• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۱۱ هکتار زمین برای ساخت خانه تحویل مردم میامی شد

  • 20 اردیبهشت 1403 - 13:00
۱۱ هکتار زمین برای ساخت خانه تحویل مردم میامی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری صبح پنجشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه جلسات خوبی برای مقوله نهضت ملی مسکن در شهرستان میامی برگزار و مصوبات خوب استانی و شهرستانی در این زمینه به تصویب رسیده است، تاکید کرد: برخی از این مصوبات پیگیری و اجرایی شده اما برخی از مصوبات هنوز ثمره‌ای نداشته که نیاز است به این موضوعات رسیدگی بهتری شود.
وی با بیان اینکه تفکیک زمین و واگذاری زمین به مردم در نهضت ملی مسکن طی دو مرحله در میامی صورت گرفته است، افزود: در مرحله نخست، سایت ۱۱ هکتاری مسکن ملی میامی بود که بحث آماده سازی آن برای واگذاری انجام شده است.
فرماندار میامی با بیان اینکه زمین‌های این سایت ۱۱ هکتاری به ۱۱۷ نفر به صورت قرعه کشی واگذار شده است، ابراز کرد: ۹۰ درصد از این ۱۱۷ نفر که زمین به آنها واگذار شده، مراحل ساخت خانه‌هایشان را آغاز کرده‌اند.
آشوری با بیان اینکه ۱۰ درصد از نفراتی که به آنها زمین در سایت ۱۱ هکتاری میامی داده شده، تکلیف را مشخص نکرده و ساخت و ساز را هم شروع نمی‌کنند، ابراز کرد: در کوتاه‌ترین مدت از این میزان افراد خلع ید صورت گرفته و زمین به کسان دیگری که واقعاً سازنده هستند، واگذار می‌شود.
وی با بیان اینکه تعداد زیاد متقاضی که روزانه به فرمانداری مراجعه کرده و به دنبال زمین در قالب نهضت ملی مسکن هستند، افزود: این افراد متقاضی نهضت ملی هستند و تقاضا دارند که زمین به آنها تعلق بگیرد.
فرماندار میامی گفت: سایت هشت هکتاری دیگری هم در میامی وجود دارد که با مساعدت استانداری و جلسات و بازدیدهایی که داشتیم، تا حدودی در حال آماده سازی است اما همچنان مقوله واگذاری و آماده سازی زمین‌های این سایت هشت هکتاری مغفول مانده است.
آشوری بیان کرد: به این ترتیب ما پرونده‌های ایجاد شده نهضت ملی مسکن را در شهرستان داریم که مردم مراجعات متعددی دارند اما زمین تحویل آنها نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=57351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.