• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

در مدت یکسال با لوله ثروتم دو برابر شد

  • 28 آبان 1401 - 2:13
در مدت یکسال با لوله ثروتم دو برابر شد

افزایش و کسب ثروت هدفی است که همه ی افراد به دنبال آن هستند، من نیز تصمیم گرفتم به دنبال دستیابی به این هدفم کسب و کار خود را در زمینه لوله گسترش دهم و در نهایت منجر به میلیاردر شدنم شد.

لوله پلی پروپیلن

مزیت استفاده از لوله پلی پروپیلن با توجه به مسئله بحران آب در ایران و همچنین رشد جمعیت و مصرف آب بیشتر، همه به فکر روش های بهینه برای مصرف آب شده اند.

بیشترین میزان مصرف آب در بخش کشاورزی می باشد و همچنین بیشترین میزان هدر رفت آب نیز در این بخش می باشد.

در روشهای سنتی، آب به درستی استفاده نمی شد و این روش کاستی های زیادی داشت با پیشرفت فناوری و به وجود آمدن روش های نوین لوله پلی پروپیلن ، کشاورزان به آبیاری مدرن روی آورده اند.

در این بین لوله پلی اتیلن به خوبی توانسته در عرصه آبیاری زمین های کشاورزی ذرت، یونجه، سیب زمینی جایگاه خود را به دست آورد و بیشترین مصرف را در شبکه آبیاری دارد.

انعطاف پذیری بالا، فراوانی این نوار ها، مقاومت و استحکام زیاد و قابلیت تولید در رنگ های مختلف از جمله برخی ویژگی هایی هستند که استفاده از نوار را گسترش داده اند لوله پلی پروپیلن خوب و مقاوم در سایزهای مختلف تولید می گردد.

لوله پنج لایه

بسیاری از افراد تصور می کنند که به دلیل داشتن لایه های بیشتر، لوله پنج لایه دارای قیمت بالایی هستند ولی در موارد بسیاری تولیدیهای معتبر زیادی هستند که علاوه بر کیفیت بالای محصولات پنج لایه از قیمتهای پایینی نیز برای فروش بهره می برند. تمامی محصولات تولید شده در کارخانه ها دارای کیفیت های متفاوتی می باشندو این کیفیت بستگی به مواد اولیه استفاده شده دارد.

از موثرترین مواد اولیه در کیفیت این محصولات مواد پلیمری بکار رفته در ساخت می باشد و هر چقدر این مواد از درجه کیفی بالا برخوردار باشد لوله ها نیز درجه می شوند. مواد بعدی که در کیفیت این محصولات نقش مهمی دارد نوع چسب اسپری بکار رفته مابین لایه های پلیمری می باشد. همه این عوامل در کنار هم قرار می گیرند و باعث قیمتهای متفاوت این محصولات می باشد و هرچقدر کیفیت بالا باشد و مواد اولیه مصرفی درجه یک باشد قیمت نیز بالاتر می شود.

لوله تک لایه چیست

چنانچه قصد خرید لوله تک لایه به منظور استفاده در بنای ساختمانی را دارید حتما از محصولات با کیفیت گروه صنعتی آسیا استفاده نمایید چرا که با خرید لوله تک لایه می توانید با خیال راحت مادامی را براحتی از آن استفاده نمایید همه ما تا به حال با مشکلات پوسیدگی لوله ها مواجه یا حداقل یکبار این مسئله به گوش ما رسیده است همچنین شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوال لوله تک لایه چیست به مقالات سایت ما مراجعه کنید.

حتما بدان آگاه هستیم که انجام دادن عملیات لوله گذاری برای جایگزین نمودن لوله های پوسیده چقدر پروسه سخت و هزینه بری است چرا که اغلب این لوله ها از جنس بی کیفیت و در برخی نیز جنس این نوع لوله ها فلزی بوده که پس از مدت زمانی این پوسیدگی رخ می دهد.

شرکت آسیا با تولیدات زیاد لوله و اتصالات پروپلین توانسته است تا نیاز متقاضیان خرید لوله تک لایه را تامین نماید و در بین سازندگان این عرصه بسیار محبوب و معروف نمایان شود مواد اولیه پروپلین که در ساخت لوله های تک لایه، سه لایه و پنج لایه لوله های آسیا مورد استفاده قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33997

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.