• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

با یک خوراکی خوشرنگ من ثروتمند شدم

  • 24 آبان 1401 - 16:40
با یک خوراکی خوشرنگ من ثروتمند شدم

زمانی که همراه با دخترم از خیابان گذر می کردیم او شروع به گریه کردن کرد و ازمن خواست تا برایش آبنبات چوبی بخرم، این خوراکی خوشرنگ ایده راه اندازی کسب و کار را در ذهن من ایجاد کرد و به لطف خدا در حال حاضر من یکی از موفق ترین افراد فعال در این زمینه هستم.

آبنبات جرقه ای

برای تهیه ی آبنبات جرقه ای در مرحله همین مخلوط و ترکیب شکر و آب را که تبخیر کرده بودند در دمای ۲۸۰ درجه فارنهایت در معرض هوای سرد قرار می ‌دهند تا به ‌طور کامل خنک شود، در مرحله بعد آن را به ‌طور مرتب و مداوم هم می‌ زنند و هم ‌زمان با هم زدن دی‌ اکسیدکربن مورد نظر را به آن اضافه می ‌کنند و بعد از این‌که کامل هم خورد این محصول را به ‌سرعت تحت فشار قرار می ‌دهند و می‌گذارند تا حدی خنک شود که به ‌صورت جامد در بیاید.

در مرحله ی بعد حبابهایی که قرار است به شکل ترقه ای باز شوند را به‌ صورت فشرده در داخل آبنباتها قرار می ‌دهند وقتی این مراحل تمام شد و آبنبات به مرحله ی نهایی رسید و تکمیل شد آن را در اندازه ‌های دلخواه تیکه می ‌کنند و در بسته ‌بندیهای مخصوص خود قرار می ‌دهند تا آماده ی تحویل به بازار شود.

شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش‌ آمده باشد که آبنبات جرقه ‌ای که در اکثر شهرها مثل مشهد و یا حتی تهران طرف ‌داران بسیار زیادی دارد و مورد استقبال هم هست چه کاربردی برای مردم دارد و چرا فروش این آب‌نباتها بسیار بالاست.

آبنبات

به طوری که باعث شده امروزه تعداد قابل توجهی از فروشگاه ها و همچنین مراکز فروش معتبری در شهر بزرگ تهران انواعی از این نمونه یعنی آبنبات طرح های متنوع و مختلفی در بسته بندی شیک و بسیار جذابی همه زوزه نیز با قیمتی مناسب عرضه می کنند.

تولید کنندگان ایرانی در شهر تهران با تنوع بخشیدن محصول خود باعث محبوبیت بی شما در بین خریداران عزیز ایرانیان و خارجیان شده است که باعث فروش بسیار زیاد در بازار های کشور های خارجی از جمله کشور های همسایه شده است اما لازم به ذکر است که یکی از پرفروشترین محصول این تولیدکنندگان حتی می توان گفت که محبوبترین محصول این تولید کنندگان می توان به آبنبات رنگی دایره ای و آبنبات رنگی ژله ای نیز اشاره کرد.

از آبنبات چوبی می توان به عنوان پر طرفدارترین و خاطره انگیز ترین خوراکی های پسران و دختران دهه شصت نام برد اما یکی از خوراکی های دیگر در آن زمان می توان به آبنبات چوبی در طرح مختلف بسیار زیبا نام برد.

آبنبات میوه ای

این خوراکی خوشمزه می توان گفت که یکی از محبوب ترین آبنبات میوه ای در بین کودکانی و امروزی و دیروزی است که البته این نکته رو باید گفت که امروزه نیز این آبنبات در بین بزرگسالان به دلیل یادآوری خاطرات خوش کودکی نیز طرفدارانی بی شمار دارد.

این آبنبات ها برای تمامی سلیقه ها و ذائقه ها تولید می شوند که برخی از مدل های آن به صورت نرم و جویدنی می باشند و برخی دیگر سفت هستند که باید آن ها را به همراه چای و یا نوشیدنی ها مصرف نمود. در بازار این محصولات به صورت عمده معمولا به فروش می رسد که بسته بندی های آن ها پلاستیک های بزرگ می باشد و در برخی از مراکز فروش آن ها به صورت وزنی می باشد که پلاستیک های ۱۰ و یا ۲۰ کیلویی آن ها مورد فروش قرار می گیرند. برخی از مدل های پر طرفدار این آبنبات ها به صورت عصاره دار تولید می شوند که در میان آبنبات عصاره میوه قرار دارد که فرد با خوردن آن حس خوشایندی را بدست می آورد.

این محصولات مناسب ترین گزینه برای پذیرایی در مهمانی و مجالس جشن و شادی می باشند که همه افراد به ویژه کودکان از آن استقبال می کنند و با خوردن آن از فواید آن نیز بهره مند می شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.