• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۴۰ نفر گرفتار در کولاک محور توسکستان شاهرود امداد رسانی شدند

  • 13 آذر 1400 - 11:47
۴۰ نفر گرفتار در کولاک محور توسکستان شاهرود امداد رسانی شدند

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بارش برف شدید در گردنه‌های چهارگانه استان سمنان طی روزهای پنجشنبه و جمعه سبب آماده‌باش جدی از سوی هلال احمر شد، تاکید کرد: در یکی از این عملیات ۴۰ نفر گرفتار در محور برف گیر توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امداد رسانی شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در ۱۱ خودرو حضور داشتند که با رسیدن به محل بوران و کولاک شدید زمین گیر شده بودند، افزود: توزیع آب و بیسکویت و پتو، راهنمایی افراد و خودروهای درگیر تا محل امن و اسکان از جمله خدماتی بود که هلال احمر به این افراد داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان‌سمنان ادامه داد: در مجموع طی روزهای پنجشنبه و جمعه عوامل هلال احمر در سراسر استان توانستند به ۲۴ خودرو گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کنند.

محمدخانی بیان کرد: یکی دیگر از مأموریت‌های شاخص هلال احمر امداد رسانی به سه خودرو با ۱۵ سرنشین در کیلومتر ۳۲ محور شهمیرزاد به فولاد محله بود که خوشبختانه اقدام به موقعی برای این افراد صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مأموران امدادی، راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه در طرح زمستانه در چهار گردنه اصلی استان حاضر هستند اما همراهی مردم و عدم مسافرت در شرایط برف و کولاک نکته حائز اهمیت است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=12092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.