• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۴۲۳ واحد صنعتی در بناب فعال است

  • 13 آبان 1400 - 23:38
۴۲۳ واحد صنعتی در بناب فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فتحی عصر پنج شنبه در آئین افتتاح اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه این شهرستان با دارا بودن یک شهرک صنعتی و دو ناحیه صنعتی دارای ۴۲۳ واحد صنعتی فعال است؛ گفت: بالغ بر ۷ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی بناب مشغول کار هستند و این نشان دهنده پتانسیل بالای این شهرستان برای سرمایه گذاری در بخش صنعت و سایر بخش‌ها است.

وی تصریح کرد: علی رغم محدودیت‌ها و جنگ اقتصادی علیه کشور در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۲۰ هزار تن صادرات از این شهرستان صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد رشد وزنی و ۱۳۱ درصد رشد دلاری داشته‌ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب خاطرنشان کرد: با وجود این سربازان و جهادگران اقتصادی با ارزآوری که در کشور اتفاق افتاد، توانستیم توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کنیم.

فتحی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مسئولین کشوری و استانی در اعطای مجوز راه اندازی اتاق بازرگانی در شهرستان بناب گفت: انتظار داریم با ایجاد ثبت سفارش و صدور کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی شهرستان بناب شاهد افزایش صادرات از این شهرستان باشیم.

این گزارش حاکی است، در آئین افتتاح اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بناب نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس و هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان آذربایجان شرقی، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحبان صنایع نیز حضور داشتند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=10189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.