• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

خرید شمش پلاک زربد زکوین

  • 28 دی 1401 - 10:48
خرید شمش پلاک زربد زکوین

یکی از گزینه های سرمایه گذاری همواره مسکوکات طلا بوده است که در کشور هایی با تورم بالا همواره مورد استقبال سرمایه گذارن بوده است. سرمایه گذاری روی طلا انواع مختلفی دارد که میتوان به بازار  سکه طلا  ، طلای آب شده ، طلای دست دوم و شمش طلا اشاره نمود.

شمش انواع مختلفی دارد که میتوان به شمش های سوئیسی و شمش های ایرانی اشاره نمود. شمش های ایرانی به دو مدل شمش هایی با عیار بالای ۹۰۰ و شمش هایی با عیار ۷۵۰ تقسیم بندی میشوند. در واقع دو مدل شمش با عیار ۱۸ و عیار ۲۴ که از نظر میزان کارمزد شمش هایی با عیار ۱۸ مقرون به صرفه برای سرمایه گذاری میباشند.

مزایای خرید شمش طلا نسبت به ارز و دلار

قیمت طلا بر اساس مظنه در بازار محاسبه میشود که تابعی از قیمت ارز و قیمت اونس جهانی میباشد.

خرید و فروش طلا بر خلاف ارز محدودیتی ندارد و نگهداری آن به مراتب از نگهداری اسکانس آسان تر میباشد.

نقدشوندگی طلا در قالب شمش و سکه بسیار بالا میباشد و امکان تبدیل آن به ارز نیز رایج است لذا کارشناسان خرید شمش طلا را بیشتر توصیه میکنند.

شمش طلا با پک و وکیوم امنیتی

برای نخستین بار شمش طلا در اوزان ۵ و ۱۰ گرم در کارت های امنیتی با المان های امنیتی مطابق استاندارد های روز صنعت امنیت و ضد جعل توسط زربد و زکوین اراپه شده است. هر شمش سریال نامبر یکتا دارد و کارت و بسته بندی ضد جعل به منزله تضمین و امنیت و ضمانت طلا میباشد و در بازار به عنوان بیمه اصالت شناخته میشود. شمش طلا ۱۰ ده گرمی و شمش طلا ۵ پنج گرمی از اوزان استاندارد شمش طلا با پک وپکیج امنیتی قرار دارند.

تاثیر تورم روی افت ارزش پول

تورم به معنی افزایش روز افزون و بی­رویه قیمت‌ها است که باعث افت ارزش پول می­گردد. در واقع تورم منجر به افزایش سطح عمومی قیمت‌ها می­گردد. هر چند ممکن است قیمت برخی از کالاها و خدمات ثابت باشدو حتی گاها کاهش پیدا کند، اما میانگین قیمت­ها در اثر تورم افزایش خواهد یافت.تورم در ایران موضوعی جدید نیست و چندین دهه است که زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده‌ است. بر اساس اعلام بانک جهانی, در‌صورت تداوم محدودیت صادرات نفت، افزایش رکود و تورم و کاهش ارزش ریالی پول‌ اقتصاد کشور ایران را تهدید می­کند. لذا در حال حاضر تبدیل نقدینگی به انواع مختلف مسکوکات طلا مانند شمش طلا در اولویت برای مدیریت سرمایه و نقدینگی قرار دارد.

برای خرید انواع شمش طلا  ساخت ایران میتوان به https://zcoinn.com/bar-gold/ مراجعه نمود.

برای نحوه محاسبه قیمت انواع عیار طلا میتوان به سایت های tgju ، صرافی زکوین ، سایت پارسیس و سایت طلای محمد مراجعه نمائید.

شمش طلا ده گرمی از پر فروش ترین انواع شمش های طلا در دنیا محسوب میشود که قیمت حدودی آن با قیمت سکه تمام بهار آزادی برابری مینماید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.