• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

راهی که باعث شد ثروت دلاری به دست آورم

  • 19 آبان 1401 - 16:06
راهی که باعث شد ثروت دلاری به دست آورم

با توجه به ارزش پولی که در کشورمان وجود دارد من به دنبال راهی بودم تا بتوانم به دلار درآمد داشته باشم، از همین رو وارد عرصه تجارت بر روی انواع شیلنگ شدم و این محصول را به سراسر جهان صادر کردم.

شیلنگ آب حیاط

برای انواع مکان ها از شیلنگ آب حیاط استفاده می کنند که معمولا چند لایه هستند تا در برابر فشار و گرما محکم باشند و سریع پاره یا سوراخ نشوند. این محصول مرغوب برای وصل شدن به شیر آب از دهانه و پیچ فلزی تعبیه شده است تا خوب به یکدیگر جفت شوند تا قطره ای از آن نچکد و در اثر تحریک فراوانی که به آن وارد می شود دچار هیچ گونه خراش و ضرب دیدگی نمی شوند.

یکی از موارد پرمصرف افراد برای شستشو شیلنگ آب سبز می باشد که معمولا از پلاستیک مستحکم ساخته شده است و در برابر سرما و گرما مقاوم می باشد. برخی شغل ها مانند آتش نشانی از این محصول با کیفیت استفاده می کنند که بسیار طویل، سبک وزن و پهن می باشد تا افراد به راحتی و سریع بتوانند محیط را از مواد حریق پاک کنند تا از به وجود آمدن خسارت بیشتر جلوگیری کنند و بتوانند جان چند تن از انسان ها را نجات دهند.

شیلنگ آب رگلاتور

یکی دیگر از لوازم موجود در خودرو های پراید شیلنگ آب رگلاتور می باشد که وظیفه انتقال آب از مخزن به داخل آبپاش و تمیز کردن شیشه خودرو را به عهده دارد؛ این شیلنگ ها در زیر کاپوت خودرو قرار گرفته و از مخزن آب تا ابتدای ورودی برف پاک کن های خودرو امتداد پیدا می نمایند و به دلیل این که در هنگام استفاده برف پاک کن و در شرایط مختلف جوی در حال حرکت و در معرض نور خورشید و حرارت و یا برف و سرما قرار می گیرند، باید از انعطاف بسیار بالا و جنس مقاومی برخوردار باشند تا به سادگی دچار خرابی و پارگی نشوند. برخلاف آن چیزی که به نظر می آید برف پاک کن و سایر قطعات و لوازم مرتبط با آن نقشی بسیار مهم در خودرو ایفا می نمایند و در صورت عملکرد ناقص یا خرابی می توانند باعث بروز حوادث ناگوار و خطرناکی برای سرنشینان خودرو شوند بنابراین لازم است از قطعات استاندارد و با کیفیت برای این قسمت خودرو استفاده شود.

شیلنگ آتش نشانی

در مراکز آتش نشانی از وسایل مهم و ضروری که برای خاموش کردن اطفا از آن استفاده می کنند را شیلنگ آتش نشانی می گویند که در انواع صنعتی نیز وجود دارد. همانطور که می دانید، شیلنگ آتش نشانی به دو دسته پلاستیکی و برزنتی تقسیم می شود که در زیر به توضیح مختصر آنها می پردازیم. شیلنگ آتش نشانی برزنتی: به این نوع شیلنگها نخی نیز گفته می شود و اغلب از جنس برزنت است و معمولا از این شیلنگها همچون شیلنگ آب در کارگاه ها، ساختمانها و مکانهای کوچک و عمومی استفاده می شوند. این شیلنگها در برابر سایش مقاومت خوبی دارند و هم اینکه بسیار وزن سبکی داشته و معمولا قطر آنها بسیار کم و جمع کردن آن نیز بسیار آسان و راحت است. در تولید این نوع شیلنگها از پلی استر به کار رفته و به صورت جناغی و دایره ای طراحی شده اند و البته نا گفته نماند که نخ موجود در این نوع شیلنگها برای دید خوب در هنگام تاریکی و یا در محیطهایی که دارای دود می باشد. یکی از انواع شیلنگهای برزنتی که به صورت تقویت شده هستند را شیلنگ آتش نشانی کوتینگ می گویند که تقویت آن از طریق یک پوشش می باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.