• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

اینترنت TD LTE چیست؟ + ویژگی ارزانترین اینترنت TD LTE

  • 16 آذر 1402 - 12:53
اینترنت TD LTE چیست؟ + ویژگی ارزانترین اینترنت TD LTE

به تلفن همراه Long-Term Evolution اشاره دارد و یک استاندارد فناوری ارتباطات بی‌سیم است که از شبکه‌های اینترنت سیار نسل چهارم (۴G) استفاده می‌کند.

LTE یک استاندارد پیشرفته برای انتقال داده در شبکه‌های مخابراتی بی‌سیم است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با سرعت بالا و کیفیت بالا از اینترنت سیار بهره‌مند شوند.

انواع اینترنت LTE شامل، FD LTE و TD LTE و ۴G است.

؛ قبل از معرفی ارزانترین اینترنت TD LTEخوب است مقاله تفاوت ADSL باTD LTE را مطالعه فرمایید؛

چرا باید اینترنت TD LTE بخریم؟

LTE مخفف کلمه Long Term Evolution است. LTE نسل چهارم فناوری و تکنولوژی شبکه‌های تلفن همراه است که پس از ۳Gو ۲G ارائه شد. سرعت بالای انتقال داده‌ها یکی از مهمترین برتری‌های این سرویس است اینترنت LTE سرعت بسیار بالاتری نسبت به۳G دارد و می‌تواند داده را با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه منتقل کند.

انواع اینترنت LTE

  1. اینترنتFD LTE
  2. اینترنت TD LTE

مزایای اینترنت LTE

  • بدون نیاز به خط تلفن
  • پینگ پایین
  • سرعت بالا
  • تجربه سرعتی بالاتر نسبت به سایر سرویس‌ها

ویژگی اینترنت TD LTE


اینترنت TD-LTE (Time Division-Long Term Evolution) به عنوان یک فناوری ارتباطات بی‌سیم ۴G دارای ویژگی‌هایی است که آن را از سایر فناوری‌ها متمایز می‌کنند. در زیر به برخی از ویژگی‌های اصلی اینترنت TD-LTE اشاره می‌شود:

سرعت بالا

سرعت بالا برای کاربران اینترنت دغدغه اصلی است. اینترنت LTE سرعت فوق العاده‌ای را برای شما فراهم می‌کند تا از تماشای فیلم، بازی، دانلود و… لذت کافی را ببرید. با توجه به شرکتی که از آن سرویس تهیه می‌کنید، سرعت اینترنت متغیر خواهد بود.

پوشش دهی

اینترنت TD LTE پوشش دهی در سراسر کشور دارد. شما در نقطه‌ای از ایران باشید، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. این ویژگی اینترنت LTE باعث می‌شود که این سرویس به سرویسی محبوب تبدیل شود.

عدم نیاز به خط تلفن

اینترنت TD LTE بر مبنای شبکه‌های موبایل کار می‌کند و به خط تلفن وابستگی ندارند، پس این موضوع باعث می‌شود که این سرویس همراه شما باشد و انتخابی مناسب برای جاده، سفر و… باشد.

اینترنت ۴G بهتر است یا TD-LTE

اصطلاح ۴G به صورت کلی به تکنولوژی‌های ارتباطات بی‌سیم نسل چهارم اطلاق می‌شود و این شامل استانداردهای مختلفی می‌شود. بنابراین، مقایسه بین اینترنت ۴G و TD-LTE به نظر می‌رسد که این دو اصطلاح همانند هم هستند.

در واقع، LTE به عنوان یک استاندارد ۴G عمومی برای ارتباطات بی‌سیم استفاده می‌شود و TD-LTE یکی از روش‌های دسترسی به اینترنت LTE است. بنابراین، به طور کلی، مفهوم ۴G شامل هر دو LTE و TD-LTE می‌شود.

اگر در مقایسه با دیگر فناوری‌های ۴G از لحاظ سرعت انتقال داده و کیفیت خدمات، هر دو LTE و TD-LTE اغلب به عنوان فناوری‌های پیشرفته و با عملکرد بالا شناخته می‌شوند. انتخاب بین LTE و TD-LTE معمولاً به تصمیمات و استراتژی‌های اپراتورهای ارتباطات بستگی دارد و می‌تواند بر اساس شرایط مکانی و تقاضای بازار مختلف تعیین شود.

معرفی ارزانترین اینترنت TD LTE

حالا که با ویژگی و چیستی اینترنت TD LTE آشنا شدید، خوب است که بتوانید با مقایسه ارزانترین اینترنت TD LTEرا برای خودتان تهیه فرمایید. ما در اینجا سعی کردیم نکاتی را بیان کنیم که برای انتخاب شما موثر باشد. امیدوارم کمکی به شما کرده باشیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.