• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چگونه مانتو می تواند مشکل بیکاری ما را حل کند؟

  • 23 آبان 1401 - 1:15
چگونه مانتو می تواند مشکل بیکاری ما را حل کند؟

مانتو یکی از محصولات پردرآمد است در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم چرا مانتو می تواند مشکل بیکاری شما را حل کند و ئر مدت زمان اندک شما را به پول برساند. همانطور که می دانید مانتو محصولی است که بانوان اهمیت زیادی به آن می دهند، با توجه به فرهنگ ایرانیان مانتو جایگاه بالایی دارد و البسه های پر مصرف و پر کاربرد به شمار می رود، بنابراین ما در این مقاله چند مدل از این محصول که در بین خانم ها پرطرفدار است را به شما معرفی می کنیم.

مانتو تابستانی

خرید مانتویی که کاملا یک رنگ است قد شما را بلند‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد پس هر‌گاه به دنبال این هستید که مانتو تابستانی کوتاه‌تر و مناسب‌تر از قد‌تان نشان دهید باید تیپ‌تان یک‌دست نباشد و حداقل از دو رنگ در تیپ‌تان استفاده کنید و به این نکته توجه کنید که رنگ‌ها در کنار هم هارمونی زیبایی را ایجاد کنند.مانتوهای خیلی کوتاه نیز قد بلند شما را بیشتر نمایان خواهند کرد بهتر است از مانتوهایی استفاده کنید که انحنای بدنتان را بیشتر نمایان کند مثل مانتو‌های کمردار. با این حال اگر به دنبال انتخاب‌های جسورانه هستید، از رنگ‌های سبز، نارنجی، آبی و سفید غافل نشوید. این رنگ‌ها را می‌توانید با تی‌شرت ساده و سفید و شلوار جین آبی، خاکستری و زغالی ست کنید. 

مانتو کلاسیک

خانم‌های که قد کوتاهی دارند باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که قدشان را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد . این خانم ها باید در انتخاب مانتو کلاسیک دقت کنند و برخی نکات  را مد نظر بگیرند. خانم‌های ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه‌های عمودی باریکی استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می‌دهد. خانم‌های قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا موجب می‌شود که کوتاه‌تر دیده شوند ، مانتوهای که قد آن‌ها تا روی زانو هست برای این خانم‌ها مناسب‌تر است و قد آن‌ها را بلند‌تر نشان می‌دهد.

مانتو ویمسیکال

این که چه رنگ مانتویی بپوشیدبه سلیقه شما بستگی دارد اما توصیه می‌شود از رنگ‌های خنثی و تیره مثل مشکی و سرمه‌ای و طوسی و آبی نفتی و قهوه‌ای و کرم استفاده کنید چون مانتو ویمسیکال شما را موقر و محجوب‌تر نشان می‌دهند بلکه دیرتر کثیف می‌شوند و نیاز به شستشوی کمتری دارند. در صورت علاقه به رنگی خاص می‌توانید مانتوی رنگی بپوشید اما برای هماهنگی بیشتر می‌توانید یک لباس دیگر مثلا کفش خود را با آن همرنگ کنید. سعی کنید سرتا پا یک رنگ نپوشید و حداقل از دو سه رنگ خنثی در استایل خود استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.