ساختمان‌سازان، خرید یک آسانسور باکیفیت و استاندارد است. داشتن آسانسوری که با شرایط ساختمان سازگار بوده و با قیمت مناسبی عرضه شود، امری بسیار حائز اهمیت است. کیفیت یک آسانسور بستگی به کیفیت قطعات، تجهیزات نصب‌شده و نیز خدمات نگهداری و سرویس آن دارد.

یکی از بهترین شرکت‌هایی که کار فروش لوازم آسانسور را انجام می‌دهد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید، فطرس مال است. فطرس مال توانایی عرضه انواع قطعات اصلی و اورجینال به شما را دارد و این موضوع در کشور ما کمتر دیده می‌شود.

برای تجربه‌ای راحت و ایمن در جابه‌جایی، ساکنین نیاز دارند که سرعت و شتاب‌گیری آسانسور به‌ صورت استاندارد و به ‌آهستگی انجام شود و بتواند آسایش و راحتی لازم را برای مسافران ارائه دهد. همچنین آسانسور باید دارای حرکاتی نرم در جابه‌جایی باشد و صدای باز و بسته‌شدن درب آن آزاردهنده نباشد.

لرزش کابین و ارتعاشات آن نیز از دیگر موارد حائز اهمیت آسانسور است که باید به حداقل خود برسد. وقتی که تمامی قطعات و تجهیزات آسانسور به ‌درستی نصب شوند، عملکرد آسانسور کاملاً صحیح، نرم و ایمن خواهد بود؛ بنابراین، کیفیت قطعات و نحوه نصب تأثیر قابل‌ توجهی در کارایی عالی آسانسور دارد. بهتر است آسانسور و تمامی قطعات مورد نیاز آن را از یک مجموعه معتبر و باسابقه مثل فطرس مال خریداری کرد.

اگر می‌خواهید در مورد خرید لوازم آسانسور اصل و اورجینال از برترین برندها، اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه برند فطرس مال و دستاوردهای آن

گروه مهندسی و بازرگانی فطرس فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۷۶ در حوزه آسانسور و پله‌برقی آغاز نمود. این مجموعه قدرتمند و حرفه‌ای باهدف نصب، فروش، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش به فعالیت خود ادامه داد و در همین راستا تصمیم گرفت که فعالیت خود را گسترش دهد. از این ‌رو در سال ۱۳۸۲ به فعالیت در زمینه‌های بازرگانی و سرمایه‌گذاری پرداخت و توانست در کنار سایر فعالیت‌های خود در این زمینه نیز بسیار عالی عمل کند.

به ‌طوری‌ که این مجموعه دارای کارنامه درخشانی در حوزه همکاری با برترین برندهای جهان است و این موضوع نشان‌دهنده اعتبار بین‌المللی و داخلی این مجموعه است. از جمله برندهایی که با شرکت فطرس مال همکاری دارند، می‌توان به زیلابگ و گوستاولف آلمان، آلبرتو ساسی و موریس ایتالیا، ساورا اسپانیا، دت وایلر سوئیس و شرکت ویتور، عرضه‌کننده درب پرفروش سلکوم اشاره نمود که این همکاری‌های طولانی‌مدت از افتخارات گروه فطرس محسوب می‌شود.

 خرید لوازم اسانسور

هلدینگ فطرس با برخورداری از تیمی متشکل از ۸۵ نفر از نیروهای جوان، نخبه، متخصص و توانا و عرضه محصولات اورجینال و باکیفیت بالا از قدرتمندترین شرکت‌های فعال در حوزه صنعت آسانسور و پله‌برقی در خاورمیانه است. فروش لوازم آسانسور به‌صورت اینترنتی یکی از جدیدترین اقدامات این شرکت برای راحتی کاربران می‌باشد.

از جمله افتخارات و دستاوردهای این کمپانی می‌توان به پیشرو بودن در میان شرکت‌های برتر، توسعه ساخت داخلی محصولات، قرارگیری در میان کیفی‌ترین محصولات تولید داخل کشور، سودآوری پایدار، دریافت جوایز و نشان‌های ملی در زمینه کیفیت، بهره‌وری، تعالی سازمانی، مدیریت دانش و منابع انسانی اشاره نمود.

بیشتر با فطرس مال آشنا شوید!

خرید آسانسور یا دریافت خدمات سرویس و تعمیر آن، نیاز به کمک شرکتی دارد که در این زمینه فعالیت دارد. فطرس مال یکی از برترین شرکت‌هایی است که توانسته خدمات گسترده‌ای، از جمله عرضه انواع لوازم آسانسور، نصب آن یا حتی تعمیر و سرویسش را به مخاطبانش ارائه دهد.

این مجموعه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش، فروش لوازم آسانسور را به‌صورت اینترنتی ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی قطعات عرضه شده توسط شرکت فطرس مال می‌پردازیم.

فروش لوازم اسانسور در فطرس مال

آسانسورها از ترکیب متنوعی از قطعات تشکیل شده‌اند که کیفیت تمامی این قطعات بسیار مهم است؛ زیرا تأثیر زیادی در عملکرد صحیح و ایمنی آسانسور دارند. ضمناً، ظرفیت آسانسور باید با توجه ‌به ترافیک ساختمان، جمعیت و ارتفاع ساختمان، به طور مناسب تعیین شود.

در این راستا، تمامی قطعات مورد نیاز آسانسور باید از برندهای معتبر و باکیفیت تهیه شوند. از جمله اجزای حیاتی آسانسور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ریل آسانسور

ریل آسانسور به‌عنوان یکی از قطعات حیاتی و جزء اصلی‌ترین قطعات آسانسور محسوب می‌شود و از فولاد و سایر آلیاژهای مرغوب و محکم ساخته می‌شود. این سیستم ریل، به‌عنوان اسکلت اصلی برای حرکت کابین آسانسور در ساختمان عمل می‌کند. کیفیت بالای ریل آسانسور از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ زیرا نقش اساسی در تضمین ایمنی عملکرد آسانسور ایفا می‌کند.

 فروشگاه لوازم اسانسور

ریل آسانسور در واقع مسیری است که کابین در راستای آن به سمت بالا یا پایین حرکت می‌کند و بدون آن، حرکت آسانسور میان طبقات غیرممکن خواهد بود.

از این ‌رو، می‌توان اظهار داشت که ریل آسانسور نقش بسیار مهمی در تضمین ایمنی و کنترل صحیح حرکت آسانسور ایفا می‌کند و حتماً باید از یک برند معتبر تهیه شود. برند معروفی مانند ساورا، از معتبرترین تولیدکنندگان این قطعه است و محصولات خود را باکیفیت بالا و با رعایت آخرین استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید می‌کند.

در هنگام خرید ریل آسانسور، باید نکاتی مانند ظرفیت و ظاهر آسانسور، مکان نصب و شرایط محیطی، استحکام و دوام، ایمنی و تطابق با استانداردها مورد توجه قرار گیرد تا بتوان یک ریل مناسب با وزن و ظرفیت آسانسور، انتخاب نمود.

درب آسانسور

عملکرد صحیح درب‌ها نقش حیاتی در ایمنی آسانسور ایفا می‌کنند. درب آسانسور به دو نوع درب کابین و طبقات تقسیم می‌شود که هر کدام نقشی در عملکرد آسانسور ایفا می‌کنند.

درب‌های طبقات، در هر طبقه نصب می‌شوند و ایمنی مسافران و دسترسی مطمئن آن‌ها به کابین را تضمین می‌کنند. انتخاب نوع درب مناسب باید بر اساس نوع آسانسور، نیازها و شرایط نصب در ساختمان انجام شود. هر کدام از درب‌های موجود در بازار از ویژگی‌ها و مزایای خاصی برخوردارند و برای حصول برترین نتیجه، بهترین درب‌ها باید از برندهای معتبر و باکیفیت تهیه و نصب شوند.

 فروشگاه آنلاین لوازم اسانسور

درب کابین یکی از قسمت‌های حیاتی آسانسور است که در داخل کابین نصب می‌شود و آن را از اجزای خارجی آسانسور متمایز می‌کند. طراحی و ساخت مناسب درب کابین امری حیاتی است تا بتوانند سلامت و ایمنی مسافران را تضمین کنند.

انتخاب نوع درب مناسب باید باتوجه‌ به نیازها و شرایط نصب انجام شود و همچنین مطابق با استانداردهای صنعتی تولید شده باشد تا عملکرد بهینه کابین آسانسور را تضمین کند؛ بنابراین، بهتر است این قطعه از برندهای معتبر و معروف، بومی یا خارجی، انتخاب شود.

موتور آسانسور

به‌طورکلی موتورهای آسانسور در دو مدل گیربکس و گیرلس هستند.

امروزه موتورهای گیرلس با استفاده از تکنولوژی‌های هیبرید یا قرقره‌ای تولید می‌شوند. این موتورها به دلیل مزایای منحصربه‌فردی که دارند، به طور گسترده‌تری در آسانسورها استفاده می‌شوند. از مزایای اساسی این موتورها می‌توان به عدم نیاز به گیربکس برای حرکت کابین، کارایی بالا در مصرف انرژی، کنترل دقیق سرعت آسانسور، کاهش صدا و لرزش آسانسور در هنگام حرکت اشاره کرد.

موتورهای گیرلس به‌ عنوان یک فناوری پیشرفته در صنعت آسانسور شناخته می‌شوند و برندهای معتبری نظیر آرکا، ویتور، زیلابگ آلمان و سیکور ایتالیا با استفاده از بهترین فناوری‌ها این موتورها را باکیفیت بالا تولید می‌کنند.

موتورهای گیربکس به‌عنوان اجزای حیاتی آسانسورها عملکرد حرکتی کابین آسانسور را تأمین می‌کنند. حرکت کابین آسانسور از طریق یک گیربکس مکانیکی مدیریت می‌شود و دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

 خرید آنلاین لوازم اسانسور

از مزایای مهم موتورهای گیربکس می‌توان به کنترل دقیق حرکت آسانسور، مقاومت و پایداری در برابر فشار و وزن کابین، سازگاری با نیازهای مختلف محیطی و سیستمی آسانسور و قابلیت استفاده در ساختمان‌ها و برج‌های متنوع اشاره کرد. برندهای معتبری نظیر آرکا و ساسی ایتالیایی با تولید موتورهای باکیفیت، عملکرد بهتری را به همراه خواهد داشت.

سیم بکسل آسانسور

حرکت کابین آسانسور و انتقال نیروها توسط سیم ‌بکسل که بخش دیگری از قطعات آسانسور است، انجام می‌شود. از مزایای این قطعه به حمل و انتقال نیروها، جلوگیری از سقوط کابین، تحمل وزن کابین و مسافران، عمر مفید و مقاومت بالا در برابر خوردگی و فرسایش، قابلیت تنظیم با سرعت، توقف‌ها و شتاب‌های مختلف می‌توان اشاره نمود.

این قطعه توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود؛ اما از باکیفیت‌ترین آن‌ها می‌توان به سیم‌ بکسل برند گوستاولف چین و آلمان اشاره نمود.

تراول کابل آسانسور

احتمالاً شما هم دیده‌اید که یک کابل از کابین آسانسور آویزان است. این کابل را با نام تراول کابل می‌شناسیم و مسئولیت اصلی آن انتقال قدرت به کابین و همچنین ارتباط کابین با موتور خواهد بود. جنس این کابل در حفظ امنیت کاربران اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل باید از تراول کابل‌های استاندارد استفاده کنید.

برندهایی مانند دت وایلر چک و ایتاسیا امروزه از برترین تولیدکنندگان این محصول هستند که شما می‌توانید هر دوی آن‌ها را به کمک فطرس مال تهیه کنید.

خرید تجهیزات و لوازم آسانسور

همان‌طور که اشاره شد آسانسورها از قطعات متعددی تشکیل شده‌اند و هر یک از آن‌ها وظایف مهمی برعهده دارند. از این ‌رو بی‌کیفیتی یا خرابی هر یک موجب اختلال در عملکرد آسانسور و کاهش ایمنی آسانسور می‌شود. از این‌ رو مالکان ساختمان‌ها باید آسانسور و قطعات آن را از برترین برندهای صنعت آسانسورسازی تهیه نمایند و نصب و راه‌اندازی آن را به شرکت‌های متخصص و مجرب در این زمینه بسپارند تا بتوانند با فعال‌سازی یک آسانسور ایمن و مطمئن، آسایش و رفاه را برای ساکنین ساختمان فراهم نماید.

فروشگاه اینترنتی فطرس مال یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه فروش لوازم اسانسور باکیفیت و اصل آسانسور از برترین برندهای جهان فعالیت دارد. این مجموعه با بهره‌گیری از تیم متخصص خود باکیفیت‌ترین قطعات آسانسور را داخل کشور نیز تولید می‌کند.

ازاین‌رو می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات این برند برای خرید قطعات آسانسور به فروشگاه اینترنتی قطعات آسانسور فطرس مال مراجعه نمایید و محصولاتی همچون درب آسانسور، انواع موتور آسانسور، ریل آسانسور و انواع تجهیزات ایمنی آسانسور را خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=49819

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.