• امروز : سه شنبه - ۲۳ بهمن - ۱۴۰۳

بازار فروش لیوان کاغذی

  • 27 خرداد 1402 - 11:08
بازار فروش لیوان کاغذی

با ماشینی شدن زندگی بشر هر روز تلاش شد تا امکاناتی فراهم شود که به واسطه آن‌ها انسان‌ها بتوانند با زحمت کمتر و صرف زمان و هزینه کمتر، نیازهای خودشان را برطرف کنند. یکی از اختراعات بشر که به راحتی زندگی آن‌ها و صرفه جویی در وقت و هزینه کمک کرد، ظروف یک بار مصرف بود. اولین ظروف یک بار مصرفی که وارد بازار شدند، ظروف پلاستیکی بودند که به نسبت ظروف شیشه‌ای مزایای زیادی داشتند اما خیلی زود جای خودشان را به ظروف یک بار مصرف کاغذی دادند. ظروف کاغذی علاوه بر اینکه دوستدار محیط زیست هستند و روند تجزیه‌پذیری آن‌ها خیلی سریع‌تر است، استفاده راحت‌تری هم به نسبت ظروف پلاستیکی دارند و در دست گرفتن و نگه داشتن آن‌ها عموما ساده‌تر است.

از محبوب‌ترین ظروف کاغذی، لیوان‌های کاغذی هستند چرا که کاربردهای متنوعی دارند و عموما به عنوان یک روش ارزان تبلیغاتی هم از آن‌ها استفاده می‌شود. همه این موارد باعث شد که عده زیادی به تولید لیوان‌های کاغذی روی بیاورند. در این مقاله می‌خواهیم ببینیم که بازار فروش لیوان کاغذی چه وضعیتی دارد و برای موفقیت در این بازار چه باید کرد؟

کالای پرفروشی به نام لیوان کاغذی

می‌دانید که قبل از همه‌گیر شدن ظروف یک بار مصرف کاغذی از ظروف پلاستیکی استفاده می‌شد. این ظروف بدنه نازکی دارند و بعد از ریختن نوشیدنی داغ داخل آن‌ها معمولا سست‌تر شده و نگه داشتن آن‌ها سخت می‌شود. از این گذشته این لیوان‌ها دما را انتقال می‌دهند و اگر نوشیدنی داغ در این ظروف بریزید، خیلی زود دست‌تان را می‌سوزاند و دیگر نمی‌توانید آن را نگه دارید. بدترین ویژگی که این لیوان‌ها دارند، مواد اولیه پلاستیکی‌شان است که بعد از گرم شدن درون نوشیدنی حل شده و وارد بدن می‌شوند و برای سلامتی مضر هستند. همه این موارد باعث شد که استفاده از لیوان‌های پلاستیکی محدود شده و از آن‌ها عموما در آزمایشگاه‌ها یا برای نوشیدنی‌های سرد استفاده ‌شود. در مقابل لیوان‌های کاغذی از کاغذ مخصوص ساخته می‌شوند که با یک لایه موم یا پلاستیک عایق شده و جلوی نشت مایعات گرفته می‌شود. این لیوان‌ها دما را منتقل نمی‌کنند در نتیجه مایعات درون آن‌ها دیرتر سرد می‌شود و نگه داشتن آن‌ها هم برای فرد سخت نخواهد بود.

 لیوان کاغذی

از دیگر مزایای لیوان کاغذی این است که برخلاف لیوان پلاستیکی با گرم شدن تغییر شکل نمی‌دهد و سست نمی‌شود. لیوان‌های کاغذی در انواع و اشکال مختلف تولید می‌شوند که شامل انواع دوجداره، دردار، و ساده هستند. همچنین این لیوان در سایزهای مختلف تولید می‌شود که برای کاربردهای متنوع مانند شات‌خوری، نوشیدنی و استفاده در فست‌فودها برای سرو سوخاری و سیب‌زمینی کاربرد دارد. از دیگر کارایی‌هایی که باعث شد این لیوان محبوبیت پیدا کند، قابلیت چاپ روی آن است. لایه بیرونی لیوان‌ها قابلیت چاپ دارند و می‌توان برای چاپ برند یا شعار تبلیغاتی از آن‌ها استفاده کرد. همین کارایی باعث شد تا خیلی از کمپانی‌ها و شرکت‌ها برای اهداف تبلیغاتی از این لیوان‌ها بهره ببرند.

بازاریابی فروش لیوان کاغذی

با تمام مزایایی که گفتیم، تقاضای زیادی برای خرید لیوان‌های کاغذی وجود دارد و بازارفروش لیوان کاغذی همواره وضعیت خوبی دارد. در نتیجه افراد زیادی با راه‌اندازی یک تولیدی کوچک، شروع به تولید این لیوان‌های کاغذی می‌کنند. طیف مشتریان این لیوان‌ها از افراد عادی و سوپرمارکت‌ها و تا تالارهای پذیرایی و فست‌فودها و همچنین کمپانی ها و شرکت‌هایی که برای تبلیغات از لیوان‌های کاغذی استفاده می‌کنند، گسترده هستند.

 قیمت عمده لیوان کاغذی

این لیوان‌ها در اندازه و انواع مختلف به فروش می‌رسند. همچنین تولید کننده می‌تواند این لیوان ها را در طرح مورد نظر خریدار چاپ کرده و به فروش برساند. طرح و رنگ و فونت استفاده شده در چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی قابل سفارش بوده و خریدار می‌تواند جزئیات مربوط به آن را انتخاب کند.

کاربرد تبلیغاتی لیوان‌های کاغذی

لیوان‌های کاغذی می‌توانند رسالت معرفی کردن برند شما و شعار تبلیغاتی شمارا به بهترین شکل ممکن انجام دهند. کافی است برندتان را روی لیوان‌های کاغذی چاپ کنید و از آن‌ها در ایونت‌های تبلیغاتی یا کافی‌شاپ‌ها یا آبخوری‌های رایگان استفاده کنید. حتی می‌توانید برای استفاده پرسنل و مشتریان‌تان از این لیوان‌ها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا شما علاوه بر تامین یک نیاز مانند خرید لیوان برای نوشیدنی، از یک روش تبلیغاتی ارزان و البته موثر را هم تجربه کنید.

 چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی

چرا تبلیغات با لیوان کاغذی موثر است؟

لیوان‌های کاغذی این ویژگی را دارند که بتوان روی آن‌ها هر گونه چاپی با هر رنگ و فونتی را انجام داد. درواقع کاغذ پلی‌اتیلن قابلیت چاپ پذیری و نگهداری چاپ را دارد. از دلایل مهم بازاریابی با لیوان کاغذی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک ارتباط موثر ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که برند شما در حین نوشیدن در ذهن طرف مقابل حک شود
  • به عنوان یک استراتژی ساده و زنده برای تبلیغات کاربرد دارد
  • می‌توانید از آن در هر مکان و برای هر گروه از جامعه هدف استفاده کنید
  • در تمام سایزها و متریال‌ها قابل سفارش است و می توانید با کمی خلاقیت شانس بیشتری در جلب نظر مشتری داشته باشید
 مراحل چاپ لیوان کاغذی

فروش اینترنتی و حضوری لیوان کاغذی

یکی از مزایای تولید لیوان کاغذی و بازار فروش لیوان کاغذی این است که می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، به مشتری خدمات ارائه بدهید. کافی است لیست خدمات‌تان را مشخص کنید و نمونه‌کارها و انواع لیوانی که می‌توانید تولید کنید را در اختیار مشتری قرار دهید. سپس قیمت‌ها را مشخص کرده و اجازه دهید مشتری سفارش خود و جزئیات آن را مشخص کند. شما به سادگی می‌توانید از راه دور سفارش را دریافت کرده و بعد از آماده سازی کالا، آن را برای مشتری ارسال کنید. لیوان‌های کاغذی بعد از تولید در دسته‌های چندتایی سلفون کشی شده و بعد از کارتون کردن، به مشتری ارائه می‌شود.

در صورتیکه قصد خرید بصورت آنلاین را دارید می توانید به سایت های معتبر در زمینه فروش اینترنتی لیوان کاغذی مراجعه نمایید. بازار فروش لیوان کاغذی یک بازار پویا و همیشه زنده است که مشتریان شما به صورت دوره‌ای نیاز به سفارش خواهند داشت. در واقع به خاطر ماهیت یک بار مصرف بودن لیوان‌های کاغذی در صورتی که بتوانید در سفارش اول از نظر کیفیت، قیمت، تنوع و خلاقیت نظر مشتری را جلب کنید، شانس این را خواهید داشت که برای سفارش‌های بعدی هم به سراغ شما بیاید و به این ترتیب یک مشتری ثابت داشته باشید.

منبع :  لیوان کاغذی ساحل جنوب

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43501

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.