• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خرید فنس ، توری پرسی و واتراستاپ با قیمت مناسب در شهر مفتول

  • 24 مرداد 1402 - 15:36
خرید فنس ، توری پرسی و واتراستاپ با قیمت مناسب در شهر مفتول

توری های فلزی نوع بسیار پر کاربرد محصولات مفتولی هستند، که به صورت شبکه های فولادی ساخته می شوند. ساختار کلی این شبکه این گونه است که برای ساخت آن ها سیم های مفتولی بر روی هم قرار گرفته و با کشش ورق فولادی ساخته می‌شود. غالبا از سیم مفتول ساده و یا آجدار برای تولید انواع توری های فلزی به کار برده می شود. در بازار این دو نوع ورقه‌ای و رولی از این محصولات به چشم می خورد، که نوع ورقه ای آن ها قدرت انعطاف پذیری ندارد.

فنس

از پرفروش ترین انواع توری های فلزی در شهر مفتول فنس یا توری حصاری می باشد. این محصول دارای انواع متنوعی است که و قیمت آن براساس نوع آن تعیین می شود. همانطور که اشاره شد این توری با نام دیگر فنس نیز شناخته می شود. فنس (fence) واژه ای انگلیسی به معنی حصار است. امروزه فنس به عنوان یکی از محبوب ترین ابزار محافظتی فلزی شناخته می شود که در مدل‌ها، سایزها و قیمت‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین دلایل کاربرد گسترده و محبوبیت بالای این توری قیمت پایین تر این محصول نسبت به دیوارکشی و امکان استفاده از آن در اماکن مختلف است. به طور معمول این توری از مفتول گالوانیزه گرم و یا سرد تولید می شود، اما انواع دیگری از این محصول از مفتول سیاه و مفتول گالوانیزه با روکش pvc تولید و روانه بازار می شود. انواع مختلف توری حصاری بر اساس نوع مفتول ، ضخامت مفتول، سایز چشمه های فنس با یکدیگر تفاوت دارند. به طور معمول این محصول برای حصارکشی و حفاظت از زمین‌های کشاورزی، صنعتی و باغ و باغچه کاربرد دارد. البته لازم است به این نکته نیز توجه شود برای هر یک از زمین‌های کشاورزی، مکان‌های صنعتی، نظامی، باغ، باغچه، استخر و… به نوع خاصی از این فنس‌ها، با سایز و ارتفاع بخصوصی از آن ها نیاز است. برای خرید فنس می‌توانید از روش‌های حضوری و اینترنتی اقدام کنید. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی بسیاری اقدام به فروش محصولات و لوازم صنعتی و ساختمانی کرده اند که خرید از آن ها برای خریداران و مصرف کنندگان به صرفه تر و با شرایط بهتری انجام می‌شود. یکی از این مراکز، فروشگاه اینترنتی شهر مفتول می باشد که هم در تولید و هم در فروش توری مرغی دارای تخصص ویژه ای می باشد.

توری پرسی

توری پرسی؛ یکی دیگر از انواع توری‌های فلزی است، که ازبافته شدن مفتول(wire) که با توجه به نوع استفاده می‌تواند از جنس مفتول سیاه یا گالوانیزه باشد است، لازم است بدانید که این توری را با نام های دیگری چون فنس پرسی، فنس نانوایی یا توری نانوایی(توری که در نانوایی‌ها برای سرد کردن نان می‌بینیم)، توری پرسی فولادی یا آهنی نیز می‌شناسند. مفتول های به کار رفته برای تولید این توری به یکدیگر جوش داده نمی‌شوند بلکه به صورت تار و پود به هم بافته می‌شوند، حدفاصل میان سیم مفتول‌ها به کار گرفته شده در این توری را چشمه می‌نامند،که چشمه‌های تشکیل دهنده به صورت مربعی شکل هستند. توری پرسی از چشمه ۱*۱ تا ۵*۵ سانتی‌متر و مفتول ۲.۷ میلی‌متر تا ۵ میلی‌متر تولید و روانه بازار می‌شود. به توری پرسی آهنی با مفتول سیاه قطر پایین، توری پرسی ریز بافت یا سبک می گویند، به طور معمول توری پرسی سبک پرتقاضاتر و پر فروش‌تر دیگر سایزهای این محصول است. از جمله عامل‌های اثرگزار بر قیمت توری پرسی بر کیفیت، سایز و ابعاد چشمه و همچنین میزان سفارش می باشد، به این صورت که هر چقدر میزان سفارش شما بیشتر باشد بازرگانی‌ها طبیعتا تمایل بیشتری برای تخفیف دادن به مشتری خواهند داشت.

توری پرسی

خرید توری های فلزی پرکاربرد از شهر مفتول

فروشگاه اینترنتی شهر مفتول فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده است. در حال حاضر این مجموعه توانسته است به یکی از شرکت ها و مراکز فروش معتبر در زمینه تهیه ، تولید و تامین انواع محصولات مفتولی صنعتی و ساختمانی مانند انواع توری ها ، انواع تیرچه و برخی مصالح دیگر تبدیل شود. این مجموعه با پشتکار و تلاش نیرو های مجرب و حرفه ای خود به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی در کشور به شمار می آید، این مجموعه با راه اندازی وب سایت خود به نشانی https://shahrmaftool.com/ امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا در تمامی نقاط کشور امکان خرید هر نوع محصولی داشته باشند. محصولات مجموعه شهر مفتول دارای تنوع بالایی در کاربرد می باشد که شامل انواع توری ها مانند توری مرغی و توری گابیون ، الکترود جوشکاری ، میلگرد ، اسپیسر ،  واتراستاپ و… می باشد که با فروش این محصولات قصد دارد در توسعه و رشد کشور نقش به سزایی داشته باشد تا بدین گونه به اقتصاد کشور نیز کمک شایانی کرده باشد. از این رو تمام محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه می کند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن ۳۷۵۵۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

واتراستاپ
لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46422

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.