• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۴۰۰ بمب در مدت اخیر کشف و خنثی شد

  • 19 شهریور 1402 - 19:07
۴۰۰ بمب در مدت اخیر کشف و خنثی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با حضور در یک برنامه تلویزونی با تشریح اقدامات اخیر دستگاه امنیتی کشورمان گفت: دستگاه امنیتی تلاش خود را برای مقابله با توطئه و آنچه آرامش را از جامعه سلب می‌کند به‌کار می‌گیرد تا شرایطی فراهم کند که آرامش در کشور برقرار شود و وظایفی پنج‌گانه برای خود در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی و نظام سلطه و تروریسم و براندازی و جاسوسی و نفوذ و مفاسد اقتصادی و ناکارآمدی تعریف کرده است.
وی افزود: نیروهایی که در وزارت اطلاعات هستند معمولاً از بین افراد انقلابی متعهد گزینش می‌شوند و افرادی با روحیه جهادی هستند و شبانه روز خود را در گرو امنیت کشور گذاشته اند.
وزیر اطلاعات گفت: در سال گذشته اتفاقی افتاد و پیش‌بینی کردیم سه ضلع سرویس‌های اطلاعاتی اندیشکده‌ها و تشکل‌ها نیمه دولتی در خارج و بعضی تشکل‌هایی که معاندین مجموعه نظام‌محسوب می‌شوند، به دلیل تروریست بودن و تجزیه طلبی و وابستگی به رژیم سابق، تصمیماتی را در پایان سال ۱۴۰۰ طراحی کنند که گزارشات و مستندات آن موجود است امیدواریم بتوانیم آنها را تبدیل به یک سریال و فیلمی کنیم که در اختیار مردم قرار گیرد.
خطیب تصریح کرد: بیش از ۵۰ سرویس اطلاعاتی جلسات مختلفی در کشورهای مختلف برگزار کردند و بیش از ۲۰۰ رسانه را برای این کار آموزش دادند و با کمک آن تشکل‌های شبه دولتی یک مجموعه‌هایی را برای آموزش و طراحی براندازنه خود پیش‌بینی کردند و با کمک‌گرفتن از ابزار فضای مجازی و رسانه این فتنه و توطئه و آشوب را برپا کردند. در تاریخ استقلال کشور و مردم همواره کسانی که پیشرفت و اقتدار و استقلال و عظمت و رشد ملت را نمی‌توانستند ببیند تلاش کردند با فتنه‌های مختلف نسبت به براندازی این نظام عمل کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=47518

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.