• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

گروسی: استقلال تکامل تاکتیکی پیدا نکرده است/ حضور بانوان در آزادی یک اتفاق ایده‌آل بود

  • 05 شهریور 1401 - 13:03
گروسی: استقلال تکامل تاکتیکی پیدا نکرده است/ حضور بانوان در آزادی یک اتفاق ایده‌آل بود

محسن گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس کرمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ استقلال هنوز شکل ایده‌آل خود را پیدا نکرده و فقط نتیجه گرفته است که فکر می‌کنم برای هفته‌های اول تا این حد خوب باشد چون جمع کردن امتیازات خیلی مهم است و شاگردان ساپینتو این کار را در دو هفته اخیر انجام داده‌اند. آبی‌ها فعلا تکامل تاکتیکی پیدا نکرده‌اند و امیدوارم علاوه بر نتیجه‌گیری، شاهد بازی زیبا از سوی استقلال باشیم.
این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره موقعیت‌سازی‌های آبی‌پوشان پایتخت در بازی مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: شروع مسابقات است و بیشتر مربیان دنبال نتیجه گرفتن هستند و زیبا بازی کردن در اولویت نیست. برای استقلال خوب است که ۳ امتیاز بازی‌های هفته‌های اول را بگیرد و پس از آن به دنبال بازی زیبا هم باشد. در برخی صحنه‌ها نمی‌گذارند موقعیت‌های استقلال به ثمر برسد و گرفتن آفسایدهای بی‌مورد، باعث از دست رفتن موقعیت‌های آبی‌پوشان پایتخت می‌شود. اینطور مسائل در فوتبال ما بوده است اما در کل نتیجه بازی مطلوب بوده است و امیدوارم در ادامه شاهد روند بهتری از سوی استقلالی‌ها باشیم.
گروسی درباره حضور بانوان استقلالی در استادیوم آزادی خاطرنشان کرد:‌ حضور بانوان در استادیوم آزادی واقعا یک اتفاق ایده‌آل بود و واقعا خوشحال‌کننده بود. واقعا صحنه‌های لذت‌بخشی را شاهد بودیم و امیدوارم که بیشتر از این‌ها به استادیوم‌ها راه پیدا کنند.
او در پاسخ به این سوال که استقلال با ادامه روند خود می‌تواند فصل گذشته جزو مدعیان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشد؟ گفت: قطعا می‌تواند باشد. با این امتیازاتی که کسب می‌شود، شما شک نکنید که این تیم می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد و کار خود را پیش ببرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28219

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.