• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

با روغن های تقویت کننده به جنگ بی پولی رفتم

  • 23 آبان 1401 - 1:10
با روغن های تقویت کننده به جنگ بی پولی رفتم

شاید برای شما سوال هایی پیش بیاید که چطور ممکن است تا فردی با چند محصول مراقبتی پولدار شود اما من توانستم با فروش محصولاتی مانند روغن های تقویت مژه، روغن اسپند و روغن پوست مرغ به جنگ بی پولی بروم زیرا درخواست کننده های زیادی داشت.

روغن تقویت مژه

به دلیل خواص و کاربرد متفاوت روغن تقویت مژه کرچک که بارزترین آن تقویت مو، مژه و ابرو بود، قیمت خرید این محصول نسبت

به روغنهای دیگر بالاتر است. یکی دیگر از خواص و کاربردهای روغن کرچک این است که از آن در تهیه انواع روغنهای موتور ماشین و صنایع صابون سازی و مواد آرایشی استفاده می شود.

همچنین در پزشکی به عنوان نوعی داروی ملین و ضد نفخ و یبوست به کار گرفته می شود.

اگر بدانید از کاربردهای دیگر روغن کرچک علاوه بر تقویت و پرپشت کننده مژه این است که در ساخت انواع آب نباتها، آدامسها و مکملها به کار گرفته می شود. و همچنین در کشورهایی که خیلی شرجی هستند مانند هند و پاکستان از این روغن در جهت نگهداری از غلات و برنج استفاده می شود تا مانع پوسیدگی آنها شوند.

روغن پوست مرغ

برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا بعد از تهیه روغن پوست مرغ و روغن شترمرغ ارگانیک به روش خانگی یا تهیه آن از طریق مراکز فروش معتبر، مقداری از آن را برای ابرو استفاده نمایید، برای اینکار مقداری از روغن پوست مرغ را با انگشت به ابروی خود بمالید و ماساژ دهید و چند ساعت صبر کنید تا مواد آن جذب پوست شود و بعد آن را بشویید، به دلیل مشغله های روزانه بهتر است این کار در شب انجام شود تا با استفاده مداوم نتیجه مطلوب گرفته شود.

خوراک مناسب برای طیور بسیار دارای اهمیت است که با اضافه کردن روغن طیور به تغذیه امکان پذیر است، روغن طیور روغنی است که از دانه های گیاهی به دست آمده است خریدار روغن طیور مرغداریها هستند و به عنوان خوراک طیور در مرغداریها در کنار تغذیه شان استفاده می کنند که به دلیل داشتن خواص فراوان روغن طیور باعث بهتر شدن کیفیت گوشت در طیور می گردد، استفاده از روغن در کنار تغذیه طیور باعث جذب بیشتر ویتامین و مواد معدنی و غیره می گردد و هضم را بهتر می نماید و در نتیجه کیفیت بهتر گوشت و پوست و چربی طیور می گردد.

روغن اسپند

امروزه در سطح بازار فروش روغن اسپند بسیار افزایش داشته است که همین مسئله باعث شده تا برخی از شرکتها قیمت محصولات خود را افزایش دهند که با نارضایتی مردم روبرو بوده است اما مجموعه ما قیمت کالاهای خود را ارزان اعلام کرده که همین موضوع باعث شده تا رضایت بیشتر مشتریان خود را به راحتی بدست بیاوریم.

بهتر است بدانید روغن اسپند و روغن شترمرغ بر روی پوست بدن افراد هم بسیار موثر خواهد بود و همانطور که می دانید پوست جزو یکی از اصلی ترین عضو بدن به شمار می رود و تمام افراد جامعه برای پوست خود اهمیت بسیار زیادی قائل خواهند شد زیرا هرچقدر پوست افراد صاف تر باشد نشان از جوان بودن آن خواهد بود.

افرادی که از جوشهای زیاد رنج خواهند برد بهتر است از روغن اسپند به طور روزانه استفاده نمایند تا تاثیر آن را بر روی صورت خود در کمترین زمان ممکن مشاهده نمایند.

برخی از مردم عزیز درون کشور به دنبال راه های خطرناک برای از بین بردن چین و چروک صورت خود می باشند که مجموعه ما به آنها توصیه می کند تا این کار را انجام ندهند و به جای آن از روغن اسپند استفاده نمایند زیرا این محصول به دلیل مواد معدنی بسیار مناسبی که درونش قرار دارد باعث ازبین رفتن چین و چروک صورت افراد هم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.